Leppefisken Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 er det noen her som ønsker å gi meg noen tips om livet? ting som d ønsker at d hadde gjort/tenkt på når d selv var 20?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Hei! Jeg skulle ønske jeg hadde klart å slappe av! At jeg hadde innsett hvor viktig det er å bare gjøre ingenting noen ganger. At jeg ikke alltid skulle gjøre alt perfekt og gjøre alle stolte av meg og gjøre det som var forventet av meg. Og jeg skulle ønske jeg hadde klart å ikke bry meg så mye om hva andre tenkte om meg. At jeg hadde vært flinkere til å sette grenser. Jeg skulle ønske jeg hadde satt mer pris på kroppen min, hvor rask og sterk den var,- at jeg ikke gjorde den til et evig oppussingsobjekt. Og- jeg skulle ønske jeg hadde vært mer tilstede og nytt f.eks studenttilværelsen. Ja, det var tøft også, men årene går så fort, og så sitter man plutselig der og lurer på hvor ungdomstiden ble av.. Tjueårene er en tid hvor en gjerne utvikler seg mye, mye skjer, folk er på forskjellige steder i livet, kanskje vokser man fra noen venner, finner nye.. Og en annen ting jeg skulle ønske jeg hadde gjort: Å faktisk tillate meg selv å gråte de gangene jeg var trist, ikke drukne meg selv i arbeid i stedet. Godta meg selv. Den typen ting. Aner ikke om dette er til noen hjelp for deg, Ts, men jeg skrev litt av tankene jeg fikk da jeg leste innlegget ditt. Tjueårene kan være en så fin tid! Ønsker deg alt godt! Hilsen meg Anonymkode: 4c952...913
Leppefisken Skrevet 5. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2016 For et flott svar! Tusen takk for, det var veldig inspirerende. Ting ble litt lysere nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå