AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Del Skrevet 4. juni 2016 Når jeg møter mennesker opplever jeg ofte at de enten blir betatt av meg eller vil ta vare på meg, og jeg blir veldig fort betatt tilbake. Jeg er utrolig snill og god, men innerst inne er jeg også utrolig skjør og engstelig jente. Det er veldig slitsomt å bli betatt av alle, fordi jeg føler selv ikke at jeg klarer å oppføre meg normalt, som et voksent menneske. I parforhold så kan jeg bli paranoid, jeg er livredd for å bli forlatt, og jeg hater å være alene. Dette er et problem for meg fordi jeg ønsker å bli en ordentlig voksen og sterk jente, ikke ei jente som går rundt med en konstant engstelig framtoning som andre misforstår som søt og snill og behandler meg som en liten jente som må taes vare på. Er det noen som kjenner seg igjen og vet hvordan man kan endre seg? Anonymkode: 561bd...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Del Skrevet 5. juni 2016 Jeg blir også betatt av alle, selv om jeg ikke opplever at de blir betatt av meg. Viser de en liten anelse vennskaplig interesse så er jeg kjørt. Anonymkode: 3c795...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå