reogsk Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 (endret) *** Endret 5. juni 2016 av reogsk Svar OK
Gjest SuperSonic Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Du kan ikke nekte han å flytte. 50 meter i avstand er jo en del, du tror nok bare naboen ser mer inn enn de faktisk gjør. Masse lykke til. Bare vær sterk for deg selv og ikke gi han en grunn til å la deg bli herset med.
reogsk Skrevet 5. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2016 (endret) ** Endret 5. juni 2016 av reogsk
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 21 minutter siden, reogsk skrev: Jeg er skilt og har ett barn. Flyttet cirka 20 min unna eksen i fjor, til en annen kommune. Har hovedomsorgen med ca 70%. Nå lurer eksen på om han skal flytte hit jeg bor. Leiligheten han ser på ligger 50 meter unna, og fra vinduene ser man rett i min leilighet: terrasse, stue og kjøkken. Vi har ikke et godt forhold, dessverre, men det fungerer helt greit så lenge vi har kontakt kun om praktiske ting. Han har vært litt vanskelig mtp samvær, det har vært en fight å få ham til å stille på ting, og ofte har han ikke møtt, f.eks barnets bursdag. Han kan finne på slike ting fordi han tror det er jeg som blir "skadelidende", men det er det jo barnet som blir. Jeg synes det hadde vært flott om barnet kunne se far mer, og skulle dette skje vil jeg foreslå 50/50 - så for barnets del er dette bra. Men for min egen del blir jeg kvalm av tanken. Han er ganske manipulerende og kontrollerende. Jeg har brukt 1,5 år på å "starte på nytt" på ukjent sted, endelig fått litt venner i nærheten og mitt EGET liv uten hans innblanding...og nå føler jeg at han skal flytte inn og "følge" med på alt jeg gjør. Vet ikke hvor jeg vil med dette, føler meg bare litt "lost"...at jeg må starte på nytt igjen på en måte. Du skriver dette som jeg har uthevet, og så vurderer du å gi han 50/50? Hvem skal det gagne? Barnet har ikke godt av å flytte hver uke, så hva er poenget med å ødelegge et stabilt liv barnet allerede har? Anonymkode: 1bd85...d03
reogsk Skrevet 5. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du skriver dette som jeg har uthevet, og så vurderer du å gi han 50/50? Hvem skal det gagne? Barnet har ikke godt av å flytte hver uke, så hva er poenget med å ødelegge et stabilt liv barnet allerede har? Anonymkode: 1bd85...d03 Hei. Skulle han flytte inn ved siden av meg så håper jeg at dette er fordi han vil se barnet mer. Og skulle vi bo så nære hverandre vil det ta 30 sekunder for barnet å gå... For min egen del vil jeg gjerne fortsette slik vi har det nå, men vet ikke om dette er praktisk mulig om vi blir naboer. Barnet vil jo nesten kunne "velge" hvor det vil være... Uff - ligger i bakhodet det også, om dette kanskje vil skape mer forvirring enn forbedring. Som sagt - er litt lost.... 😔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå