Gå til innhold

Nå gir jeg opp! (Damer, selvsagt)

SjenertKar

Er jeg helt håpløs, skal jeg bare gi opp å prøve!?  

1. 1. Er jeg helt håpløs, skal jeg bare gi opp å prøve!?

• Get a life! Vi bryr oss ikke om deg og dine problemer!
      2
    • Nei
      9
    • Ja
      0

Anbefalte innlegg

Huff, dette gidder jeg ikke lenger!

Hadde nettopp truffet ei dame på nettet, alt gikk fint, vi pratet masse og sendte meldinger. Så skjedde det, gikk 1 uke at jeg hørte fra henne, så ringte hun en dag å alt hørtes fint ut å vi var der vi slapp for 1 uke siden.

Så plutselig en dag svarer hun ikke lenger, når jeg ringer får jeg bare svarer'n, har ikke hørt fra å på 2 uker nå.

Alt var fint å vi skulle treffes blahblahblah.....kjenner jeg blir litt irritert og frustrert.

Dere kommer sikkert til å si at 2 uker ikke er noe, men når man sier en del av det hun har sagt så holder man ikke bare stilt i 2 uker!

Jeg kommer aldri til å skjønne damer!

Har blitt "turned-down" for mange ganger nå, jeg bare gir opp å prøve å få meg noen å være glad i, noen å være sammen med.

Skal i allefall ikke oppsøke damer lenger, har bare lyst å sette meg ned å drite i alt!

Har vært singel så lenge nå (alltid!) og trodde at det kanskje skulle skje noe denne gangen, men neida, der tok jeg feil!

Vet ikke hva jeg gjør galt en gang, for noe må det jo være!

Blir det for mye for damer når man sier man er 24, singel og bestandig har vært det? At man har lite seksuell erfaring og er nervøs?

Jeg er ikke akkurat det peneste på denne jord, men det må da være noen der ute som kan bli glad i meg? Jeg er jo en utrolig snill kar og bryr meg veldig mye om alle jeg kjenner. Tror ikke det er noen jeg har truffet som ikke liker meg som person, men de henger seg så et mye opp i utseendet. Hjelper ikke at jeg ikke liker utseendet mitt selv og er sjenert!

Jeg kjenner jeg begynner å bli desperat, og da er det i hvertfall ikke noe vits å prøve å finne noen, finner aldri noen da. Tror jeg bare gir opp å lete lenger, vist det er noen som vil ha meg så får de komme å finne meg.

Gir opp damer! Kommer aldri til å skjønne meg på de!

Får legge om stilen, bli skikkelig idiot og kvalm, ser ut som damer liker gutter som bare bruker og kaster de.

En ting er i allefall sikkert, jeg skal begynne å trene, bli kvitt magen, ser ut som den er farlig for damer, skulle tro at folk tror den er smittsom!

Men jeg skal slutte å syntes synd på meg selv, det er ikke noe tiltrekkende egenskap.

Lykke til alle dere som har noen, ta vare på de!

Dere vet ikke hva dere har før dere mister det!

Hilsen en som er litt bitter og lei.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har lest noen innlegg du har skrevet og de viser at du har noe spesiellt.

Ikke gi opp, da må jeg gi opp. Har blitt skuffet på det groveste men vet at det ikke er mange igjen, som er samvittighetsfulle. Vel du er ikke en av dem. Hvis du blir skuffet, synd men på en annen side bra. De hadde aldri fortjent en som deg.

Klem, fra en som føler det samme men vet. One day Obs har vært på byen så ikke se på skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Ikke stress, ikke mas, ikke legg mer i ting enn det egentlig er... Da vil du bli skuffa!

De fleste jenter liker masse oppmerksomhet, men det kan bli for intenst. Dessverre er det noen som ikke kan si fra på en ordentlig måte, men som heller velger den mest lettvinte løsningen...

Du er 24? -Lev livet som best du kan, ha det mest mulig gøy!!! Den store kjærligheten dukker opp når du minst aner det, og når du minst venter det!

Og det finnes garantert noen som leter etter akkurat en som deg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi opp er vel litt dumt, men som tidligere sagt her: stress ned med det.

Du sier selv at du ikke er fornøyd med utseendet og er sjenert. Jobb heller med deg selv en stund. Finn de positive sidene dine, fokuser på dem, gjør ting du er glad i å bruk livet ditt på å få det best mulig med deg selv!

Jeg vet ihvertfall med meg selv at det er mye viktigere at mannen liker seg selv, en at han har muskel-mage og manekeng-utseende!

Sjarm, litt selvsikkerhet, tilfredshet med livet etc etc etc er egenskaper som synes utenpå, og som veldig mange blir betatt av!

Og ang. hun damen du har blitt kjent med, nå vet jo ikke jeg hva som er sagt og gjort fra hennes side, men kan det hende du går litt "fortere frem" en hun gjør? Kan det hende at hun blir litt "skremt" av at du så innmari ønsker deg kjæreste? Det kan jo godt hende hun liker deg, og ser di positive sidene ved deg, men at "jaget" etter noe mer seriøst får henne til å holde deg på armlengdes avstand? Men jeg vet jo ikke.

Eller kanskje hun har vært borte? ja klart hun burde sagt ifra! men kanskje hun ikke tenkte på det? (dere er vel kanskje ikke kjærester? og kanskje hun ikke trodde det var nødvendig?) Hvordan hun oppfører seg ovenfor deg, kan jo også være ett resultat av hvordan hun har opplevd menn før. At menn ikke ønsker "meldeplikt" eller å måtte si i fra og holde kontakte hele tiden... det finnes nok av de der ute! og da tenker hun kanskje at det er slik det er?

Eller, hun er rett og slett så feig at hun ikke tør konfrontere deg med at hun ikke vil! eller ikke vil så fort!

Det er mange muligheter, men dersom du fokuserer på deg selv i første omgang, gi deg selv litt av den kjærligheten du ønsker å gi til andre, så forbedrer du ihvertfall livet ditt! :wink:

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Du har ikke møtt henne, har du det?

kanskje hun syns du er litt pushy?

du kan jo spørre henne rett ut om det, så slipper du å lure ?

ikke stress med å få deg en dame, det kommer når du minst forventer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takker for at det er noen som svarer ;)

Vi har ikke møtt hverandre nei, og det ble faktisk stilt fra henne 2 dager etter vi avtalte å møtes. Har prøvd å sendt meldinger og ringt (ikke mye nei), men får bare svarer'n.

Jeg innser at jeg nok har vært litt pushy og masete, men hun kunne vel kanskje sagt i fra i stedet for å bare bryte kontakten helt?

Det er nå greit, hadde vel kanskje litt for stor forhåpninger etter at vi hadde pratet mye og lenge. Så det får nå bare være, er lite jeg kan gjøre med det nå. Vist hun skulle føle for å ta kontakt en annen gang så er jeg ikke sikker på hvordan jeg ville tatt det.

Hadde i allefall vært greit å få vite hva jeg gjorde galt så jeg ikke gjør det samme igjen?

Må bare få sagt det at det er ikke akkurat dette som plager meg mest, var bare det som fikk det til å flyte over for meg.

Nå er det nå ikke så lenge til skolen begynner igjen, får se om andre året på høyskolen blir litt mer oppløftende når det gjelder damer, for første året var bare nedturer (ikke så mange, men de gjorde vondt uansett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære du sjenerte kar! :) Ikke gi opp!

Tro meg... jeg vet hvordan du har det... og dette gjelder nok ikke bare kvinner, det gjelder også i høyeste grad menn... flere ganger har jeg også kommet i kontakt med folka via internett f.eks, og kanskje hatt inntrykk av at det kan bli noe av det, og ikke minst hatt et håp om det.. så kommer det til det punkt der folk på død og liv skal se hvordan jeg ser ut, og vips... det stilner...

Umulig å se bort i fra at utrolig mange av både menn og kvinner i dag er veldig utseendefikserte... men, i ditt tilfelle kan det også ha hatt noe med et lite press på å treffes... kanskje hun også er litt sjenert? Vet med meg selv at jeg bakker litt unna hvis det blir et mas om å treffes, snakkes på telefonen osv... så kanskje det kan være saken? Det er jo ikke så lett å si ifra om slikt heller... Så, det trenger ikke være DEG det er noe feil med...

Råder deg til å prøve å ta kontakt på en eller annen måte, og spørre henne rett ut om hun kan forklare hvorfor det plutselig ble stilt osv... Gi henne tid, og ikke press henne for mye... :)

Ønsker deg lykke til! Og skulle du trenge å snakke med en likesinnet, så ta kontakt på pm eller liknende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er ikke for å generalisere, men jeg har mange venner/kjente som har drevet med sjekking på nettet og det som slår meg er at de fleste har mange 'baller i luften' på samme tid. Jeg har en skoleveninne som hadde to dater med typer fra nettet på én dag! I tillegg holdt hun på med en kompis... Dette sier jo kanskje en del om min skoleveninne da...

Uansett; Det kan jo hende hun har funnet seg/dater noen andre...? Send henne en melding/ring og spør henne rett ut om det er noe vits i å prøve mer. Jenta bør vel være såpass ærlig at hun svarer deg...

Ingen jenter liker desperate gutter. Det er mulig at det vises på deg at du er det? :o I så fall bør du tenke over hvordan du er ovenfor andre jenter. For meg, som er jente, legger jeg ofte merke til gutter som er livsglade og som lytter til det jeg har å si. Å gi en jente oppmerksomhet er alfa omega når man skal 'få seg noe'. :sjarmor:

Stå på! Ikke gi opp med søkingen etter den rette!

Klem J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skjønner hva du mener, og det er mye mulig hun har funnet noen andre og det får nå bare være, håper hun blir lykkelig.

Men det er DÅRLIG gjort å ikke si fra, vist jeg sendte for mange meldinger så kunne hun bare bedt meg om å holde kjeft eller bare si at hun ikke vil prate med meg lenger? Det er bedre enn å ikke få vite noe, sitter her som et naut å lurer på hva som skjedde. Skulle gjerne spurt henne rett ut, men er litt vanskelig når jeg ikke får tak i henne ;(

Får bare telefonsvarer på nummeret hennes, ser ut som hun aldr i har på telefon (Ikke den i allefall). Men som jeg sa, dette er ikke det viktigste, det var bare at dette fikk det til å flyte over.

Men det får nå bare være, jeg får komme meg opp igjen å finne noen andre som ikke bare velger å overse meg.

Er det noen der ut som har lyst å snakke med en 24 årig singel, litt desperat gutt med mage? ;)

Må da finne noen snart jeg også, skal ikke gi opp enda, men har hatt lyst mange ganger.

Vil forresten bare si at når jeg er ute på byen så er jeg aldri på sjekkern, jeg får ikke til å sjekke når jeg drikker. Må bli kjent med person først før jeg liksom "tørr" å spørre henne ut på en date eller noe.

Er jeg feig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke du er feig. Det å sjekke opp folk på byen er veldig oppskrytt etter min mening. Tror ikke det er mange som får langvarige forhold ut av det, ikke som jeg har hørt om i alle fall. Det beste er nok å ta det rolig, bli kjent med noen, for så muligens å ta det et skritt lenger enn vennskap hvis begge føler for det... det skjer når det skjer... det er i alle fall min mening :)

Er akkurat som deg jeg også... har aldri prøvd å sjekke opp noen på byen, og har aldri blitt sjekka opp heller... Skal jeg treffe noen så må det blir vennskap til og begynne med, for så å muligens utvikle seg...

Men, er du desperat da? Veldig desperat? I så fall... prøv å ikke vise det for godt... det er ikke et veldig sjarmerende trekk at noen er desperat :) Dessuten... You can't hurry love... det skjer når du skjer, og oftest når du minst venter det :) Sier det igjen... du må gjerne sende meg en privat meding om du vil snakke med noen i samme situasjon :) En singel gutt på 24, med vett i skallen, som ikke er for desperat, og i tillegg har kosemage! yummi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjenertkar det du forteller om damer nå er interessant, det er slikt dem opererer. Det kan virke som det er et slags bissart sport hos en del damer om å kjøre guttene så mye som mulig til reinspikka vannvidd, for å så kjenne sin egen makt, ved å dumpe en manns siste del av selvtillit.

Det er da man egentlig forstår muslimenes løsning på denne kvinneproblematikken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du waco, du waco... når skal du lære at ikke ALLE er like? om du ikke bevisst ønsker å skjære alle under en kam, så skriv det i innlegget ditt... ellers så gjør du deg bare mer patetisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mulig at damer er slik og det er nok noe jeg vil lære etter hvert.

Men velger å ikke forhåndsdømme alle sammen, selv om det samme har skjedd med meg en gang før.

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg hvor mye jeg skal legge ned i prøve å få tak i henne heller når hun tydeligvis ikke vil prate med meg, har et annet nummer jeg kan ringe, men er ikke direkte til henne.

Vil ikke være så sinnsykt innpåslitende, men selv om dette går på tryne så har jeg så sinnsykt lyst å vite hva grunnen var. Er irriterende å ikke å noe informasjon om hva man gjør galt.

Men men, det får nå bare være for nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan virke som det er et slags bissart sport hos en del damer om å kjøre guttene ....

Skjønner du nå? Jeg skjærer nemlig ikke alle damer over en kam, det er faktisk ganske pinlig for deg å se at du ikke en gang leser teksten min før du begynner å kommandere.

Waco

Det er synd ydmykhet desverre er en fravikende faktor hos kvinner flest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry waco.. hadde det litt travelt med å lese teksten din... så jeg hang meg fast i den første setningen... men... det virker som om du har et utrolig negativt syn på kvinner waco... har du opplevd mye drit eller? hvis så er, så kanskje du skulle prøve å gå litt inn i deg selv... kanskje det er en grunn til at noen kvinner velger å oppføre seg som de gjør mot deg... må si det ikke forundrer meg, om du virkelig er slik som du framstår her på KG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstanterer at det evigvarende problem.... å diskutere Waco som privatperson, ser ut til å fortsatt være tilstede.....

Litt synd da jeg endelig hadde begynt å få litt respekt av kvinner.

Waco

Selvsagt måtte hun ødelegge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vi kvinner/jenter så forferdelige??

De som er det har gjerne lært av menn...det var jo mannen som var "herskeren" i tidligere tider.

Men folk er forskjellige (heldigvis!)

De som er mest overlegne og kalde er ofte de som er mest sjenerte og redde. Og som virkelig ønsker kontakt, men får det liksom ikke til..

Been there...og er der av og til fremdeles.

Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...