AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Om jenter jeg prøver meg på avviser meg så tenker jeg nesten alltid at hun må være blåst som avviser en så bra kan som meg. Jeg vet jo at om hun hadde datet meg så hadde hun vært på knærne etter meg etter første date Flere som er sånn? Anonymkode: 83afc...dec
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Altså det der er helt normalt. Hvis du ikke ser noe feil med deg selv. Måten du blir kjent på. Så er ikke du problemet. Anonymkode: 3eb73...be9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså det der er helt normalt. Hvis du ikke ser noe feil med deg selv. Måten du blir kjent på. Så er ikke du problemet. Anonymkode: 3eb73...be9 Takk, bra det er helt normalt. 2 minutter siden, Tris skrev: Å gi deg. ? RS Anonymkode: 83afc...dec
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #7 Skrevet 4. juni 2016 8 minutter siden, Okapi skrev: Nei, er egentlig ganske lav. ? Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 407fe...1b1 ? Ts Anonymkode: 83afc...dec
Gakkepus Skrevet 4. juni 2016 #8 Skrevet 4. juni 2016 Uff, stakkars deg, du må virkelig ikke eie selvinnsikt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #9 Skrevet 4. juni 2016 Ja, er høy på meg selv-fordi jeg kanAnonymkode: 4152f...96e
Gjest Minesveiper Skrevet 4. juni 2016 #10 Skrevet 4. juni 2016 (endret) Nei, er lite høy på meg selv der. Blir jeg avvist tenker jeg at hun ikke var interessert, og at det er er greit. Blir selvfølgelig skuffet av å bli avvist, men jeg tror ikke man tjener på å ha et stort ego i lengden. Med mindre man ønsker å bli oppfattet som en klyse da. Litt ego har vel alle, men å tenke at folk er helt blåst synes jeg blir for mye. Endret 4. juni 2016 av Minesveiper
Cuntzilla Skrevet 4. juni 2016 #12 Skrevet 4. juni 2016 Jeg er høy på meg selv. Tenker ikke at folk må være blåste om de avviser meg akkurat, men tenker at der dreit de seg jammen ut og gikk glipp av noe jævlig bra
satan Skrevet 4. juni 2016 #13 Skrevet 4. juni 2016 Jeg er også relativt høy på meg selv, vil jeg si. Er svært pirkete og kresen i tillegg, så jeg er nok singel for livet. Flaks for meg at jeg trives i eget selskap, da Hadde vært helt grusomt å måtte våkne opp til samme trynet dag etter dag.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #14 Skrevet 4. juni 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, er høy på meg selv-fordi jeg kan Anonymkode: 4152f...96e Ja, jeg også. 34 minutter siden, Cuntzilla skrev: Jeg er høy på meg selv. Tenker ikke at folk må være blåste om de avviser meg akkurat, men tenker at der dreit de seg jammen ut og gikk glipp av noe jævlig bra Jeg tror ikke at de bare gikk glipp av noe jævlig bra, jeg tror de kommer til å angre. Blir som å takke nei til å spleise på en lottokupong som viser seg å ha 7-rette. Klart det er bittert. TS Anonymkode: 83afc...dec
Cuntzilla Skrevet 5. juni 2016 #15 Skrevet 5. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg også. Jeg tror ikke at de bare gikk glipp av noe jævlig bra, jeg tror de kommer til å angre. Blir som å takke nei til å spleise på en lottokupong som viser seg å ha 7-rette. Klart det er bittert. TS Anonymkode: 83afc...dec Hahaha, jeg har til og med sagt til folk at de kom til å angre, jeg Herregud. Faren med å være høy på seg selv, man blir sååå bitter når egoet får seg en smell. Heldigvis varer den følelsen bare i tre minutter da. Og jeg pleier å ha rett, i skrivende stund tikker det inn meldinger fra en som avviste meg for et års tid siden, han har vært på i en måned nå. Dessverre er jeg litt "one strike, you're out". Hvis jeg har vært interessert og blitt ferdig med det, så blir jeg sjelden interessert på ny. Er nettopp derfor jeg synes de burde gripe sjansen når de har den, og ikke komme rennende evigheter etterpå og si jeg er the one that got away. Opplever du at jenter angrer og at rollene blir snudd en stund etterpå? Tror sånt har alt med timing å gjøre, man har vært klar for noe når de ikke har vært det (de har gjerne andre på gang), og når de først er klar for det eller kjeder seg litt i livet så kommer de krypende. Man burde ikke bli så snurt om man blir avvist første gang egentlig
Gjest Minesveiper Skrevet 5. juni 2016 #16 Skrevet 5. juni 2016 (endret) 4 timer siden, Cuntzilla skrev: Opplever du at jenter angrer og at rollene blir snudd en stund etterpå? Tror sånt har alt med timing å gjøre, man har vært klar for noe når de ikke har vært det (de har gjerne andre på gang), og når de først er klar for det eller kjeder seg litt i livet så kommer de krypende. Man burde ikke bli så snurt om man blir avvist første gang egentlig Hadde lyst å skrive til dette Kommer litt an på hvordan man blir avvist da. Jeg så uansett for meg at ts prøvde seg på damer på byn elsn som ikke var interessert i å gå på date med han. Når det kommer til å bli avvist av en man ikke kjenner så er ikke jeg særlig høy på meg selv. Har opplevd å bli avvist når jeg først sa hei til en dame på byn, men etter at hun så meg snakke med andre folk på stedet kom hun tilbake til meg på dansegulvet. Lite smart å tenke at hun var blåst som avviste meg først da Det blir litt annerledes for meg dersom man har datet. Jeg har opplevd at damer angrer, men det hjelper ikke at de angrer når interessen min for dem er død. Hvis de avviste meg på en dårlig måte så er jeg heller ikke interessert om de kommer tilbake. Akkurat der har jeg et stort ego også "Du hadde sjansen din, men nå er det for sent". Endret 5. juni 2016 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #17 Skrevet 5. juni 2016 Folk som kan være temmelig høye på seg selv, er kanskje ikke de aller første til å innse dette om seg selv? Anonymkode: 8d17a...cf2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #18 Skrevet 5. juni 2016 En jeg er interessert i må være høy på seg selv. For han er en stor flørt med alle som smisker med han, mens jeg som er ærlig og snakker fra levra (ikke ondsinnet engang) får den kalde skulderen og høre at jeg er brysom. Skulle ønske jeg kunne slutte å være interessert så kunne han få kjenne at det svei når jeg går videre. Anonymkode: c24c9...e78
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #19 Skrevet 5. juni 2016 5 timer siden, Cuntzilla skrev: Hahaha, jeg har til og med sagt til folk at de kom til å angre, jeg Herregud. Faren med å være høy på seg selv, man blir sååå bitter når egoet får seg en smell. Heldigvis varer den følelsen bare i tre minutter da. Og jeg pleier å ha rett, i skrivende stund tikker det inn meldinger fra en som avviste meg for et års tid siden, han har vært på i en måned nå. Dessverre er jeg litt "one strike, you're out". Hvis jeg har vært interessert og blitt ferdig med det, så blir jeg sjelden interessert på ny. Er nettopp derfor jeg synes de burde gripe sjansen når de har den, og ikke komme rennende evigheter etterpå og si jeg er the one that got away. Opplever du at jenter angrer og at rollene blir snudd en stund etterpå? Tror sånt har alt med timing å gjøre, man har vært klar for noe når de ikke har vært det (de har gjerne andre på gang), og når de først er klar for det eller kjeder seg litt i livet så kommer de krypende. Man burde ikke bli så snurt om man blir avvist første gang egentlig LOL, bra vi er flere. Jeg har også sagt en del dumme ting. Datet en jente jeg følte ikke var så interessert i meg. Så dumpet henne før hun rakk å dumpe meg. Fortalte henne at jeg skjønte at hun ikke var så interessert i meg og at grunnen var at hun var sjalu på meg. Hun angret aldri, men ja jeg har selvsagt opplevd mange ganger at jenter angrer. Jeg mangler ikke helt bakkekontakt. Men i min verden så kommer samtlige jenter til å angre og akkurat det har jeg ikke opplevd. Egentlig heldigvis, for mange av jentene var jeg jo aldri ordentlig interesserte i i førsteomgang. Men det at jeg ikke var interessert i dem, betyr selvsagt ikke at de ikke burde vært interessert i meg. TS Anonymkode: 83afc...dec
Gjest Ajax Skrevet 5. juni 2016 #20 Skrevet 5. juni 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Om jenter jeg prøver meg på avviser meg så tenker jeg nesten alltid at hun må være blåst som avviser en så bra kan som meg. Jeg vet jo at om hun hadde datet meg så hadde hun vært på knærne etter meg etter første date Flere som er sånn? Anonymkode: 83afc...dec Rekker opp hånda!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå