Gjest Ethereal Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 Jeg vet ikke om det er innbildning, men jeg er ganske sikker på at grønn te har en beroligende effekt på magen min. Jeg spiste LITT for mye (for å si det sånn) tørkede aprikoser i går kveld, og siden det har magen herjet; masse uro og luftsmerter. Men teen hjelper! Og det er ikke første gang jeg observerer det, men nå tror jeg faktisk at det er reellt og ikke bare innbildning
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2004 #3 Skrevet 2. november 2004 Peppermynte-te har også en god effekt på magen.
Gjest Ethereal Skrevet 2. november 2004 #4 Skrevet 2. november 2004 Peppermynte-te har også en god effekt på magen. Men det smaker dessverre ikke noe særlig....
Suzy Skrevet 2. november 2004 #5 Skrevet 2. november 2004 Og ingerfærte - eller aller best avkok av ingefær og det er godt!
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2004 #6 Skrevet 2. november 2004 Har ikke merket noe effekt av grønn te på magen, har drukket det til frokost i årevis. Merket først bedring da jeg i forb, med en pennicillinkur begynte å drikke ett glass kulturmelk hver morgen. Har nå drukket kulturmelk hver morgen i et halvt år og magen er blitt sågodt som luftfri. Slipper å stå hele kvelden på altanen... :oops:
Nella Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Merket også bedring etter at jeg begynte å drikke grønn te. Kjøper i løsvekt og det smaker godt Tar gjerne et par kopper på kvelden.
-Fisken- Skrevet 2. november 2004 #8 Skrevet 2. november 2004 Og ingerfærte - eller aller best avkok av ingefær og det er godt! Ikke noe spesielt godt det heller :-? Heldigvis finnes det nå mange gode smaker på grønn te. Min favoritt for tiden er eplesmak.
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #9 Skrevet 3. november 2004 tror ikke det er innbillning. Grønn te skal virke avslappende på selve nervesystemet også. Jeg merker det godt.
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #10 Skrevet 5. november 2004 Hvor kjøper dere grønn te i løsvekt??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå