AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Har bare hatt sex en gang før og skal snart ha det igjen med samme fyren som forje gang. Greien er den at forje gang vi hadde sex var jeg helt drita og da hadde jeg liksom en unnskylding viss jeg ikke var noe flink. Han har mye mer erfaring enn meg og jeg vil ikke at det skal bli flaut. Noen som har noen gode tips til en veldig nervøs jente? Anonymkode: 5ba45...a82
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Så lenge du har pupper går det bra Anonymkode: 13164...d79 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Så lenge du har pupper går det bra Anonymkode: 13164...d79
ajarRun Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Bare legg deg på rygg og spre beina? Sex er ikke akkurat hjernekirurgi. Gjør som han sier også. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 "Flink"? Handler sex om hvem som er "flink" og ikke? Hva vil det si å være "flink"? Hva skjedde med rå lyst og å bare nyte hverandre og ta det som det kommer (pun not intended)? I dag handler alt om å prestere prestere prestere, til og med i senga. Anonymkode: d323c...b43 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Har aldri vært "flink", vet ikke hva det er engang. Hva skal man gjøre? Hvis han har erfaring vet han sikkert hva dere skal gjøre Kvinne 42 år Anonymkode: 89933...072
petterm Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 Sex handler mye om hva som skjer i hodet ditt. Jenter har det en del lettere enn guttene, siden guttene kommer lettere enn jentene. Ikke stress med å suge han hvis du ikke har lyst til det. Det viktigste er at du prøver å slappe av. Så lenge gutten får den inn så er mye gjort for hans del. Prøv å bruke god tid, bruk hender til å kose/masere, kyss, både på munnen og andre steder, hvis det føles ok. Gi gjerne beskjed om hva som føles godt og hva som ikke er så ok. Gutter liker jenter som tør å si i fra, og som viser at de nyter det. Ikke fake orgasme. Det er ikke nødvendig å lage mere lyder enn det som er naturlig. Selv om han har erfaring så har han ikke erfaring med deg. Jenter er forskjellige. Det som er himmelen for en kan være kjedelig for en annen Pass på at du bare gjør det du synes er ok. Igjen: Slapp av og prøv å nyte det. Gjør det som føles godt og naturlig. Vis han at du har lyst på han. Og husk kondom:-) 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 Bare å legge seg på rygg, lukke øynene og holde kjeft, så tar han av seg av resten. Du kan med fordel stønne litt når du kjenner han nærmer seg klimaks. Om du ikke vil han skal sende ladningen inne i deg så bør du ikke være kjip og i det minste la han sperme deg i ansiktet eller utover brystene. Anonymkode: 9fa9f...cd8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå