AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Ingen å våkne opp sammen med. Ingen som tar på deg, leker med deg og spiser frokost sammen med deg. Ingen å smuske på.. Fint vær er det ute å, men ikke en spesiell å være sammen med.. Søndag må da seriøst være den verste dagen å være singel på.. Savner alt! Og jeg er jente, klarer ikke å få meg kjæreste, føler meg maks håpløs da... Anonymkode: 68cee...eb6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen å våkne opp sammen med. Ingen som tar på deg, leker med deg og spiser frokost sammen med deg. Ingen å smuske på.. Fint vær er det ute å, men ikke en spesiell å være sammen med.. Søndag må da seriøst være den verste dagen å være singel på.. Savner alt! Og jeg er jente, klarer ikke å få meg kjæreste, føler meg maks håpløs da... Anonymkode: 68cee...eb6 Det er ganske enkelt for jenter\kvinnfolk å få både kjæreste og sex alt etter som, ikke så mye initiativ som kreves. Så kan du tenke deg hvordan det hadde vært å være mannfolk da ? Anonymkode: c9053...6ec 1
Marwel Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Synes det er verre å være singel i bryllup, dåp, konfirmasjoner og alle slike sammenkomster der alle andre kommer i par. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Elsker å være singel på en søndag jeg I dag har jeg f.eks dormet i hengekøya ute i sola, gått meg en treningstur langs vannet og sett litt på Hart of Dixie på pcen. Herlig Anonymkode: 2c023...40d 4
Gjest PseudonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Jeg har en flott singel-søndag idag. Har kjørt en lang tur med bilen, har jogget i 2 timer, hatt litt grønne fingre med inneplantene, vasket klær, ordnet litt forefallent administrativt arbeid (nettbank/post etc.) og nå skal jeg spise take away og se på en tvserie.
Ziljenh Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Jeg slet med singel-søndager før, så fant jeg ut at løsningen var å gjøre noe på søndager. I dag har sovet lenge, malt et rom, kjørt en tur, sjekket lufttrykket i bildekkene, laget middag og sett på tv. Snart en gåtur og kino med ei venninne. De mer rolige søndagene leser jeg ei bok eller noe sånt. Du må rett og slett slutte å fokusere på de negative sidene med singellivet på søndager 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker å være singel på en søndag jeg I dag har jeg f.eks dormet i hengekøya ute i sola, gått meg en treningstur langs vannet og sett litt på Hart of Dixie på pcen. Herlig Anonymkode: 2c023...40d Alle disse tingene kunne du jo fint gjort om du hadde kjæreste også. Anonymkode: 4de8e...4cd 3
Katten.2.0 Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 (endret) Hatet søndager som singel. Enten ble de tilbragt i en avsindig hangover, kombinert med tilhørende angst og potensielt crappy fyllasex på minnet, eller i et forsøk på å glemme at man ikke hadde noen å kose med. Søndager er familiedager, og jeg nyter dem fullt ut nå. Endret 5. juni 2016 av Katten.2.0 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #10 Skrevet 5. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske enkelt for jenter\kvinnfolk å få både kjæreste og sex alt etter som, ikke så mye initiativ som kreves. Så kan du tenke deg hvordan det hadde vært å være mannfolk da ? Anonymkode: c9053...6ec Dette er feil. Jeg er kvinne, 31 år, og egentlig aldri hatt kjæreste. Er det fordi jeg er stygg og overvektig, tenker man kanskje? Men nei, jeg er over middels pen, slank og intelligent. Har vært på uendelig mange dater, og hatt noen "forhold" hvor vi har møttes for å ha sex, ,men aldri noe mer. Med to-tre stykker har jeg følt noe mer, men de har, uten unntak, fortalt meg det samme: Det kan ikke bli "noe mer," men de kunne gjerne møtes for å ha sex. Jeg er visst ikke kjærestemateriale. Fatter det ikke. Jeg vil jo ha kjæreste, men ingen vil ha meg. Ikke bare menn som sliter. Anonymkode: 9ee15...d4a 3
Envy Skrevet 5. juni 2016 #11 Skrevet 5. juni 2016 Søndag er ingen dårlig singeldag du får hva du innstiller deg på, ut med venner i finværet og være positiv! Finn på ting, nyt ro og fred og kos deg med det faktum at du kan gjøre hva du vil. Prinsen på den hvite hesten dukker ikke opp på døra, OG svært få vil ha prinsessa som sitter inne og furter 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #12 Skrevet 5. juni 2016 4 timer siden, Marwel skrev: Synes det er verre å være singel i bryllup, dåp, konfirmasjoner og alle slike sammenkomster der alle andre kommer i par. Ja, DET er så kjipt at jeg priser meg lykkelig for de fleste slike sammenkomster jeg ikke blir bedt i. Anonymkode: 7fd8d...ad3 1
Sh999 Skrevet 5. juni 2016 #13 Skrevet 5. juni 2016 Kjenner meg sånn igjen!! Jeg savner eksen ekstra mye i helgene og spesielt når det er fint vær faktisk! Savner det og gjøre ting som familie ( grille, bade osv) Klart man kan gjøre sånt alene, men blir likevel ikke det samme😔 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 1 minutt siden, Sh999 skrev: Kjenner meg sånn igjen!! Jeg savner eksen ekstra mye i helgene og spesielt når det er fint vær faktisk! Savner det og gjøre ting som familie ( grille, bade osv) Klart man kan gjøre sånt alene, men blir likevel ikke det samme😔 Ja, det er nettopp det som er den store forskjellen!! Anonymkode: 7fd8d...ad3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #15 Skrevet 5. juni 2016 17.mai er verste singel-dagen (særlig når ungene er hos faren sin). Anonymkode: 99c20...a85 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #16 Skrevet 5. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er feil. Jeg er kvinne, 31 år, og egentlig aldri hatt kjæreste. Er det fordi jeg er stygg og overvektig, tenker man kanskje? Men nei, jeg er over middels pen, slank og intelligent. Har vært på uendelig mange dater, og hatt noen "forhold" hvor vi har møttes for å ha sex, ,men aldri noe mer. Med to-tre stykker har jeg følt noe mer, men de har, uten unntak, fortalt meg det samme: Det kan ikke bli "noe mer," men de kunne gjerne møtes for å ha sex. Jeg er visst ikke kjærestemateriale. Fatter det ikke. Jeg vil jo ha kjæreste, men ingen vil ha meg. Ikke bare menn som sliter. Anonymkode: 9ee15...d4a Det er alltids de som er ganske kresne, og for dem så vil det jo være en utfordring uansett hvor mye man måtte ha å velge i. Uansett får du ihvertfall 1\2 ticked ...hvis du vil. Fra et mannfolk sitt perspektiv så får man 0\2 ticked. Tror de fleste er enige at kvinnfolk har det mye lettere enn mannfolk når det gjelder begge deler. Tror ikke det er en diskusjon engang å snakke om enkelt tilfeller, fordi det vil det alltid være Anonymkode: c9053...6ec
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #17 Skrevet 5. juni 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er alltids de som er ganske kresne, og for dem så vil det jo være en utfordring uansett hvor mye man måtte ha å velge i. Uansett får du ihvertfall 1\2 ticked ...hvis du vil. Fra et mannfolk sitt perspektiv så får man 0\2 ticked. Tror de fleste er enige at kvinnfolk har det mye lettere enn mannfolk når det gjelder begge deler. Tror ikke det er en diskusjon engang å snakke om enkelt tilfeller, fordi det vil det alltid være Anonymkode: c9053...6ec Lettere tilgang til sex kan jeg være med på, men ikke forhold. Anonymkode: a4c9c...7fb 3
Ardenus Skrevet 5. juni 2016 #18 Skrevet 5. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er visst ikke kjærestemateriale. Fatter det ikke. Jeg vil jo ha kjæreste, men ingen vil ha meg. Ikke bare menn som sliter. Har du spurt de som avviser deg om hva som er avgjørende? Kan du prate med noen som kjenner deg godt, som kan svare deg ærlig? Om du har noen merkelige fakter som du selv ikke ser, who knows?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #19 Skrevet 5. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle disse tingene kunne du jo fint gjort om du hadde kjæreste også. Anonymkode: 4de8e...4cd Selvfølgelig kunne jeg jo det. Jeg har jo tross alt ikke vært singel hele livet mitt, og vet godt hvordan livet med både kjæreste og samboer fungerer. Men hvorfor skal jeg gjøre det når jeg ikke har funnet en jeg vil være sammen med? Jeg er ikke en av dem som absolutt må ha kjæreste bare for å ha kjæreste. Jeg trivest også veldig godt i eget selskap. Så derfor har dette vært min søndag uten kjæreste, og helt perfekt etter min mening Anonymkode: 2c023...40d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #20 Skrevet 5. juni 2016 24 minutter siden, Ardenus skrev: Har du spurt de som avviser deg om hva som er avgjørende? Kan du prate med noen som kjenner deg godt, som kan svare deg ærlig? Om du har noen merkelige fakter som du selv ikke ser, who knows? Har spurt, og fått til svar at de ikke var forelsket i meg. Men at jeg "på papiret" var en veldig bra match, at jeg var nydelig, snill etc. Men ingen blir forelsket i meg, så da hjelper det ikke meg at jeg visstnok har alt det andre når jeg ikke har evnen til å få menn til å bli forelsket i meg. Anonymkode: 9ee15...d4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå