Gå til innhold

Soving på dagen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg sliter så med å få mitt lille gull på 10 mnd til å sove ute i vogna på dagtid. Dette har gått helt greit frem til nå. Har lagt henne ut når hun har vist tegn til trøtthet, har satt inn smokken og gått inn igjen. Etter kun kort tid har hun sovnet. Helt plutselig har hun begynt bli rasende men en gang jeg legger ned ryggen på vogna. Smokken som hun har roet seg så fint med tidligere, spytter hun ut i raseri. Hun hyler,spreller og fekter med armene. Har en følelse av at vi nå har prøvd "alt".

Er det noen som har gode råd å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å lagt henne inne? Det begynte vi med da dattera vår var 10 mnd. Fra å sove en halvtimes dupp i vogna gikk hun over til 3-timers dupp i senga si... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår på 10 mnd. sover best inne. Ute i vogna sover hun max. en halvtime, inne i senga 1 - 2 timer. Nå begynner det uansett å bli så kjølig så hun blir mer forkjølet av å sove ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det uansett å bli så kjølig så hun blir mer forkjølet av å sove ute.

- akkurat det stemmer vel ikke.. :wink:

men når det gjelder oss, og Lukas er jo omtrent som din snuppe har vi opplevd noe av det samme. Plutselig på fredag var det "farlig" å sove..han nektet plent, og kluten som alltid har vært så god og som har gjort at han har sovnet kasta han så langt han kunne... :ler: Jeg tror det er sånn i perioder..nå har de vel funnet ut at de går glipp av noe ved å sove også..i har kuttet ut soving i vugge på dagen, me buker nå senga. han ligger oppe på dyna med et tynt ullteppe over seg og klærne på. det funker bedre..Men ikke om vi har besøk...

Ingen gode råd desverre...bare ville si at du ikke var alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det kan være at babyen krever litt mere nå, og at kanskje en liten gåtur med vogn, eller en biltur kan fungere bedre, eller legging i seng, med litt synging, eller lesing fra bok, det hjelper lille gutten min til å falle i søvn.... syngingen må være sakte, rolig og nesten hviskende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipa; stemmer faktisk at hun blir mer forkjølet og tett i nesa av å sove ute, spesielt nå om dagen som det er så rått og kjølig. Hun sover best inne så da lar jeg henne sove inne. Har prøvd ute, men for oss fungerer det best å sove inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...