AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Uansett hvor lite eller mye muskler du har synes jeg ikke det er greit at dere menn går rundt i byen skjorte løs! Jeg finner dette ekstremt ubehagelig. Slutt å ta av skjorta! Vi vil ikke se dere halv nakne hele sommeren! Fysj! Sett alt for mange menn halvnakne allerede! Skjerpings! Anonymkode: e3c9c...d16 12
Ulla Ullsokk Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Så lenge de ikke sitter sånn på restaurant så det kan komme kroppshår i maten, så ser jeg ikke problemet med å GÅ rundt sånn. Eller sitte på gresset el l. 6
Gjest 12flo Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Velkommen til den norske fremtid. Slik skal det være i Norge. Det er sommer, det er varmt, og kropp er naturlig. Hvis du ikke tåler det får du flytte til et land hvor de fortsatt lever i undertrykkelse.
tussi680 Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Plager ikke meg unntatt om de går ut med dama til en fin restaurant. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Hva er galt med en bar mannekropp, jeg syns det er pent, og sikkert deilig å gå med lite klær i varmen. Jeg går også i minst mulig klær(er dame), gjerne en kort shorts og singlett(gjerne også bare bikinioverdel) Anonymkode: 657a4...922 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Og av og til tynn kjole Anonymkode: 657a4...922
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 Det kreves jo en del skjønn for dette mener jeg da, men: Er det greit at en kvinne sitter i bikini her? Ja? Da kan du sitte i bar overkropp som mann. Er det i byen? Type, mens du går omkring? Nei, det er ikke greit. Dersom du dumper borti meg ønsker jeg ikke å komme i kontakt med hele din svette kropp. Er det i parken? Da synes jeg det er innafor. Det faller også innenfor det første punktet, med bikini. Anonymkode: 400ab...d79 25
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 7 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Så lenge de ikke sitter sånn på restaurant så det kan komme kroppshår i maten, så ser jeg ikke problemet med å GÅ rundt sånn. Eller sitte på gresset el l. Det gjør de jo og... de med muskler tror de får lov siden de liksom ser så mye bedre ut enn andre igjen. Bullshit spørr du meg Anonymkode: e3c9c...d16 2
Olava Skrevet 5. juni 2016 #10 Skrevet 5. juni 2016 Dette her er 2016, det er her vi kjemper for å styrke kroppens rene natur. De mennene går mest sannsynlig ikke i bar overkropp for å vise seg fram på noen måte, men fordi det er veldig varmt i lufta. De bruker den naturlige nakenheten til å avkjøle seg. Jeg ser ikke problemet med det, så lenge man kler på seg når man er på spisesteder o.l. 5
applestories Skrevet 5. juni 2016 #11 Skrevet 5. juni 2016 (endret) Må få lov å be folk som skal innom ulike kontorer om å helst kle på seg skjorta før de går inn. Det kom en innom kontoret der jeg jobber tidligere i uka. Han hadde riktignok kjeledress på seg, men glidelåsen var åpen til under navlen og en hårete mage stakk langt ut. Da måtte jeg virkelig fokusere på øynene for ikke å la blikket skli litt for langt ned. Han kom innom igjen dagen etter, da i vanlige klær, nybarbert og tilsynelatende nyfrisert. Jeg kjente ham ikke igjen. Endret 5. juni 2016 av applestories 2
Gjest 12flo Skrevet 5. juni 2016 #12 Skrevet 5. juni 2016 1 minutt siden, applestories skrev: Må få lov å be folk som skal innom ulike kontorer om å helst kle på seg skjorta før de går inn. Det kom en innom kontoret der jeg jobber tidligere i uka. Han hadde riktignok kjeledress på seg, men glidelåsen var åpen til under navlen og magen stakk langt ut. Da måtte jeg virkelig fokusere på øynene for ikke å la blikket skli litt for langt ned. Han kom innom igjen dagen etter, da i vanlige klær, nybarbert og tilsynelatende nyfrisert. Jeg kjente ham ikke igjen. Haha han så blikket ditt! 💏
Mynona Skrevet 5. juni 2016 #13 Skrevet 5. juni 2016 Tråden er ryddet for hets og svar til dette. Mynona, mod.
applestories Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 (endret) 3 minutter siden, Tris skrev: Haha han så blikket ditt! 💏 Håper ikke det, han kom nemlig innom og snakket med min sjef dagen etter. Han så ut som han kjente meg igjen, men jeg skjønte ikke at det var ham før sjefen sa navnet! Endret 5. juni 2016 av applestories
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #15 Skrevet 5. juni 2016 Det er direkte udelikat. Det er ikke vanskelig å ta på seg en lett t-skjorte. Anonymkode: 6d3dc...f43 6
Katten.2.0 Skrevet 5. juni 2016 #16 Skrevet 5. juni 2016 Tror dere det er en mindre svett arm som dulter borti dere om han har på seg t-skjorte eller ei? 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #17 Skrevet 5. juni 2016 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Tror dere det er en mindre svett arm som dulter borti dere om han har på seg t-skjorte eller ei? Det er forskjell på en underarm og en hel overkropp. Trenger ikke være borti meg for at jeg skal synes det er udelikat forresten. Synet er nok. Harry. Anonymkode: 6d3dc...f43 6
Katten.2.0 Skrevet 5. juni 2016 #18 Skrevet 5. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på en underarm og en hel overkropp. Trenger ikke være borti meg for at jeg skal synes det er udelikat forresten. Synet er nok. Harry. Anonymkode: 6d3dc...f43 Damn, hvor ofte dulter du borti en hel overkropp? Nå bor ikke jeg i Oslo, men jeg kan ikke si at det har vært et nevneverdig problem de gangene jeg har vært innom. 2
Teriyaki Skrevet 5. juni 2016 #19 Skrevet 5. juni 2016 Jeg tenker at så lenge det er ute og ikke på spisested så er det greit. Inne på kjøpesenter eller spisested så kler man på seg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #20 Skrevet 5. juni 2016 5 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Damn, hvor ofte dulter du borti en hel overkropp? Nå bor ikke jeg i Oslo, men jeg kan ikke si at det har vært et nevneverdig problem de gangene jeg har vært innom. Som sagt, trenger ikke være borti, synet er udelikat og Harry i seg selv. Hva har Oslo med saken å gjøre forresten? Det gjelder hele landet. Bar overkropp kan man ha på stranden eller i parken. Beveger man seg i det offentlige rom kan man kle seg nogenlunde anstendig. Her forleden så jeg to fedre med hver sin barnevogn, i bar overkropp, inne på Rema. Hadde det vært en kiosk på bryggekanten, ok, en Rema milevis fra nærmeste Strand eller park, ikke ok i det hele tatt. Anonymkode: 6d3dc...f43 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå