Gå til innhold

Hvilken treningsklokke er den beste i bruk for slanking?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker nå fitbit flex og den har funket greit og synkroniserer den med myfitnesspal.

Har gått ned 14kg, men skulle gjerne hatt en ordentlig sportsklokke med display så jeg kan se kaloriforbruket og også måle puls, gps, høydeforskjeller og lignende. Jeg liker veldig godt at fitbit måler søvn, så det er et pluss om noen har tips til sportsklokke som også har den funksjonen. Jeg har kikket litt på Polar M400, men det står den er beregnet på løpetrening.... jeg løper litt, men vil ikke ha en klokke som bare har det som hovedfokus.

Spesifikasjoner jeg ønsker klokken skal ha:

- kan synkroniseres med myfitnesspal eller på annen måte kunne logge matinntak og vektnedgang

- Måle søvn

- Puls

-GPS og høydeforskjell (hvor høyt jeg er når jeg er på toppturer f.eks.)

- Hvor mange kalorier jeg forbrenner

- Hvor mange skritt

- Jeg kan sette innstillinger for mål; f.eks. forbrenne 2000kcal for dag, eller hvor mye jeg ønsker å gå ned i uken eller lignende.

Anonymkode: 144bd...079

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har polar M400, og er veldig fornøyd med den, jeg driver ikke med løpetrening, men føler at jeg allikavel har gått utbytte av de tilbakemeldingene den klokken gir meg😊 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, bekka79 skrev:

Jeg har polar M400, og er veldig fornøyd med den, jeg driver ikke med løpetrening, men føler at jeg allikavel har gått utbytte av de tilbakemeldingene den klokken gir meg😊 

okei, kjempeflott! :D

Anonymkode: 144bd...079

AnonymBruker
Skrevet

Har Garmin Fenix 3 som kan alt det du ønsker. 

Anonymkode: 458e6...1be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...