Gå til innhold

Hvorfor avskaffes ikke dødsstraff og pisking?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kjent at i muslimske land har de en fetish for dødsstraff med bestialske metoder. Er du kvinne og blir sett med en mann kapper de av deg henda. USA er ikke noe bedre.. de bryter menneskerettighetene de også! Men hvorfor er det ingen som gjør noe? Hva med Amnesty og FN? Jeg mener at dødsstraff er grusomt, og det er helt høl i huet at du skal bli dømt til 100 piskeslag fordi du har drukket alkohol eller kyssa en mann.. som skjer i land som Iran, Dubai etc. I Egypt er det forbud for damer mot å spise banan offentlig, fordi mannfolka kan bli kåte av det. Men det er neppe forbud for menn å spise fersken offentlig.. straffen for å spise banan offentlig er heftig mishandling etter det jeg har skjønt. 

Hvert land har sine lover, men det her er jo helt sykt. Burde finnes noe verdens-politi som kan gripe inn! 

Anonymkode: ecf24...237

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo kjent at i muslimske land har de en fetish for dødsstraff med bestialske metoder. Er du kvinne og blir sett med en mann kapper de av deg henda. USA er ikke noe bedre.. de bryter menneskerettighetene de også! Men hvorfor er det ingen som gjør noe? Hva med Amnesty og FN? Jeg mener at dødsstraff er grusomt, og det er helt høl i huet at du skal bli dømt til 100 piskeslag fordi du har drukket alkohol eller kyssa en mann.. som skjer i land som Iran, Dubai etc. I Egypt er det forbud for damer mot å spise banan offentlig, fordi mannfolka kan bli kåte av det. Men det er neppe forbud for menn å spise fersken offentlig.. straffen for å spise banan offentlig er heftig mishandling etter det jeg har skjønt. 

Hvert land har sine lover, men det her er jo helt sykt. Burde finnes noe verdens-politi som kan gripe inn! 

Anonymkode: ecf24...237

Dette er rabling. Hvordan er ikke USA noe bedre enn land som har middelalderske straffemetoder for det som ellers i verden anses som normal oppførsel?

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke alle land som har råd til fengsel så da er dødstraff ett bra alternativ.

Anonymkode: 61dfc...73c

AnonymBruker
Skrevet

I Egypt er det demokratiet som har valgt disse straffene. Samme med andre land som de palestinske områdene. Folket ØNSKER det slik, og mange av disse drar også til Norge og får opphold. Så dette er demokrati i praksis.

Anonymkode: 858a6...2ff

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Larsern skrev:

Dette er rabling. Hvordan er ikke USA noe bedre enn land som har middelalderske straffemetoder for det som ellers i verden anses som normal oppførsel?

Tenkte jeg og. USA ikke noe bedre på dette enn Midtøsten, altså WTF? Når sist ble en amerikansk kvinne steinet for å ha blitt voldtatt eller pisket for å ha glemt sløret sitt. Når sist ble en homofil kastet ned i døden kun for sin legning?! Skjerpings TS! 

Anonymkode: 81de7...3f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...