Gå til innhold

Vil forby dyresex-leketøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er nok rette medisinen for å få slutt på dyresex. :-?

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle297360.ece

Maken til tåpelig forslag. Tror de virkelig at en oppblåsbar sau er noe annet enn en moroartikkel?

Det er synd at dyrebeskyttelsen bryr seg med sånne fillesaker, når det er så mye annet å bruke tid og krefter på..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er synd at dyrebeskyttelsen bryr seg med sånne fillesaker, når det er så mye annet å bruke tid og krefter på..

Som f.eks oppblåsbare barbaraer som blir voldtatt (ikke hørt om noen av dem som har ytret ønske om sex iallfall).

Skrevet

Som f.eks oppblåsbare barbaraer som blir voldtatt (ikke hørt om noen av dem som har ytret ønske om sex iallfall).

???

Skrevet

Høres sikkert merkelig ut, men det kan nok være et ledd i aksjon mot å få slutt på dyresex, ja. Sexleketøy er jo med på å normalisere synes på sex med dyr, enten du tror det eller ei. Og du tror vel ikke at disse oppblåsbare sauene og grisene KUN blir brukt som morogaver på utdrikningslag? Det finnes faktisk syke mennesker som har seg med disse ballongene...

Skrevet

Å sette seg ned og skrive et brev til Kondomeriet tar ikke allverdens tid, og fører ikke til mindre fokus på andre saker. Det tok sikkert ikke mye lenger tid enn du bruker på å irritere deg over dette og skrive innlegg her..

Syns dette er et viktig poeng:

- Kondomeriets salg og markedsføring av disse produktene gir en meget uheldig signaleffekt. Det forsterker et inntrykk av dyr som seksuelle objekter og medvirker til en alminneliggjøring og ufarliggjøring av seksuell omgang med dyr. Videre er dette med på å latterliggjøre og fremstille dyr som et underholdningsobjekt for oss mennesker
Gjest Anonymous
Skrevet

Syns dette er et viktig poeng:

En rosa tegneseriegris ufarliggjør ikke dyresex. Forresten så er det på tide vi gjør noe med disse tegneseriene(donald og co) som gjør dyr til underholdningsobjekter.

Et naivt poeng, fra noen som tydligvis mangler gangsyn og forståelse av menneskets psyke. Men hyggelig å se at ungene engasjerer seg for noe.

Skrevet
Høres sikkert merkelig ut, men det kan nok være et ledd i aksjon mot å få slutt på dyresex, ja. Sexleketøy er jo med på  å normalisere synes på sex med dyr, enten du tror det eller ei. Og du tror vel ikke at disse oppblåsbare sauene og grisene KUN blir brukt som morogaver på utdrikningslag? Det finnes faktisk syke mennesker som har seg med disse ballongene...

Ja, for fjerner du de oppblåsbare sauene, så vil jo de zoofile selvfølgelig lå være å ha sex med dyr...

Skrevet

Fjern oppblåsbare dukker også da.

Jeg vil gjerne begrense normaliseringen av å forsynes seg med kvinner som om de skulle være oppblåsbare sauer (ref tråden "fulle jenter fritt vilt").

I det hele tatt, fjern alle seksuelle hjelpemidler, kanskje menensker blir mindre opptatt av sex...

:o

HVEM I HULE HEITE ER DET SOM HAR SEX MED EN SAU??? Jeg mener, hva er bakgrunnen her??? Finnes det så syke mennesker? SÅ skrudde mennesker at en oppblåsbar sau faktisk brukes til andre ting enn å gjøre narr av noen på et utdrikningslag eller en 30 årsdag??

Jøje meg... *vil til en annen planet*

Skrevet

HVEM I HULE HEITE ER DET SOM HAR SEX MED EN SAU??? Jeg mener, hva er bakgrunnen her??? Finnes det så syke mennesker? SÅ skrudde mennesker at en oppblåsbar sau faktisk brukes til andre ting enn å gjøre narr av noen på et utdrikningslag eller en 30 årsdag??

Jøje meg... *vil til en annen planet*

De finnes sikkert, men jeg vil nå gjerne heller at de har seg med oppblåsbare husdyr enn levende dyr. Uansett, dette er et moroprodukt, og er ikke ment å brukes...

Gjest Valhalla
Skrevet

Vet ikke jeg. Andre seksuelle avvik blir jo bejublet så at vi er så "progressive" at dyresex blir lov skal man ikke se bort i fra.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vet ikke jeg. Andre seksuelle avvik blir jo bejublet så at vi er så "progressive" at dyresex blir lov skal man ikke se bort i fra.

Hvilke andre seksuelle avvik hvor begge parter ikke nødvendigvis ønsker sexen, er det som blir bejublet?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil også at sexleketøy skal bli billigere. De er alltfor dyre.

:hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...