Betty3 Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Er samme med kjæresten min i London. Hva skal vi finne på i kveld? akkurat nå ligger han å sover. Jeg har fått i oppdrag å finne på noe å gjøre. Han vil ikke ut på club, ellers åpen for det meste
ajarRun Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Jeg var på en pub med hunder, det var dritmorsomt. Husker ikke hvor den var da.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Jeg var på en pub med hunder, det var dritmorsomt. Husker ikke hvor den var da. dogfights? Anonymkode: 43a99...66b
ajarRun Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: dogfights? Anonymkode: 43a99...66b Nei, bare fulle folk som tok med hunden for å drikke.
Chizue Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Kanskje litt sent å spørre nå x) Vet.. Hva med å google å finne ut om det er noe som skjer i byen nå?http://www.freetoursbyfoot.com/top-ten-things-london-night/ Denne siden har også en kalender som viser hvilket klokkeslett ting starter-er gratis turer rundt i byen
Merovingian Skrevet 4. juni 2016 #6 Skrevet 4. juni 2016 Azteca og Admiral Codrington ( to gode vannhull i kjent London stil) ikke langt fra South Kensington undergrunns stasjon, så avslutter dere på Nandos med god mat og drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå