Fakse Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 Har laget adventskalender til mannen min hvert år, men i år er jeg helt tom for ideer. Håper noen har kreative ideer å komme med til meg, for opfinnsomheten er på null!
Elbereth Skrevet 2. november 2004 #2 Skrevet 2. november 2004 Pleier å lage til min mann, men han er ikke så vanskelig å gjøre fornøyd på det området. En kalender med sjokolade for hver dag er lykken for ham. Men hva med gavekort på massasje av deg, en god middag, kinobillett, måneskinnstur o.l. som litt større ting innimellom med nyttige og gode småting til "hverdags"?
Fakse Skrevet 2. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2004 Sjokolade eller øl hver dag hadde han sikkert blitt fornøyd med, men det er jo ikke så veldig sunt da
Elbereth Skrevet 2. november 2004 #4 Skrevet 2. november 2004 Nei, sunt er det såvisst ikke. Men holder man seg til adventen og ikke ellers, er vel ikke en sjokoladebit så farlig. Lagde mest kalender på spøk til mannen min fordi han er så glad i sjokolade, og han syntes det var så "urettferdig at bare ungene skulle få kalender". Det slo godt an, så siden har det blitt en tradisjon.
Nilma Skrevet 2. november 2004 #5 Skrevet 2. november 2004 Dette er noen av tingene jeg planlegger å ha i kalenderen til min kjære: - sokker / boksere (litt kjedelig, men han hater å handle, så han er storfornøyd med sånt) - deo / dusjsåpe - sjokolade (fra Sweetheart) - blader (varieres etter interesse, jeg regner med at fotballblader og Nat. Geographic / Ill. Vitenskap faller best i smak her i huset) Hmmm, det var det jeg kom på i farten, trenger visst noen flere gode ideer jeg også. Fakse, hva gjør du egentlig her forresten, har ikke du en hovedoppgave å fullføre?!?!? :fy:
Fakse Skrevet 2. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2004 - sjokolade (fra Sweetheart) De har et vidunderlig utvalg av belgisk sjokolade på den nyåpna butikken til internasjonalt matsenter like ved Nerstranda, sånn i tilfelle du lurte Fakse, hva gjør du egentlig her forresten, har ikke du en hovedoppgave å fullføre?!?!? :fy: Oi, er jeg her? :oops: Takk for påminnelsen! *Sparke seg ut herifra*
søndagsengel? Skrevet 7. november 2004 #7 Skrevet 7. november 2004 Dette er noen av tingene jeg planlegger å ha i kalenderen til min kjære: - sokker / boksere (litt kjedelig, men han hater å handle, så han er storfornøyd med sånt) - deo / dusjsåpe - sjokolade (fra Sweetheart) - blader (varieres etter interesse, jeg regner med at fotballblader og Nat. Geographic / Ill. Vitenskap faller best i smak her i huset) Hmmm, det var det jeg kom på i farten, trenger visst noen flere gode ideer jeg også. Fakse, hva gjør du egentlig her forresten, har ikke du en hovedoppgave å fullføre?!?!? :fy: Jeg pakker også inn det over, i tillegg til f.eks. flakslodd, nesehårtrimmer ( ), juleøl osv... (Pleier å kjøpe ting han likevel måtte kjøpt, derfor deo/boksere osv, og gir noe ekstra koselig en gang i blant...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå