Gå til innhold

BDSM, Check it out....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hitemup

Ok en skal ikke dømme noen for noe de liker osv osv osv.

Men det er en ting som jeg rett og slett IKKE!!!! skjønner bæret av: Trampling, check it out www.trampleparty.com Det handler rett og slett om å Trampe/tråkke på partneren.

Det må da gjøre noe inni He*lvete vondt.

Noen her inne som driver med slik?

Isåfall kan dere forklare hva som er godt?

Jeg så en video på internet, husker ikke linken: men den første var om ei kjerring i høyhelte sko: trampa ihjel ei mus ikke bare en men FLERE..... ok tenkte jeg. Men så lå en mann på magen på gulvet med penisen og pungen mellom beina, og den samme kjerringa trampa på kjønnsorganene hans. Med de høyhelte skoene.

Si meg er det noe dere damer tenner på eller??

Hitemup.

When i die, let it be. When they come fore me, bury me a G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Halla Du :hoho:

Skjønner at du føler som du gjør for denne trampefetisjen. Og sikkert mange med både deg og meg deler den oppfatning.

Men la nå folk ha sine fetisjer i fred dah :wink:

Men neste gang du skriver et slikt innlegg, ikke la overskriften bli BDSM. For denne fetisjen har ikkeno med BDSM å gjøre som forøvrig står for Bondage, Dominans & SadoMasochisme, BDSM har med bondage (binding), dominans (psykisk) og sadomasochisme (mer spanking, fysisk dominans, og underkastelse) å gjøre.

Så vær vennlig mot oss BDSM`ere, ikke bland trampefetisj sammen med det vi driver med og tenner på.

Ikke alle fetisjer har med BDSM å gjøre vettu :blunke:

Ville ikke kjefte på deg, men rette opp litt slik at de som ikke vet hva BDSM er ikke blir gående rundt å tro at det har med trampefetisj å gjøre.

zadine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...