AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Startet som en spøk, men har blitt en vane. God underholdning hvis man kjeder seg. Jeg har diskutert alt mulig, fra seriøse ting til tulleting. Periodevis har jeg vært borte fra KG, men har vært tilbake en liten stund nå igjen. Men samboeren min klager, og bruker det imot meg det at jeg er på Kvinneguiden. Vet brukernavnet mitt etc, og hvis vi krangler så får jeg høre at det kan jeg jo diskutere med "vennene mine" på Kvinneguiden. Synes det er ekkelt, så ekkelt at jeg ikke tror jeg gidder å være her mer? Må sies at samboeren min hater Kvinneguiden, jeg har vist noen tråder som har vært litt på kanten og det har tydeligvis gjort inntrykk. Men vet deres partnere at dere er her? Godtar de det/synes de det er teit? Påvirker hans/hennes mening deg? Anonymkode: e27cc...e9c
Gjest 12flo Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Det finnes verre steder å oppholde seg har jeg skjønt.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Et øyeblikk siden, Tris skrev: Det finnes verre steder å oppholde seg har jeg skjønt. Og bedre. Anonymkode: e27cc...e9c 2
NydeligMann Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Hadde kona fått greie på at jeg var på KG, så hadde hun bare sett dumt på meg. Hadde hun i tillegg visst brukernavnet mitt og lest noen av innleggene mine, så hadde jeg blitt kasta på hue og ræva ut. 1
Gjest 12flo Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og bedre. Anonymkode: e27cc...e9c Hvor da? Liksom?
Gjest 12flo Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 1 minutt siden, NydeligMann skrev: lest noen av innleggene mine, så hadde jeg blitt kasta på hue og ræva ut. Det hadde nok jeg også gjort.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Hvorfor misliker han at du skriver her? Anonymkode: 0ab49...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 3 minutter siden, NydeligMann skrev: Hadde kona fått greie på at jeg var på KG, så hadde hun bare sett dumt på meg. Hadde hun i tillegg visst brukernavnet mitt og lest noen av innleggene mine, så hadde jeg blitt kasta på hue og ræva ut. Såpass? Her vet samboeren min at jeg er rar Jeg er bare meg selv. Anonymkode: e27cc...e9c 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 3 minutter siden, Tris skrev: Hvor da? Liksom? Diverse fora. Hobbyfora. Spørs hva en ser etter. Anonymkode: e27cc...e9c
Gjest 12flo Skrevet 5. juni 2016 #10 Skrevet 5. juni 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Diverse fora. Hobbyfora. Spørs hva en ser etter. Anonymkode: e27cc...e9c Ja ok. Nei. Det er bare tull å tro det er bedre andre steder. Folk er seg sjøl like. De slarver og troller osv hvor de får sjans til det.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #11 Skrevet 5. juni 2016 2 minutter siden, Tris skrev: Ja ok. Nei. Det er bare tull å tro det er bedre andre steder. Folk er seg sjøl like. De slarver og troller osv hvor de får sjans til det. Jada Men det var ikke snakk om å "finne et annet sted", men om å slutte med internettfora. At jeg er på KG er bare tilfeldig, og da blir det tilfeldig at det er her jeg vurderer å slutte. Anonymkode: e27cc...e9c
jabx Skrevet 5. juni 2016 #12 Skrevet 5. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må sies at samboeren min hater Kvinneguiden, jeg har vist noen tråder som har vært litt på kanten og det har tydeligvis gjort inntrykk. Det var da voldsomt. Kanskje han trenger et liv. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #13 Skrevet 5. juni 2016 5 minutter siden, jabx skrev: Det var da voldsomt. Kanskje han trenger et liv. Hvorfor slenger du dritt? Anonymkode: e27cc...e9c
Gjest 12flo Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada Men det var ikke snakk om å "finne et annet sted", men om å slutte med internettfora. At jeg er på KG er bare tilfeldig, og da blir det tilfeldig at det er her jeg vurderer å slutte. Anonymkode: e27cc...e9c Du slutt å være tøffeldame da.. Hvis du liker å være på kg, har han ikke noe hsn skulle ha sagt.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #15 Skrevet 5. juni 2016 Hadde ikke giddet å sagt det til noen samboer/kjæreste, sånt ser jeg på som mitt privatliv. Og hadde nok ikke hengt her inne mens han og jeg var sammen. Hvis han var så tåpelig at han gikk inn på min mobil/pc og snoket, så fikk det være synd for han. Privatliv er privatliv selv om man har kjæreste eller samboer. Anonymkode: cc3d8...ae9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #16 Skrevet 5. juni 2016 Mannen min vet at jeg shitposter her. Han er en luring selv, så det går opp i opp Anonymkode: 6baa1...7be 1
Salka Skrevet 5. juni 2016 #17 Skrevet 5. juni 2016 Haha, hater kvinneguiden faktisk. For en sopp. Du får begynne å surfe på sider med bilder av svære kuker i stedet og kommentere dem, så får du se hva han sier da. 3
jabx Skrevet 5. juni 2016 #18 Skrevet 5. juni 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor slenger du dritt? Anonymkode: e27cc...e9c For det virker litt patetisk å bruke energi på å hate et diskusjonsforum så mye når man ikke engang er der selv. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #19 Skrevet 5. juni 2016 2 timer siden, NydeligMann skrev: Hadde kona fått greie på at jeg var på KG, så hadde hun bare sett dumt på meg. Hadde hun i tillegg visst brukernavnet mitt og lest noen av innleggene mine, så hadde jeg blitt kasta på hue og ræva ut. Ja, spesielt hvis hun hadde lest innlegget der du søker etter en sykdomsfri jente mellom 18 og 28 år! Stakkars kona di! Anonymkode: aa716...bef 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 5. juni 2016 #20 Skrevet 5. juni 2016 Han røper jo selv at han leser her inne siden han surver over at du skriver her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå