AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Jeg matchet med en bekjent på Tinder. Etter et par dager tok jeg mot til meg og skrev til han på facebook siden vi er venner der. Han svarte hyggelig og foreslo at vi skulle finne på noe en dag. Vi skrev litt løst og fast, og på den siste meldingen svarte jeg på noe og stilte et par oppfølgingsspørsmål. Så har han ikke svart... Det er gått litt over en uke, han har vært pålogget og postet ting på facebook, men ikke sett meldingen min (tror han ikke har sett den, men han har ikke messenger (står det i en fane i samtalen) så er litt usikker). Jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med han og lyst å spørre han ut på noe mer konkret, men redd for å virke masete, ettersom jeg sendte siste meldingen. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 28929...eb6
lillsunshine Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Han er pålogget og poster ting på Facebook men gidder ikke å svare eller gå inn på samtalen din på en uke. Han er rett og slett ikke særlig interessert. Jeg hadde ikke brukt mer tid på det der... 4
Paeonia Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Jeg har en venninne som ikke får varsler på mobilen når hun får meldinger. Hun bruker også laaaang tid på å svare til tider. Det kan jo være som lillsunshine sier, eller han kan rett og slett ikke ha sett meldingen. Hvis du ikke har hørt noe på en uke syntes jeg det er innafor å sende en liten "Hei, har du hatt en fin dag"-melding
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Ei venninne av meg får ikke lenger personlige meldinger på fb, fordi hun ikke har messenger. Vet ikke om det kan være noe sånt? Anonymkode: 243e9...f05
Rammfrø Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Kanskje han er beskjeden og ble nervøs når dere er bekjente og matchet på Tinder? Synes du burde prøve å skrive igjen!
Avalon Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Ryddet for avsporinger, samt svar til dette. - Avalon, mod
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 Den 05.06.2016 at 19.20, StudentLise skrev: Jeg har en venninne som ikke får varsler på mobilen når hun får meldinger. Hun bruker også laaaang tid på å svare til tider. Det kan jo være som lillsunshine sier, eller han kan rett og slett ikke ha sett meldingen. Hvis du ikke har hørt noe på en uke syntes jeg det er innafor å sende en liten "Hei, har du hatt en fin dag"-melding Den 05.06.2016 at 20.32, Rammfrø skrev: Kanskje han er beskjeden og ble nervøs når dere er bekjente og matchet på Tinder? Synes du burde prøve å skrive igjen! Den 05.06.2016 at 20.12, AnonymBruker skrev: Ei venninne av meg får ikke lenger personlige meldinger på fb, fordi hun ikke har messenger. Vet ikke om det kan være noe sånt? Anonymkode: 243e9...f05 Jeg synes han virker hyggelig og ville gjerne bli bedre kjent med han. Derfor inviterte jeg han på en kopp kaffe i morgen. Da jeg skrev det, så jeg at han endelig hadde sett min siste melding. Nå er det tre timer siden jeg skrev den meldingen med kaffe, han har sett den, vært pålogget, og lagt ut et innlegg på sin side. Det kan være han skal sjekke timeplanen og finne ut om det passer før han svarer meg men jeg tviler. Den 05.06.2016 at 19.17, lillsunshine skrev: Han er pålogget og poster ting på Facebook men gidder ikke å svare eller gå inn på samtalen din på en uke. Han er rett og slett ikke særlig interessert. Jeg hadde ikke brukt mer tid på det der... Den 05.06.2016 at 19.25, NydeligMann skrev: Drit i ham. Jeg følger nå deres råd. Anonymkode: 28929...eb6 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #9 Skrevet 9. juni 2016 Den 5. juni 2016 at 20.12, AnonymBruker skrev: Ei venninne av meg får ikke lenger personlige meldinger på fb, fordi hun ikke har messenger. Vet ikke om det kan være noe sånt? Anonymkode: 243e9...f05 Har heller ikke messenger eller facebookapp på hverken tlf eller pcen men får private meldinger for det. Anonymkode: a5bb8...ec2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #10 Skrevet 9. juni 2016 Det kan være at han er interessert, men ikke interessert nok. Se heller etter en mann som setter av tid til å svare deg og tar initiativ. Anonymkode: d8397...8b7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #11 Skrevet 9. juni 2016 Var på Tinder i ca èn time fordi jeg kun så bekjente der. Jeg sveipet ikke til "match" med noen av dem, hadde jeg vært interessert hadde jeg tatt kontakt utenom. Jeg fikk derimot flere meldinger på FB av noen av disse bekjente som lurte på hvorfor jeg ikke matchet dem. Uff og uff. Kjenner folk som matcher bekjente av nysgjerrighet også. Ikke helt for meg dette. Anonymkode: 3e8ef...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå