AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Andre som har problemer med NAV?! Skal sende meldekort, men det står bare; Det skjedde en feil under henting av saker. Så prøver jeg å sende meldekort, men det stopper opp på "bekreftelse", den nekter å sende meldekortet. Det blir ikke registrert. Prøvde å sende inn feilmelding, men det funker ikke. Står bare at noe er feil med siden. Vet de skulle ha vedlikehold i helgen, men det skal være over innen nå! Anonymkode: 97ab0...11f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Når er fristen for innsendelse? Anonymkode: 8828a...9c4
Peter007 Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 (endret) Ganske usakelig innlegg. Endret 5. juni 2016 av Peter007
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: hallo! ingen? Anonymkode: 97ab0...11f Du kan jo ikke begynne å mase etter svar etter 19 minutter. Det kan hende folk har litt annet å gjøre enn å sitte her inne nå i finværet. Hvis det foretas planlagt vedlikehold denne helgen så er de vel muligens bare litt forsinket da. Anonymkode: c94f1...405 11
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo ikke begynne å mase etter svar etter 19 minutter. Det kan hende folk har litt annet å gjøre enn å sitte her inne nå i finværet. Hvis det foretas planlagt vedlikehold denne helgen så er de vel muligens bare litt forsinket da. Anonymkode: c94f1...405 9 minutter, mente jeg! Anonymkode: c94f1...405 1
PaperFlower Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 (endret) Dette er det allerede en tråd om. Jeg finner den ikke nå men ifølge den tråden har alle det problemet nå. De jobber med å fikse det, iallefall ifølge den tråden jeg ikke finner. Redigert: Jeg ser @Titaniakom meg i forkjøpet. Endret 5. juni 2016 av PaperFlower 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 Et øyeblikk siden, Peter007 skrev: Ganske usaklig innlegg. usaklig?! at nav gang på gang ødelegger nettsiden på grunn av sine "vedlikehold", slik at utbetaling blir for sein IGJEN? Jeg er så lei av å må ringe utleier å beklage for at leien blir for seint, fordi NAV er inkompetente. Fatter ikke hvorfor de må ha "vedlikehold" annen vær måned. Ikke nok med det, de må alltid ha det de helgene jeg må sende inn meldekort! De kan ikke bytte litt og bruke de andre ukene. Er så lei at jeg gråter. Dritt lei! De må i det minste ha åpen kommunikasjon imellom bruker og de som fikser nettsiden. Det å sende inn feilrapport funker ikke heller, telefonene er stengt. Anonymkode: 97ab0...11f
Titania Skrevet 5. juni 2016 #10 Skrevet 5. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kan ikke bytte litt og bruke de andre ukene. Anonymkode: 97ab0...11f De har rett som det er vedlikehold de andre ukene også.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #11 Skrevet 5. juni 2016 Forstår din frustrasjon. Anonymkode: 8b805...c86
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #12 Skrevet 5. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: usaklig?! at nav gang på gang ødelegger nettsiden på grunn av sine "vedlikehold", slik at utbetaling blir for sein IGJEN? Jeg er så lei av å må ringe utleier å beklage for at leien blir for seint, fordi NAV er inkompetente. Fatter ikke hvorfor de må ha "vedlikehold" annen vær måned. Ikke nok med det, de må alltid ha det de helgene jeg må sende inn meldekort! De kan ikke bytte litt og bruke de andre ukene. Er så lei at jeg gråter. Dritt lei! De må i det minste ha åpen kommunikasjon imellom bruker og de som fikser nettsiden. Det å sende inn feilrapport funker ikke heller, telefonene er stengt. Anonymkode: 97ab0...11f Skjønner at det er frustrerende! Håper siden er oppe og går igjen snart Anonymkode: c1c7e...36a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #13 Skrevet 5. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: usaklig?! at nav gang på gang ødelegger nettsiden på grunn av sine "vedlikehold", slik at utbetaling blir for sein IGJEN? Jeg er så lei av å må ringe utleier å beklage for at leien blir for seint, fordi NAV er inkompetente. Fatter ikke hvorfor de må ha "vedlikehold" annen vær måned. Ikke nok med det, de må alltid ha det de helgene jeg må sende inn meldekort! De kan ikke bytte litt og bruke de andre ukene. Er så lei at jeg gråter. Dritt lei! De må i det minste ha åpen kommunikasjon imellom bruker og de som fikser nettsiden. Det å sende inn feilrapport funker ikke heller, telefonene er stengt. Anonymkode: 97ab0...11f Er de inkompetente.... Det er vel du også kanskje da, siden du går på Nav. Skaff deg en jobb så er problemet løst for din del. Anonymkode: c94f1...405 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: usaklig?! at nav gang på gang ødelegger nettsiden på grunn av sine "vedlikehold", slik at utbetaling blir for sein IGJEN? Jeg er så lei av å må ringe utleier å beklage for at leien blir for seint, fordi NAV er inkompetente. Fatter ikke hvorfor de må ha "vedlikehold" annen vær måned. Ikke nok med det, de må alltid ha det de helgene jeg må sende inn meldekort! De kan ikke bytte litt og bruke de andre ukene. Er så lei at jeg gråter. Dritt lei! De må i det minste ha åpen kommunikasjon imellom bruker og de som fikser nettsiden. Det å sende inn feilrapport funker ikke heller, telefonene er stengt. Anonymkode: 97ab0...11f Vel, det gjør de. var vel noe vedlikehold forrige uke også hvis jeg ikke husker feil. Anonymkode: 6a621...b64 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #15 Skrevet 5. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: usaklig?! at nav gang på gang ødelegger nettsiden på grunn av sine "vedlikehold", slik at utbetaling blir for sein IGJEN? Jeg er så lei av å må ringe utleier å beklage for at leien blir for seint, fordi NAV er inkompetente. Fatter ikke hvorfor de må ha "vedlikehold" annen vær måned. Ikke nok med det, de må alltid ha det de helgene jeg må sende inn meldekort! De kan ikke bytte litt og bruke de andre ukene. Er så lei at jeg gråter. Dritt lei! De må i det minste ha åpen kommunikasjon imellom bruker og de som fikser nettsiden. Det å sende inn feilrapport funker ikke heller, telefonene er stengt. Anonymkode: 97ab0...11f De hadde vedlikehold forrige helg også, da skulle jeg sende inn meldekort. Et tips må være å ha innbetalingsdato for husleie et par dager etter du pleier å få penger på konto. Det kan du nok ordne med huseieren. Ellers er ikke èn dags forsinkelse verdens undergang for de fleste huseiere heller. Hvis de ikke hadde utført vedlikehold av siden, så hadde systemet kollapset med jevne mellomrom, og da hadde du heller ikke fått sendt inn meldekort. Anonymkode: 399dd...8bb 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #17 Skrevet 5. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Andre som har problemer med NAV?! Skal sende meldekort, men det står bare; Det skjedde en feil under henting av saker. Så prøver jeg å sende meldekort, men det stopper opp på "bekreftelse", den nekter å sende meldekortet. Det blir ikke registrert. Prøvde å sende inn feilmelding, men det funker ikke. Står bare at noe er feil med siden. Vet de skulle ha vedlikehold i helgen, men det skal være over innen nå! Anonymkode: 97ab0...11f Hadde du sett deg litt rundt på forumet, så ville du funnet minst en tråd til på samme temaet. Anonymkode: f67e2...139 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #18 Skrevet 5. juni 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: De hadde vedlikehold forrige helg også, da skulle jeg sende inn meldekort. Et tips må være å ha innbetalingsdato for husleie et par dager etter du pleier å få penger på konto. Det kan du nok ordne med huseieren. Ellers er ikke èn dags forsinkelse verdens undergang for de fleste huseiere heller. Hvis de ikke hadde utført vedlikehold av siden, så hadde systemet kollapset med jevne mellomrom, og da hadde du heller ikke fått sendt inn meldekort. Anonymkode: 399dd...8bb Det å få utsettelse et par ganger i løpet av flere år ok. Men ikke annen hver utbetaling på grunn av NAV. Anonymkode: 97ab0...11f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #19 Skrevet 5. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å få utsettelse et par ganger i løpet av flere år ok. Men ikke annen hver utbetaling på grunn av NAV. Anonymkode: 97ab0...11f Det er jo derfor jeg rådetdeg til å bestemme en ny dato med huseier, så slipper du det problemet. Når jeg og huseier bestemte dato for husleieinnbetalingen, så tok jeg 3 dager etter lønning, da vet jeg at lønna er på konto uansett. Anonymkode: 399dd...8bb 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #20 Skrevet 5. juni 2016 Men nå kan du roe ned nervene, nå funker Nav sine sider igjen. Anonymkode: 263ae...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå