AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Har dere noen små triks eller tips som er deilig i senga? jeg vil bli flinkere, og vil gjerne høre hva folk synes er deilig Anonymkode: 0ef4c...b22
Gjest Vause Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Mye berøring og kyssing på kroppen. Høres veldig enkelt ut men merkelig nok er det for mange som tar det for gitt/ikke praktiserer det så mye. Kyssing for eksempel på halsen, i nakken, skulderen, korsryggen osv. Man kommer langt med lidenskap for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Hvis du er mann, alt du trenger er en stor kuk så er mye gjort. Om det skulle være slik at den ikke er så stor, burde du kanskje begynne å spare til et kirurgisk inngrep som gjør den større eller kanskje omfavne et liv i sølibat Anonymkode: a0f00...ef1
Katten.2.0 Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er mann, alt du trenger er en stor kuk så er mye gjort. Om det skulle være slik at den ikke er så stor, burde du kanskje begynne å spare til et kirurgisk inngrep som gjør den større eller kanskje omfavne et liv i sølibat Anonymkode: a0f00...ef1 Du har tapt i livet. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 4 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Du har tapt i livet. Ok...? Anonymkode: a0f00...ef1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Den 5.6.2016 at 18.11, AnonymBruker skrev: Hvis du er mann, alt du trenger er en stor kuk så er mye gjort. Om det skulle være slik at den ikke er så stor, burde du kanskje begynne å spare til et kirurgisk inngrep som gjør den større eller kanskje omfavne et liv i sølibat Anonymkode: a0f00...ef1 Er kvinne, så slipper å tenke på liten kuk Anonymkode: 0ef4c...b22
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Den 5. juni 2016 at 18.11, AnonymBruker skrev: Hvis du er mann, alt du trenger er en stor kuk så er mye gjort. Om det skulle være slik at den ikke er så stor, burde du kanskje begynne å spare til et kirurgisk inngrep som gjør den større eller kanskje omfavne et liv i sølibat Anonymkode: a0f00...ef1 Du tar så feil. Anonymkode: 3ed6f...f80 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Vis at du er opptatt av at han også skal ha det deilig. Jeg pleier å kysse og ta på han når han tar meg i stillinger som dette lar seg gjøre. Ellers liker jeg å suge han ofte, også mens jeg f.eks trenger en liten pause. Utforsk han, finn de erogene sonene og kos deg. Og vær trygg på deg selv, da er mye gjort. Han jeg ligger med sier at han elsker når jeg bare koser meg, og leker med han. Det spiller ingen rolle om jeg prøver meg litt frem og sånn, det er vist bare deilig Anonymkode: 265e1...5b7
Blod Skrevet 7. juni 2016 #9 Skrevet 7. juni 2016 Den 5. juni 2016 at 18.11, AnonymBruker skrev: Hvis du er mann, alt du trenger er en stor kuk så er mye gjort. Om det skulle være slik at den ikke er så stor, burde du kanskje begynne å spare til et kirurgisk inngrep som gjør den større eller kanskje omfavne et liv i sølibat Anonymkode: a0f00...ef1 Det viktigste er hvordan man bruker den
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #10 Skrevet 7. juni 2016 Dette er f.en meg trolling! Anonymkode: b9bf3...13f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå