AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Om et par uker tar jeg meg en tur til Hellas, og i den anledning vurderte jeg rett og slett å forsøke å bleike håret med sitron. Men jeg lurer på om det faktisk fungerer? Jeg er kald blond fra før Ja, jeg er fullstendig klar over at det sliter på håret, men det gjør jo bleiking også Anonymkode: 79736...664
Reckless Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Fungerer til en viss grad, men jeg synes ikke det er verdt resultatet med tanke på alt kliss og styr som følger med.
cherry blossomed. gone. Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Fungerte skikkelig på kusina mi sitt hår, hun fikk nesten hvitt hår, men aldri fungert på mitt.
Tonio Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Jeg prøvde det, og fikk ingen endring. Tok bilde før og etter for å vise folk at det funket. Så ble det heller til at jeg kunne vise at det ikke funker.. For meg.
koko458 Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Så en kjemiker og frisør som bekreftet at det virket, beste var vist å ta det i fuktig hår (saltvann) og la det virke, tar lang tid, og er ikke alltid permanent :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå