Gå til innhold

Hvordan gi deilig sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen små triks eller tips som er deilig i senga? :)

jeg vil bli flinkere, og vil gjerne høre hva folk synes er deilig

Anonymkode: 0ef4c...b22

Videoannonse
Annonse
Gjest Vause
Skrevet

Mye berøring og kyssing på kroppen. Høres veldig enkelt ut men merkelig nok er det for mange som tar det for gitt/ikke praktiserer det så mye. Kyssing for eksempel på halsen, i nakken, skulderen, korsryggen osv. Man kommer langt med lidenskap for å si det sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er mann, alt du trenger er en stor kuk så er mye gjort. Om det skulle være slik at den ikke er så stor, burde du kanskje begynne å spare til et kirurgisk inngrep som gjør den større eller kanskje omfavne et liv i sølibat :)

Anonymkode: a0f00...ef1

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er mann, alt du trenger er en stor kuk så er mye gjort. Om det skulle være slik at den ikke er så stor, burde du kanskje begynne å spare til et kirurgisk inngrep som gjør den større eller kanskje omfavne et liv i sølibat :)

Du har tapt i livet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Du har tapt i livet.

Ok...? 

AnonymBruker
Skrevet
Den 5.6.2016 at 18.11, AnonymBruker skrev:

Er kvinne, så slipper å tenke på liten kuk

Anonymkode: 0ef4c...b22

AnonymBruker
Skrevet
Den 5. juni 2016 at 18.11, AnonymBruker skrev:

Du tar så feil.

Anonymkode: 3ed6f...f80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vis at du er opptatt av at han også skal ha det deilig. Jeg pleier å kysse og ta på han når han tar meg i stillinger som dette lar seg gjøre. Ellers liker jeg å suge han ofte, også mens jeg f.eks trenger en liten pause. Utforsk han, finn de erogene sonene og kos deg. Og vær trygg på deg selv, da er mye gjort. :) Han jeg ligger med sier at han elsker når jeg bare koser meg, og leker med han. Det spiller ingen rolle om jeg prøver meg litt frem og sånn, det er vist bare deilig :)

Anonymkode: 265e1...5b7

Skrevet
Den 5. juni 2016 at 18.11, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er hvordan man bruker den

AnonymBruker
Skrevet

Dette er f.en meg trolling! 

Anonymkode: b9bf3...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...