Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Kan dere foreslå noen øvelser jeg kan gjøre hjemme for å få sterkere og slanke armer? 

Jeg har lagt på meg veldig mye det siste, jeg vet at det ikke er mulig å punktslanke men hvis det fins noen øvelser for å stramme og Gjør de til ikke hengende så vil jeg gjerne ha råd/tips.

Takk på forhånd!

Anonymkode: 93f07...eb0

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1030697-tips%C3%B8velser-for-armer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lizard queen

Det er ingen øvelser som kan få vekk fettet på armene. Du kan bygge muskler slik at de "strammes" opp men har du mye overflødig fett må det bort for at de skal bli stramme. Fett fjerner du ved å forbrenne mer enn du får i deg, enten ved å redusere matinntaket, være mer aktiv eller kanskje aller best en kombo av begge. 

Armhevinger, planke, chins og pullups er solide øvelser, da. Ikke bare for armene men for hele overkroppen egentlig. 

Du kan ta omvendt roing til å begynne med. Det er lettere enn pull-ups. Du kan godt ha føttene på gulvet, og for at det skal ta mer på biceps så kan du bruke underhåndsgrep. 

Også tar smale push-ups mer på triceps enn det brede gjør. 

Endret av penny_
  • Liker 1

Boksing? Da får du trent armene/overkropp, samt forbrent fett generelt :) Men det spørs om du er på jakt etter noe du kan bruke 10 min hjemme på, eller om du vil begynne med noe utenfor huset fast.. Ser nå at du skrev hjemme!:) 
Vil du trene hjemme, er det vel greit med jevnlig HIIT-trening, og styrketrening som inneholder feks push-ups og roing som det har blitt nevnt her. Du kan for eksempel ha to dager med HIIT og to med styrke hvis du har overskudd/tid/motivasjon :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...