Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en mann jeg egentlig er ganske interessert i å bli bedre kjent med. Han er varm, god, stabil jobb, eget hus og div div. Eneste minuset; det er 6 år i mellom oss.. Hvor av jeg er eldst (kvinne).

Er dette for ungt? Jeg hadde aldri spurt om det var omvendt, men har en følelse av at kanskje folk ville vært dømmende ovenfor meg på dette, siden jeg som kvinne er eldst? 

Har ikke et inntrykk av at dette er en drittunge i party-alderen, han har jo som sagt mye på stell allerede. :)

Anonymkode: 2d023...feb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min sjef (mann) er 50 år og sammen me ei kvinne på 65 år. De har vært sammen i over 15 år og man ser at de er rett for hverandre. Det var nok en hel del reaksjoner i starten, men nå er folk vant med det. Så 6 år er ikke så ille... 😁 Eneste kjedelige er at hun går av med pensjon nå og han må jobbe 15 år til...

Anonymkode: 783a3...5ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min sjef (mann) er 50 år og sammen me ei kvinne på 65 år. De har vært sammen i over 15 år og man ser at de er rett for hverandre. Det var nok en hel del reaksjoner i starten, men nå er folk vant med det. Så 6 år er ikke så ille... 😁 Eneste kjedelige er at hun går av med pensjon nå og han må jobbe 15 år til...

Anonymkode: 783a3...5ba

Takk for svar. :)

Men jeg føler at folk ikke er like dømmende feks om jeg var 45, og han 39. Da er man voksne og vel så det begge to, evt ferdig med å rase fra seg (forhåpentlig), kanskje ferdig med barn begge to osv. Det er jo det jeg er redd for, den alderen han er i, og kommer i, jeg husker jo selv når jeg var 22, jeg har jo forandret meg litt siden da. Men nå skal det sies at jeg hadde ikke halvparten så mye i stand i livet som han har på den alderen da..

AnonymBruker
Skrevet

Virker nå som en moden fyr med mer fornuftige/"riktige" prioriteringer i livet enn de fleste 30-åringer jeg kjenner til (ref: stabil jobb, eget hus etc), så hadde ikke reagert negativt på dette.

Anonymkode: b3dda...19a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker nå som en moden fyr med mer fornuftige/"riktige" prioriteringer i livet enn de fleste 30-åringer jeg kjenner til (ref: stabil jobb, eget hus etc), så hadde ikke reagert negativt på dette.

Anonymkode: b3dda...19a

Takk for svar. :)

Ja, jeg er jo mest vandt til å søke blandt litt eldre menn (30+) og veldig mange av de, har jo ikke halvparten av hva han har prioritert en gang. Så jeg får veldig inntrykk av at det er en mer fornuftig og moden kar dette, og jeg glemmer helt at han er en del yngre enn meg når vi prater sammen. 

Men erfaringene mine med yngre er jo ikke veldig positiv fra før av :ler: enten er det mye drama, vingling, useriøs, ingen stabilitet i livet osv. Og jeg har kommet til et punkt i livet hvor stabilitet er viktig for meg, jeg har selv både fast inntekt og kjøpt mitt eget hus, så jeg er ikke interessert i å få ustabilitet eller uro rundt meg nå. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen med min mann (nå eksmann), da han var 21 og jeg 27. var sammen i 16 år. Vi merket ikke noe særlig til aldersforskjellen, det var ikke derfor det ble slutt. Lykke til :)

Anonymkode: c0ea5...cdd

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ser ikke noe galt i det! Kjenner selv en som er på den alderen og har både hus, bil osv, men ikke har truffet ei dame. Hadde syntes det hadde vært flott om han hadde truffet ei, og om alderen hennes hadde vært 28 eller hadde jeg ikke reagert noe på. Tenker det bare er fint om to voksne mennesker treffer hverandre og har mulighet for en lykkelig fremtid sammen :)

Endret av strawberry
  • Liker 1
Skrevet

Kan jeg forresten spørre om navnet hans begynner på bokstaven i? Kan jo faktisk være det er samme mannen vi snakker om :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ekkelt. Han er jo såvidt kommet i jobb eller ferdig på universitet. Du som er moden, i en helt annen livsfase og skal snart ha barn blir helt feil. Han er jo bare barnet enda.

Anonymkode: e016c...11a

Gjest Mattis
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ekkelt. Han er jo såvidt kommet i jobb eller ferdig på universitet. Du som er moden, i en helt annen livsfase og skal snart ha barn blir helt feil. Han er jo bare barnet enda.

Anonymkode: e016c...11a

Foreldrene mine fikk barn da de var 20.. hvordan er det ekkelt? Helt normalt det.

TS, forsikre deg om at han er ferdig med damer, tull og vill festing, og klar for å etablere seg med deg OG at han er crazy etter deg ( :fnise: ). Tror det er det viktigste og ikke aldersforskjell. Selvfølgelig, det er vanligere at mannen er den eldste, men ser flere og flere par hvor mannen er yngst for tiden. Er han en rolig og stabil type slik du beskriver han er han sikkert ikke så lettskremt. Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, strawberry skrev:

Kan jeg forresten spørre om navnet hans begynner på bokstaven i? Kan jo faktisk være det er samme mannen vi snakker om :fnise:

Nei, det gjør det ikke. :)

Takk for alle andre svar forresten. :)

Å si at det blir ekkelt var vel litt hardt å ta i? :-/ er jo ikke akkurat på grensen til pedofili heller da, han er jo en voksen mann. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg om aldersforkjellen hvis det føles riktig😊 Om du har funnet en yngre men voksen mann er du jo kjempeheldig! Stol på magefølelsen og ikke tenk på alderen når du skal avgjøre om du ønsker å gå videre med ham.😊❤️

Anonymkode: c2a79...5c8

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er 19, jeg er 25 (kvinne).. Eneste vi merker i hverdagen er andres reaksjoner. Har det veldig bra sammen og har like mål her i livet. 

Anonymkode: d504c...09b

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere par med den aldersforskejllen, den veien. Og jeg esr ikke noe feil medd et

Anonymkode: a1b92...36b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...