AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Jeg husker første Legolandbesøk som veldig hyggelig og med lite køer, med unntak av i lunsjtidene (som varte og rakk) og hvor det var stress å finne et sted vi kunne spise. Det hadde vært helt supert om man kunne forhåndsbestille bord. Jeg har prøvd å kikke på Legoland sine sider, men finner ikke noe som tilsier at det går an. Noen som vet? Anonymkode: c5dbe...756
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Hva med å ta med noe lett mat som en kan spise i lunsjtiden, og så ta lunsj etter at køene er over? Så heller ha senere middag. Anonymkode: 6bd41...827
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Det kunne vært en ide, men vi har feriehuset slik at det tar en time å kjøre Legoland i tillegg til tiden fram til lunsj så jeg vet ikke hvor fristende maten og drikken er etter såpass mange timer. Men jeg tror vi nok får vurdere å vente til de fleste er ferdige med lunsjen sin, hvis det ikke tar for lang tid? Noen som er mer erfaren i Legoland og vet sånn cirka når restaurantene der er mest fulle? Anonymkode: c5dbe...756
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Har aldri hatt problemer med å få bord for å spise i Legoland. Noen ganger har vi vært 8 personer som ønsket å sitte sammen. Anonymkode: 6bd41...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå