AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Kanskje litt vanskelig å svare på dette, men jeg prøver... Var ute på byen i går. Jeg er mann. Traff på noen tidligere kolleger av meg. Kvinnelige sådan. Dette var rundt kl. 2.30 og de var i godt humør (ikke full). Vi er voksne alle, sent 30/40+. En av de kaster seg rundt halsen min og sier: "Du er så lett å bli glad i..." Jeg er ikke så vant med å få høre sånt. Har slitt med selvtilliten, selvfølelsen og troen på meg selv stort sett hele livet. Så jeg blir litt satt ut og det blir litt kleint. Dama er flott, men gift og ikke helt min type. Hva mente hun? Anonymkode: b6dff...62c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 At du er hyggelig og grei og kanskje lett å snakke med Anonymkode: 33cf8...d04 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 At du er en skikkelig godgutt og lett å bli glad i. Umulig å vite noe mer når vi ikke vet hvem og hvordan du er. Anonymkode: 3fcf2...e56 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Friendzone. sorry kompis, men hun er utro med sin mann, men ikke med deg, du er en god venn for henne. Hun var kåt den kvelden, men det var ikke deg hun ville pule, så hun gikk til en FF, med god selvtelit, selvfølelse maskulinitet. sorry igjen Anonymkode: b82f1...8be 1
HomelessIcecream Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Friendzone. sorry kompis, men hun er utro med sin mann, men ikke med deg, du er en god venn for henne. Hun var kåt den kvelden, men det var ikke deg hun ville pule, så hun gikk til en FF, med god selvtelit, selvfølelse maskulinitet. sorry igjen Anonymkode: b82f1...8be Veien videre?http://no.studyacrossthepond.com/degrees/kreativ-skriving-i-storbritannia?gclid=CPKF6KmKkc0CFaLacgodGqMK7Q 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Hun var full men ville si at du er en type som er lett å like. Anonymkode: 27daf...a76
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 3 timer siden, HomelessIcecream skrev: Veien videre?http://no.studyacrossthepond.com/degrees/kreativ-skriving-i-storbritannia?gclid=CPKF6KmKkc0CFaLacgodGqMK7Q Takk, men har allerede valgt, ellers takk!. http://www.academiccourses.no/Kurs/Kreativ-skriving/Spania/Deltid/ Anonymkode: b82f1...8be
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 3 timer siden, exictence skrev: At du er kjekk og tiltrekkende Takk! TS Anonymkode: b6dff...62c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #10 Skrevet 5. juni 2016 Hun var full/brisen og det betydde nok ingeting. Jeg er 35 k, og kan fint gjøre det når jeg brisen/full, bare fordi jeg er i "god humør". Anonymkode: 48b1d...735
LiljaMarie Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 At du er en snill fyr. Ikke legg mere i det 😀 Hun var nok i godt humør og ble glad for å treffe deg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 Ville ikke lagt noe mer i det. Hadde hun ment at du var tiltrekkende/kjekk og en hun hadde hatt lyst på deg ville hun valgt andre ord. Å være lett å bli glad i er i allefall for meg det samme som søt, hyggelig, lett å like. Hadde jeg prøvd å sjekke deg opp hadde jeg nok heller prøvd å apeler til maskuliniteten din. Hun ser nok på deg som en venn, ikke noe mer. Anonymkode: 9c5f0...15b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #13 Skrevet 7. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke lagt noe mer i det. Hadde hun ment at du var tiltrekkende/kjekk og en hun hadde hatt lyst på deg ville hun valgt andre ord. Å være lett å bli glad i er i allefall for meg det samme som søt, hyggelig, lett å like. Hadde jeg prøvd å sjekke deg opp hadde jeg nok heller prøvd å apeler til maskuliniteten din. Hun ser nok på deg som en venn, ikke noe mer. Anonymkode: 9c5f0...15b Men det er jo et kompliment allikevel Anonymkode: cbdf6...491 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #14 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo et kompliment allikevel Anonymkode: cbdf6...491 Ikke nødvengvis,noen folk kan si det alle. Uten at de helt mener.,spesielt etter litt alkohol. Anonymkode: 48b1d...735
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #15 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvengvis,noen folk kan si det alle. Uten at de helt mener.,spesielt etter litt alkohol. Anonymkode: 48b1d...735 "til Anonymkode: 48b1d...735
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #16 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvengvis,noen folk kan si det til alle. Uten at de helt mener det.,spesielt etter litt alkohol. Anonymkode: 48b1d...735 Anonymkode: 48b1d...735
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #17 Skrevet 7. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvengvis,noen folk kan si det alle. Uten at de helt mener.,spesielt etter litt alkohol. Anonymkode: 48b1d...735 Ja noen gjør helt klart det, men de fleste vil si sånt fordi de mener det som et kompliment. At det ikke var et kompliment for å sjekke opp, er jeg enig i. Anonymkode: cbdf6...491 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #18 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja noen gjør helt klart det, men de fleste vil si sånt fordi de mener det som et kompliment. At det ikke var et kompliment for å sjekke opp, er jeg enig i. Anonymkode: cbdf6...491 Da får vi være enig om være uenig, jeg kjenner mange som kan si det uten å egentlig mene det, både edru og brisen/full. Men spesielt når de har hatt litt innabords. Sorry,men jeg gidder ikke å sucker coate sitausjonen. Dette betyr ikke at hun ønsker å bli bedre venner eller i det hele tatt med TS. Anonymkode: 48b1d...735
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #19 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Da får vi være enig om være uenig, jeg kjenner mange som kan si det uten å egentlig mene det, både edru og brisen/full. Men spesielt når de har hatt litt innabords. Sorry,men jeg gidder ikke å sucker coate sitausjonen. Dette betyr ikke at hun ønsker å bli bedre venner eller i det hele tatt med TS. Anonymkode: 48b1d...735 "venner. Anonymkode: 48b1d...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå