Gå til innhold

noen som har prøvd sex-huske?


tingeling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hitemup

loveswing :D

jeg har ennå igjen å prøve den, men det virker helt rått...

Skal vi prøve en slik en tingeling :D

Hitemup :hoho:

When i die, let it be. When they come fore me, bury me a G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd den en gang. Litt oppskrytt spør du meg! ¨

Mye moro da! typen jeg var sammen med hadde jobbet hardt for å få den sammen korrekt... uten å klare det! :lol: så når jeg kastet mine dyktige fingre over saken og fikk den opp relativt kjapt, ble det litt morsomheter!

Men det å komme seg inn og ut av det derre, det var alt annet en turn-on ihvertfall!! :hoho: krabber på stoler eller sengestolper eller hva man nå har i nærheten for å komme seg oppi det derre greiene.... og når man henger der så henger man der kan du si! :-? ække mye du får gjort som den hengende da! man kom jo til på litt uvante steder, og med litt mer leking med saken, så kanskje... men den ene gangen ble litt sånn.. "eh... hi-hi... joda, det der var godt...." og " ja, sånn går også an..." uten di helt store høydene! :wink:

Men, kanskje kanskje man prøver igjen en gang? og er da litt mer klar over at det ikke bare er å henge den opp å se sexy ut med det samme....

(dessuten så er ikke de derre "putene" på stroppene du henger i nødvendigvis så innmari behagelige.. om jeg hadde vært uten ekstra kjøtt og flesk så hadde det kanskje holdt, men det skar seg liksom litt in i kroppen... selv om det er puter til beskyttelse der...) (og jeg er ikke SÅ stor at det gjør noe heller!)

Men det er kun min ene erfaring, andre kan ha fått det til med en gang og synes det er dødsdeilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...