Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå er det sommer. Nå er det obligatorisk å gå med shorts, og du blir sett stygt på om du har på bukse.

Flere som misliker sommeren?

Anonymkode: 82854...c0c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både og. Sommer er slitsomt når man ikke har noen å finne på noe med. Blir straks med givende når man kan stikke til parken, stranda eller skogen med folk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater sommeren! spesielt siden kroppen min er full av arr, og kan derfor ikke gå i sommerklær :(

Anonymkode: 18953...bfe

AnonymBruker
Skrevet

Går med shorts på tross av noen strekkmerker jeg. Er blitt så gammel nå at jeg driter i det. 

Anonymkode: 71ec2...d77

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Tom/Loki skrev:

avengers-movie-tv-thor-771502.gif

anigif_enhanced-buzz-2405-1388792082-22.gif

Anonymkode: 82854...c0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, jeg er så feit som jeg aldri har vært før og prøver å dekke til kroppen uten å smelte. 

Åååh som jeg savner en lett, kort  sommer kjole! 

Neste år! Aldri igjen.

Anonymkode: 70773...bae

• Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

Er det noen som ser stygt på deg fordi du går med bukse altså? Sikker på at det ikke er svetteperlene som renner nedover lårene dine de lurer litt på? 

Ingen forventer vel at du går i kort og lett sommertøy, tror du innbiller deg at folk tenker mer på deg enn de faktisk gjør. Gre håret (hvis du har hår), puss tennene, dusj og kle deg anstendig, så er mye gjort :):):)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hater sommeren! spesielt siden kroppen min er full av arr, og kan derfor ikke gå i sommerklær :(

Klart du kan gå i sommerklær! :klem:

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke obligatorisk med shorts. Se rundt deg, hva har andre på seg? 

Ta på deg noe du føler deg vel i og gjør noe du liker. Da blir sommeren fin ☀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Misliker varme og sol

-Det blir obligatorisk å være ute for å nyte solstrålene kun fordi det er pent vær

-Beina og fingre eser seg opp noe enormt, ser ut som ballonger

-Er likblek (hudtype, ikke mangel på å være ute)

-Alle oppfører seg som hyperaktive hamstre 

Anonymkode: 9e426...ed8

• Liker 4
Gjest Klopp
Skrevet

Liker sommeren når det er varmt for da kan jeg gå med shorts og bar overkropp hele dagen, og damene går lettere kledd. Liker ikke varmen om nettene. Da kunne det godt vert kaldt. Umulig å sove i varmen!! 

Gjest Klopp
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også 2-3 arr men gir faen i om folk ser det. Har aldri fått noen negative kommentarer for det.

Skrevet (endret)

Liker sommer, jeg.

Endret av annebanane
Skrevet (endret)

Jeg elsker sommeren og blåser en lang marsj i om folk ser brannskadene som jeg har ved ene armhulen. Liker de det ikke, får de se bort. Allikevel synes jeg det er deilig når høsten kommer og en kan slappe av littegrann.

En er heller ikke stygg hvis en ikke går i skjorts. Vil du ikke gå i skjorts, kan du jo ta på deg en fin sommerkjole

Endret av Honey Dew
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, ingen bryr seg om du går i bukser. Selv har jeg fått min dose av korte shortser. Jeg synes ikke det er spesielt lekkert å se andre sine rumper hele tiden. Moten nå for tiden blant helt unge er shortser som viser halve baken, det er faktisk ikke pent i det hele tatt.

Anonymkode: d8f78...4b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brydde meg om det jeg hadde på magen før.. Nå har jeg vært gravid ( type veldig stor mage ) og gidder ikke bry meg om strekkmerker og slikt lenger, folk får snu seg vekk ;-) 

Anonymkode: 27cf1...92c

AnonymBruker
Skrevet

Hvem pokker er det egentlig som ser rart på folk som går med bukser?

Har i alle fall aldri jeg opplevd tidligere...  :P

Anonymkode: ae2ec...5c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker sommeren, men synes det er vanskelig å kle seg om sommeren når det er varmt ute. Jeg er slank og fin, har ingen komplekser for kroppen, men liker rett og slett ikke å kle meg lettkledd, dvs shorts, kjole uten strømpebukse, sandaler etc. Synes føtter/tær er ekkelt, dermed er sandaler helt uaktuelt

Anonymkode: 7737c...88f

Skrevet

Kanskje enkelte hadde tenkt over det hvis du hadde reist på stranda og flata ut med jeans og hettegenser, men ikke ellers. Vi er  for eksempel flere som til tross for fint vær må jobbe og som har en jobb som inkluderer å ha på seg langbukse.
:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...