EvaLena Skrevet 5. juni 2016 #1 Del Skrevet 5. juni 2016 Ei kollega av meg fyller år neste uke og jeg ønsker å gi henne en liten gave. Vi omgås ikke privat, men vi snakker en del sammen på jobb. Stort sett hun som snakker fordi hun sliter skikkelig psykisk for tiden. Det er mye det vi snakker om, men jeg liker å være der for henne. Jeg vil bare gi henne en liten oppmerksomhet som ikke skal koste for mye og som heller ikke vil bli sett på som rart. Jeg vil ikke kjøpe blomst, men kan dere tipse meg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Del Skrevet 5. juni 2016 Vinflaske med mindre hun er avholds/har drikkeproblemer. God sjokolade e.l. som du vet hun liker. Om hun liker å lese: en pocketbok i en sjanger du tror hun vil like, eller om et tema som kan passe. En god te eller kaffe kjøpt på te/kaffebutikk. Anonymkode: 1d31d...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 5. juni 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juni 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vinflaske med mindre hun er avholds/har drikkeproblemer. God sjokolade e.l. som du vet hun liker. Om hun liker å lese: en pocketbok i en sjanger du tror hun vil like, eller om et tema som kan passe. En god te eller kaffe kjøpt på te/kaffebutikk. Anonymkode: 1d31d...62d Det var mange gode forslag, tusen takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå