Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For ca et år siden brukte jeg hårfjernigskrem nedentil ville prøve menn nå ca et år etterpå mangler jeg hår det har ikke vokst ut overalt og det som er der er tynnere enn det var. Kann mann risikere at det slutter å vokse

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Thomsen65 skrev:

For ca et år siden brukte jeg hårfjernigskrem nedentil ville prøve menn nå ca et år etterpå mangler jeg hår det har ikke vokst ut overalt og det som er der er tynnere enn det var. Kann mann risikere at det slutter å vokse

Jepp.

Anonymkode: a66b8...891

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Thomsen65 skrev:

Kjempegreier det vel ? Hvilket merke var dette ????, bare greit å slippe rydde i kjelleren så ofte vel

Anonymkode: 4efea...a70

AnonymBruker
Skrevet

Hårmangelen skyldes nok helt andre ting enn hårfjerningskrem, ellers ville kremen du har brukt vært så unik at alle ville ha den. Snakk med legen din og få undersøkt om du mangler hormoner om dette plager deg. 

Anonymkode: c4839...c47

• 5 måneder senere...
Skrevet

Siden jeg skrev dette har jeg blitt undersøkt av lege og hatt kontakt med dem som produserte kremen. Legen sier at hårposene mine har på grunn av feil bruk ! Så nå enda flere måneder  etter jeg skrev dette innslaget  er jeg helt blank nedentil som et barn. Mann  hårløs nedentil redd for å vise andre.?

Skrevet

Vi lever snart 2017, noen velger å stelle det nede, noen ikke, noen tar alt både kvinner og menn, Alt er normalt i dag, noen har allopecia å mister alt hår på kroppen

Anonymkode: 4efea...a70

Skrevet

Noen av oss foretrekker hårløst og jeg har aldri hørt om noen som har reagert på at en mann ikke har hår der nede. Det er like vanlig som at det er hår der. Samboeren min barberer seg innimellom, men mye sjeldnere enn når vi datet 😉😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...