Gå til innhold

Hvordan kan jeg bli mer attraktiv hos jentene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt i 20-årene og ønsker å bli mer attraktiv hos jentene. Rettere sagt ønsker jeg meg en kjæresten, men sliter litt på den fronten. Kan gi dere en kort beskrivelse av meg.

Jeg er er rundt 173-175 cm høy. Vet at mange jenter bryr seg mye om høyde. Det er ikke akkurat så mye å gjøre med det. Kan ikke akkurat endre noe der.

Kan si at jeg trener regelmessig og spiser sunt. Har en kroppsfasong som viser at jeg verken er tykk eller tynn, men har noe synlige muskler. Har fått komplimenter av en del jenter om at jeg har en bra klesstil. 

Kan også nevne at jeg dessverre fortsatt har et litt gutteaktig ansikt. Jeg ser yngre ut enn jeg er. Men når folk har snakket med meg skjønner de at jeg må være eldre enn det jeg ser ut.

Bør også nevne at jeg ikke drikker hver helg heller. Tar meg en fest i ny og ne og passer på at jeg ikke blir møkka full. Er utadvendt og initiativrik som person.

Noen har noen tips ut i fra det jeg har skrevet om hva jeg kan gjøre for å gjøre for meg selv mer attraktiv?

Anonymkode: 96a35...acf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bli milliardær da kan jeg garantere deg at du vil få deg dame.

Anonymkode: 85722...190

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bli en voldelig kriminell. Da vil du aldri mangle damer. 

Anonymkode: 489c8...d24

• Liker 4
Skrevet

Bli en såkalt "badboy"(drittsekk). Fungerer ikke å være snill gentleman før damene er 30+ og panikken for barn tar dem.

• Liker 4
Skrevet

Du må jo tenke over hvorfor du får avslag. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Summers skrev:

Du må jo tenke over hvorfor du får avslag. 

Dette er dust. Å overanalysere er idiotisk. Slutt å tenke, bare handle. Og å snakke mindre hjelper også. Dess mindre du sier dess mindre dumt sier du.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bli milliardær da kan jeg garantere deg at du vil få deg dame.

Anonymkode: 85722...190

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bli en voldelig kriminell. Da vil du aldri mangle damer. 

12 minutter siden, herremann skrev:

Bli en såkalt "badboy"(drittsekk). Fungerer ikke å være snill gentleman før damene er 30+ og panikken for barn tar dem.

Og kvinnesynet er på topp her, ser jeg.

Anonymkode: 2a0a7...aae

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte treffer du jenter?

Byrden med å ta initiativ faller ofte på menn. Vet ikke hvorfor du nevner at du "tar deg en fest i ny og ne" men "ikke drikker hver helg". Så lenge du ikke er alkoholiker eller drikker deg for full, så er ikke dette noen faktor for kvinner. Du må være i arenaer der du kan treffe nye kvinner.

Anonymkode: 10640...bca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må være i arenaer der du kan treffe nye kvinner.

Jeg har prøvd dette, og det funket ikke. Ble kjeppjaget ut fra damegarderoben.

Anonymkode: f795d...ae0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og kvinnesynet er på topp her, ser jeg.

Anonymkode: 2a0a7...aae

Hva mener du egentlig? Var det noe av det som ikke stemmer 100 %?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 26 og faller for gentlemen. Å oppføre seg som og være en drittsekk eller en kriminell er turnoff for de fleste kvinner. Det gir ikke et sunt forhold. 

Kanskje prøve å ta kontakt med jenter utenom byturer? Etter det du beskriver om deg selv, er du attraktiv. Men kjenner ikke deg, så jeg vet ikke hvordan du behandler kvinner og de rundt deg og hvordan du er som person, bortsett fra utadvendt. Har du prøvd å ta kontakt med jenter gjennom fritidsaktiviteter/hobbyer?

Mitt tips er å være deg selv, by på deg selv og vær en gentleman. Ikke overdriv. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte treffer du jenter?

Byrden med å ta initiativ faller ofte på menn. Vet ikke hvorfor du nevner at du "tar deg en fest i ny og ne" men "ikke drikker hver helg". Så lenge du ikke er alkoholiker eller drikker deg for full, så er ikke dette noen faktor for kvinner. Du må være i arenaer der du kan treffe nye kvinner.

Anonymkode: 10640...bca

TS her. Godt poeng. Jeg treffer jenter/damer hver dag. Men jeg ser at jeg behøver å bli flinkere å treffe nye jenter. Nevnte at jeg ikke drikker hver helg, fordi jeg bor i en by med rundt 50-60000 innbyggere og det merkes hvis man er ute hver helg. Vil liksom ikke bli stemplet som en person som hele tiden er ute og drikker. Tilbake til andre arenaer. Jeg har vurdert å begynne med klatring eller melde meg inn i en forening/bedriftsidrettslag for å treffe nye mennesker.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd dette, og det funket ikke. Ble kjeppjaget ut fra damegarderoben.

Anonymkode: f795d...ae0

Kan ikke klandre damene for det.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Minlillesky skrev:

Jeg er 26 og faller for gentlemen. Å oppføre seg som og være en drittsekk eller en kriminell er turnoff for de fleste kvinner. Det gir ikke et sunt forhold. 

Rart at kriminelle og drittsekker alltid har haugevis med damer hengende etter seg da. Merkelig det der :roll:

6 minutter siden, Minlillesky skrev:

Mitt tips er å være deg selv, by på deg selv og vær en gentleman. Ikke overdriv. 

"Vær deg selv" ja. Det mest klisjeaktige, intetsigende og verdiløse rådet som går an å gi. Jeg bare ventet på at en av damene her skulle komme med det!

• Liker 1
Gjest Fox Mulder
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gutt i 20-årene og ønsker å bli mer attraktiv hos jentene. Rettere sagt ønsker jeg meg en kjæresten, men sliter litt på den fronten. Kan gi dere en kort beskrivelse av meg.

Jeg er er rundt 173-175 cm høy. Vet at mange jenter bryr seg mye om høyde. Det er ikke akkurat så mye å gjøre med det. Kan ikke akkurat endre noe der.

Kan si at jeg trener regelmessig og spiser sunt. Har en kroppsfasong som viser at jeg verken er tykk eller tynn, men har noe synlige muskler. Har fått komplimenter av en del jenter om at jeg har en bra klesstil. 

Kan også nevne at jeg dessverre fortsatt har et litt gutteaktig ansikt. Jeg ser yngre ut enn jeg er. Men når folk har snakket med meg skjønner de at jeg må være eldre enn det jeg ser ut.

Bør også nevne at jeg ikke drikker hver helg heller. Tar meg en fest i ny og ne og passer på at jeg ikke blir møkka full. Er utadvendt og initiativrik som person.

Noen har noen tips ut i fra det jeg har skrevet om hva jeg kan gjøre for å gjøre for meg selv mer attraktiv?

Jobb med selvtillitten.

Skrevet

Begynn med å ikke spørre damer om hvordan du skal oppføre deg

Skrevet

Synes det høres ut som om det eneste du mangler er selvtillit. Det å ha "gutteaktig ansikt" er ikke noe galt, det som gjelder er sjarm :) Helt alvorlig talt! 

• Liker 5
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Forsett med trening, det vil hjelpe deg i lengden. Er du flink til å flørte? Hvis ikke, jobb med det og ignorer de tre første innleggene i tråden.  

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og flere av mine venninner liker gutter som har en form for humor, ikke tar seg selv så høytidelig, og som har en snill og koselig personlighet:) Jeg har hatt to kjærester i løpet av mine 26 år på denne jorden. Begge disse to fikk meg alltid til å le. En blid og morsom gutt er alltid attraktiv. Nesten hvertfall:) 

Anonymkode: fda71...6f2

• Liker 4
Gjest Vause
Skrevet

Det er ingenting galt med høyden din og jeg håper du ikke har komplekser for den. Selv er jeg 170 cm og det hadde vært perfekt å være sammen med noen som er enten 5-10 cm høyere eller lavere, av praktiske årsaker. ;) Som du sier er dette noe du ikke kan forandre på men for all del ikke la det holde deg tilbake. 

Jeg syns du allerede høres attraktiv ut, jeg. Du tar vare på deg selv og kler deg tilsynelatende bra. Hvordan er selvtilliten din? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vurdert å begynne med klatring eller melde meg inn i en forening/bedriftsidrettslag for å treffe nye mennesker.

Tror du skal satse på arenaer der det er flest jenter og færrest gutter :) Da øker sjansene dine betraktelig.

En lun humor, sympatisk oppførsel og selvtillit er noe mange faller for, meg inkludert.

Hilsen jente/kvinne

Anonymkode: b6252...1b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...