Midnattsol Skrevet 15. november 2004 Forfatter #21 Skrevet 15. november 2004 Kjøpte disse posene på Panduro. Røde poser med ok størrelse (ikke for små, ikke for store) med julemotiv på og nummer 1-24. Synes det var mange gode forslag her så noen av de skal jeg bruke. Te Flax-lodd Leppepomade Ansiktsmaske Stearinlys Stoffbiter siden hun liker lappeteknikk, tror hun skal få det på julaften. osv. Nå forandra det seg litt med tanke på størrelsen/tyngden på gavene siden ei venninne av meg skal ta kalenderen med seg på flyet siden hun skal hjem om ikke så lenge. Slipper altså å sende i posten heldigvis.
Midnattsol Skrevet 15. november 2004 Forfatter #22 Skrevet 15. november 2004 Gå på www.panduro.no og søk på " kalenderposer ".
Mailin Skrevet 16. november 2004 #23 Skrevet 16. november 2004 Eg laga ein enkel ein til svigers i år. Svigermor er veldig kreativ, så eg brukte eit find band ho kan bruka sjølv seinare til å dekorera med. Så fant eg 24 vitsar, som eigentleg var blondine- svenske- og andre vitsar, og skifta it 'blondina' eller 'svensken' med namna til svigermor og svigerfar. Så festa eg dei til bandet med (tre-)klesklyper eg skreiv tal på; ein vits for kvar dag. Håpar det vert bra. Dei gler seg i alle fall til å byrja på den, og svigermor syns det var ein kjempegod ide Trur eg skal laga ein lik til mine eigne foreldre Laga ein til søstra mi for ein del årsidan, der ho fekk ei fin oppskrift, dikt, gåvekort (på barnevakt eller liknande)
NIKI Skrevet 16. november 2004 #24 Skrevet 16. november 2004 Nå har jeg og vært å kjøpt disse kalenderposene. Var helt greie dem da. Jeg bor heller ikke i samme by som mamma`n min da, men hun kommer på besøk snart, og da er det lettvint å få med disse på flyet hjemover. Har shoppa litt til kalenderen i dag da. Har kjøpt: -Sokker -Truser -Hårkurer -Ansiktsmasker -Små neglefiler til å ha i vesken -Liten pakke med Hand & Nail lotion til vesken -Neglelakk -Badekuler -Sjokoladenisser -Div. godis. Har også tenkt å kjøpe Flax-lodd, litt forskjellig godteri som jeg vet hun er glad i, men må på en større butikk for å få tak i. Og noen småting, litt julepynt og sånt. Sliter litt med å finne på hva jeg skal finne på til julaften ennå da. Lille julaften tenkte jeg å gi bare en liten ting, og en lapp evt. et bilde av meg, sånn at jeg blir "gaven" for da kommer jeg hjem. -Vurderer også å kjøpe en godis ting til pappan min og legge i til hver dag, så han ikke blir "utenfor". Dette synes jeg var kjempemorsomt. Tusen takk for ideèn Midnattsol :-) Du har faktisk gitt meg årets første julestemning Gleder meg masse til helgen når hun kommer så jeg får gi henne overaskelsen :-)
Midnattsol Skrevet 16. november 2004 Forfatter #25 Skrevet 16. november 2004 Så hyggelig, det var fint å høre. Jeg tenkte også på pappa faktisk og jeg kommer til å legge i noe til han også. Noen ting kan jo han også få f.eks disse små kaffesjokoladene man får kjøpt i kaffe og te-butikker, flax-lodd, sokker, te, god kaffe osv. Må få høre hvordan reaksjonen til mammaen din blir.
NIKI Skrevet 16. november 2004 #26 Skrevet 16. november 2004 Skal skrive tilbakemelding her etter at hun har fått den
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #27 Skrevet 3. desember 2004 Denne hadde jeg glemt gitt.... Skulle jo gi deg tilbakemelding Midnattsol. Mammaen min ble kjempeglad :-) Og overassket og skjønte ingen ting Jeg hadde hengt julekalenderen opp så den hang på tvers over hele rommet hun skulle ligge på mens hun var her, så hun ungikk jo ikke å se den. Hun ble bare stående å måpe og se ut som et spørsmålstegn. Og så så hun på meg og spurte om det var til henne. Hun klarte nesten ikke si noe, hun begynte bare å le. Tror hun ble litt rørt av at jeg hadde laget kalender til henne og da, og lagt ned så mye arbeid i det. Hun fortalte at det er første gang i hennes liv der hun har fått sånn. :-) Så jeg er kjempefornøyd med dette! Og nå er hun jo som en unge når hun får åpne pakke hver dag Jeg la også med godteri til pappa til hver dag, så han ikke skulle bli utenfor. Han og syntes det var kjempemorro. Så vil si TUSEN takk for tipset Midnattsol! :-) Du har hjulpet meg å gjøre mammaen min veldig glad :blomst_opp: Klem fra Niki.
NIKI Skrevet 3. desember 2004 #28 Skrevet 3. desember 2004 Ojda, glemte å logge inn. Men forrige innlegg var fra meg :-)
Midnattsol Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #29 Skrevet 3. desember 2004 Det var hyggelig å høre. mamma ble også overraska, kjempeglad og rørt. Hun har heller aldri hatt julekalender før og hver kveld finner hun fram neste pose.
NIKI Skrevet 3. desember 2004 #30 Skrevet 3. desember 2004 Det er koselig å gjøre noe sånn for mammaen sin ja Husker da selv de gangene jeg har hatt pakkekalender, hvor spennende det var å åpne en ny pakke hver dag :-)
Gjest Kristina Skrevet 22. november 2011 #31 Skrevet 22. november 2011 Jeg pleier å lage små hjerter. I hvert hjerte står det huggelige ting som; glad i deg, du er best, søta osv. Det funker alltid♥ Klem Kristina♥
LaBS Skrevet 5. november 2017 #32 Skrevet 5. november 2017 I fjor skrev jeg lapper som det sto fine komplimenter på og så fikk mamma en hver dag, hun ble kjempeglad for dem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå