Gå til innhold

Flere som trives i eget selskap, men føler på ensomheten nå på sommeren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har alltid vært veldig hjemmekjær og trives godt i eget selskap. Folk ser på meg som veldig sær og jeg er ikke helt A4. Jeg har heller ikke hatt så mange venner i livet. På skolen var jeg den rare jenta ingen ville henge med.

Selv om jeg trives godt i eget selskap, så kjenner jeg litt på det å være ensom nå på sommeren.  Da kommer det ekstra godt frem. Jeg har ikke noe problem med å dra på cafe, stranda og slike ting alene. Men det hadde vært hyggelig å hatt noen å gjøre det samme med da. Nå på sommeren er det liksom forventet at man skal være sosial og gjøre så mye. Det er jo litt sårt når alle på jobb snakker om alt det gøye de skal gjøre i sommer. Jeg har ikke så mye å glede meg til. 

Jeg har alltid vært sosialt tilbakestående. Vanskelig for å bli kjent med andre og er ganske innadvendt av meg. Vært det så lenge jeg kan huske. 

Flere som har det litt på samme måte som meg?

Anonymkode: caa56...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

jeg er sånn også, men jeg er mann da det er litt verre, hvorfor får du deg ikke en type da?, burde være enkelt som jente :)

Anonymkode: 57a63...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg er sånn også, men jeg er mann da det er litt verre, hvorfor får du deg ikke en type da?, burde være enkelt som jente :)

Type? Jeg er ikke ute etter kjæreste :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte. Nå bor jeg på et lite sted der det ikke er noe å gjøre uansett, men det er jo klart det hadde vært gøy å ha noen å finne på noe sammen med. Selv for oss som var den i klassen som aldri fant sin gjeng å henge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom/Loki

Syns det er herlig med eget selskap både sommer som vinter, og har igrunnen aldri følt at i dag må jeg være sosial.

Men selvfølgelig så har jeg tider der jeg er sosial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Jeg trives god i eget selskap, men er kjedelig i lengden og jeg føler meg litt utenfor. Har ikke så veldig mange venninner akkurat. Har en nær venninne, men hun jobber mye og har allerede tatt ut 2 ukers ferie for å kunne dra til Thailand i april. Så hun skal jobbe mye i sommer. Å få seg nye venner er vanskelig,  men finner på ting med mamma og det er koselig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Type? Jeg er ikke ute etter kjæreste :P

hva med en mannlig venn, burde ikke være vanskelig heller hvis du er pen, da vil de gjøre alt for deg, du kan også ha dem rundt lillefingeren få dem til å tro de får sex hvis de holder deg med selskap og sånt, bare en tanke:P. skjenner jenter som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, littegrann. Spesielt siden jeg heller ikke har så stor økonomisk frihet til å finne på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...