Gå til innhold

Hva er poenget med å kjøpe DVDer\Blu-Ray, når man kan se alt på nette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hovedgrunnen til at jeg kjøper Blu-ray er kvalitet. Både lyd- og bildekvalitet er bedre enn noen av streamingtjenestene. Jeg har dessuten filmen til odel og eie, så jeg slipper å bli forbanna når Netflix fjerner en av favorittfilmene fra tjenesten sin. Mange av filmene jeg liker finnes heller ikke på streamingtjenestene. I tillegg er "Special features" alltid gøy å få med seg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvaliteten på Netflix og HBO er så dårlig at man likegreit kunne brukt VHS spiller istede. Kompresjons støy og annet skit er så tydelig at det distraherer for film og lydopplevelsen. Har man litt over middels interesse for bra film, styrer man unna disse betalingstjenestene, som også har ræva utvalg. Man får de største blockbusterne og noen dokumentarer der, men ikke mye annet. Syntes det er kjempetrist at streaming er iferd med å ta over i den bransjen. For oss som er nøye på kvalitet når vi betaler for noe å se på, så går underholdningsbransjen ti mils skritt bakover.

Anonymkode: d1dcb...a41

AnonymBruker
Skrevet

Bare tull at en kan se alt på nettet. Ja, muligens at en kan se det meste etter år 2000, men før den tid er det vanskelig å oppdrive alt av film og serier. Det er i tillegg veldig dårlig kvalitet på det lille utvalget som er.

Anonymkode: 05b05...f7f

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er ikke alltid jeg har tid eller ork til å styre rundt på nettet på jakt etter film/serie. Netflix har ikke så stort utvalg, og derfor er det iblant enklere og mer praktisk å bare kjøpe DVDen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...