ajarRun Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 (endret) Hva er din favoritt? Har til nå lest: Post Office Endret 5. juni 2016 av amativeReflection legger til bøker jeg har lest fortløpende
visp Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 8 minutter siden, amativeReflection skrev: Hva er din favoritt? Han har jo skrevet sinnsykt mye. Selv har jeg bare lest Factotum og Post Office men det er noen år siden. Factotum er vel mest kjent tror jeg.
ajarRun Skrevet 4. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2016 Et øyeblikk siden, visp skrev: Han har jo skrevet sinnsykt mye. Selv har jeg bare lest Factotum og Post Office men det er noen år siden. Factotum er vel mest kjent tror jeg. Nettopp derfor jeg spør. Likte du dem?
visp Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 5 minutter siden, amativeReflection skrev: Nettopp derfor jeg spør. Likte du dem? Ja, jeg likte de dengang. Var vel rundt 18 da jeg leste de. Noen opphissende beskrivelser der også som jeg brukte endel når nøden var stor:)
ajarRun Skrevet 4. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2016 3 minutter siden, visp skrev: Ja, jeg likte de dengang. Var vel rundt 18 da jeg leste de. Noen opphissende beskrivelser der også som jeg brukte endel når nøden var stor:) Spoiler That is, I did for a while. Next thing I knew I was being fondled. I looked up and she was staring into my eyes like a madwoman. She was naked, her breasts dangling in my eyes. Her hair tickling my nostrils. I thought of her millions, picked her up, flipped her on her back and stuck it in. Type dette avsnittet?
visp Skrevet 4. juni 2016 #6 Skrevet 4. juni 2016 5 minutter siden, amativeReflection skrev: Skjul innhold That is, I did for a while. Next thing I knew I was being fondled. I looked up and she was staring into my eyes like a madwoman. She was naked, her breasts dangling in my eyes. Her hair tickling my nostrils. I thought of her millions, picked her up, flipped her on her back and stuck it in. Type dette avsnittet? Nei, husker det var en scene på en båt. Veldig mye fyll og elendighet da. Jeg likte filmen "Barfly" veldig godt. Glimrende spilt av Mickey Rourke og Faye Dunaway. Har du ikke sett den kan den absolutt anbefales (er jo om Bukowski). Litt deprimerende men skuespillerprestasjonene er bare helt fantastiske.
Cuntzilla Skrevet 4. juni 2016 #7 Skrevet 4. juni 2016 Post Office <3 Bra bok å begynne med, den er lest på et lengre dobesøk. I tillegg til den så synes jeg Ham on rye og Factotum er de beste.
ajarRun Skrevet 4. juni 2016 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2016 1 minutt siden, Cuntzilla skrev: Post Office <3 Bra bok å begynne med, den er lest på et lengre dobesøk. I tillegg til den så synes jeg Ham on rye og Factotum er de beste. Ja, så den bare var 115 sider, den tar neppe lang tid å lese.
Cuntzilla Skrevet 4. juni 2016 #9 Skrevet 4. juni 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Ja, så den bare var 115 sider, den tar neppe lang tid å lese. Den er veldig bra også, så du inhalerer den i ett drag uten å legge den fra deg. Ta den med deg i en park i morgen og kos deg
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #10 Skrevet 4. juni 2016 Begynner å bli en stund siden jeg har lest det, men husker at jeg likte både post office og factotum. Mener å huske at pulp og women var ganske kule også. Med åra har jeg blitt mer og mer fan av diktingen hans. Anonymkode: e41b0...628
ajarRun Skrevet 5. juni 2016 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynner å bli en stund siden jeg har lest det, men husker at jeg likte både post office og factotum. Mener å huske at pulp og women var ganske kule også. Med åra har jeg blitt mer og mer fan av diktingen hans. Anonymkode: e41b0...628 leste det som drikkingen først.
ajarRun Skrevet 5. juni 2016 Forfatter #13 Skrevet 5. juni 2016 3 minutter siden, visp skrev: Likte du Post Office da? Ja, noen av delene var genial. Det var en bra fortelling.
visp Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 9 minutter siden, amativeReflection skrev: Ja, noen av delene var genial. Det var en bra fortelling. Så bra. Factotum neste da.
ajarRun Skrevet 5. juni 2016 Forfatter #15 Skrevet 5. juni 2016 2 minutter siden, visp skrev: Så bra. Factotum neste da. Er den lang? Hvis jeg kommer like trøtt på jobb i morgen som i dag må jeg sove i bilen før jeg kjører hjem
visp Skrevet 5. juni 2016 #16 Skrevet 5. juni 2016 5 minutter siden, amativeReflection skrev: Er den lang? Hvis jeg kommer like trøtt på jobb i morgen som i dag må jeg sove i bilen før jeg kjører hjem Den er lengre enn Post Office (som egentlig regnes som en novelle tror jeg). Du skal jo kose deg med boka da- ikke lese den ut så fort som mulig
ajarRun Skrevet 5. juni 2016 Forfatter #17 Skrevet 5. juni 2016 3 minutter siden, visp skrev: Den er lengre enn Post Office (som egentlig regnes som en novelle tror jeg). Du skal jo kose deg med boka da- ikke lese den ut så fort som mulig Den virker ikke så lang da, sidene er ganske korte.
visp Skrevet 5. juni 2016 #18 Skrevet 5. juni 2016 6 minutter siden, amativeReflection skrev: Den virker ikke så lang da, sidene er ganske korte. Haha, "sidene er ganske korte"! Ja, husker ikke helt; jeg brukte sikkert litt lengre tid på den pga båtscenen.
ajarRun Skrevet 5. juni 2016 Forfatter #20 Skrevet 5. juni 2016 Et øyeblikk siden, Rainstorm skrev: WOMEN! For en gris han er. "Rape! Rape! I'm being raped!" She was right. I got her pants down, unzipped my fly, got it in, then walked her backwards to the couch. We fell down on top of it. She lifted her legs high. "RAPE!" she screamed. I finished her off, zipped my fly, picked up my mail pouch and walked out leaving her staring quietly at the ceiling . . . Han er en skikkelig romantiker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå