Gå til innhold

Jeg får feilmelding ved sending av meldekort, gjelder dette flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare hos meg eller er dette en fellesfeil?

Rett etter innlogging står det: Det skjedde en feil ved henting av saker.

Prøver jeg å sende meldekort så går alt fint helt til jeg skal bekrefte og sende inn, da kommer jeg ikke videre. Kommer bare til en tom side.

Får ikke tak i NAV i dag, siden det jo er søndag ;-)

Anonymkode: c85fb...a10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme problem:-(

Anonymkode: 15798...f58

AnonymBruker
Skrevet

De holder jo på å fikse noen tekniske greier, dere får ha litt is i magen. Pleier å være ferdige rundt 2000. :)

Anonymkode: 92041...871

• Liker 1
Skrevet

Samme her! Har samme problem

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De holder jo på å fikse noen tekniske greier, dere får ha litt is i magen. Pleier å være ferdige rundt 2000. :)

Anonymkode: 92041...871

Det har vært nedetid på enkelte tjenester i helgen pga vedlikehold, men fra i dag tidlig kl. 07 skulle alt være oppe igjen. Så lenge vi får sendt meldekort i dag går alt greit, men sendes meldekortet etter et visst tidspunkt (mener det er kl. 21 i kveld) blir utbetalingen forsinket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboer har samme problem. Ordner seg nok i løpet av dagen. Så lenge meldekortet er sendt inn før kl. 21.00 får du utbetalt pengene som normalt:) 

Anonymkode: 8b403...2ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, får ikke sendt meldekort. Mannen min er dataekspert, men han får det heller ikke til.

Anonymkode: f2bf9...fda

AnonymBruker
Skrevet

Da venter jeg til i kveld. Ingen krise om det blir etter 21 så pengene kommer tirsdag i stedet for mandag selv om det er litt kjedelig. Pleier normalt å sende lørdager, men glemte det igår. Den "det skjedde en fell ved henting av saker" har jeg forresten hatt lenge. Men fått sendt meldekort for det da. 

Anonymkode: 37ef8...31b

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, får ikke sendt meldekort. Mannen min er dataekspert, men han får det heller ikke til.

Hjelper vel ikke hvor mye ekspert han er, om han ikke har tilgang til NAV's systemer...?

Anonymkode: deaa1...b65

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper vel ikke hvor mye ekspert han er, om han ikke har tilgang til NAV's systemer...?

Ååå,må folk svare så spydig. Han prøvde å hjelpe meg fordi vi først trodde det var noe galt med vårt datasystem, før vi så at det var NAV sitt system. OK, JANTE?? Roet det deg ned??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får fylt ut meldekortet, men det skjer ingenting når jeg sender det inn til bekreftelse. Jævlig irriterende!! Er jo så avhenig av å få de pengene til rett tid.

Irriterer meg også at det står noe sånt som: ''Nedtid fra kl 07:00 lørdag, til søndag kl 07:00. Sender du meldekort innen kl 21 Søndag, vil utbetaling skje som normalt''. For noe bullshit! Sender jeg lørdag, får jeg penger på mandag. Sender jeg søndag, får jeg penger på tirsdag......!

Anonymkode: a6fc5...4fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får fylt ut meldekortet, men det skjer ingenting når jeg sender det inn til bekreftelse. Jævlig irriterende!! Er jo så avhenig av å få de pengene til rett tid.

Irriterer meg også at det står noe sånt som: ''Nedtid fra kl 07:00 lørdag, til søndag kl 07:00. Sender du meldekort innen kl 21 Søndag, vil utbetaling skje som normalt''. For noe bullshit! Sender jeg lørdag, får jeg penger på mandag. Sender jeg søndag, får jeg penger på tirsdag......!

Og ja, før det kommer en haug med kommentarer. Jeg har fått penger på tirsdag, til tross for at jeg har sendt innen kl 21 på søndag :) Nå sender jeg vanligvis kun på lørdager, nettopp pga det, så mulig det har endret seg.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååå,må folk svare så spydig. Han prøvde å hjelpe meg fordi vi først trodde det var noe galt med vårt datasystem, før vi så at det var NAV sitt system. OK, JANTE?? Roet det deg ned??

Spydig...? Jøss, altså:klaske:

• Liker 7
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spydig...? Jøss, altså:klaske:

Kanskje vedkommende har fått solstikk.. :klo:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker det som at siden de har stengt ned systemet på lørdag, vil du få pengene som om du sendte meldekortet lørdag dersom du sender det innen 21 søndag.

Kanskje du har fasiten i morgen dersom du får sendt det før 21 i dag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja!!! Jeg logget meg faktisk inn for å lage en tråd!! Jeg har prøvd siden klokka 8. Fra to forskjellige nettlesere, mobil og nettbrett. Men siden er helt blank når jeg trykker på bekreft etter å ha fylt det ut.

Anonymkode: 043ec...084

AnonymBruker
Skrevet

Ja, samme her. Prøvd siden i går, kommer bare til en hvit side når jeg skal bekrefte. 

Anonymkode: 467d0...1e1

Skrevet

Samme her. Får sendt meldekort men får ikke bekreftelse på at det er levert. Når jeg logger på igjen så er det ikke levert! 

AnonymBruker
Skrevet

Blir festlig når det blir meldekort boom i ettermiddag/kveld, da kræsjer vel alt på nytt (selv om nåværende feil blir fikset)

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...