Gå til innhold

Jeg tror naboen min er på kg....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

.. fordi når jeg klager på noe som har med naboer å gjøre her på kg, så blir det plutselig slutt på problemet..?

Er naboen din på kg?

Anonymkode: 4900a...3f5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, Rumle skrev:

Så utrolig praktisk .. :laugh:

Ja ikke sant? Jeg håper det fortsetter slik! 😀

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje sjefen din er her og? Be om høyere lønn!  :opplyser:

Anonymkode: 6d074...f27

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok bare veldig bevisst på det akkurat etter du har skrevet om det. Når det ikke skjer rett etterpå tror du det er borte. Du irriterer deg nok litt for lett over ting..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det samme skjer med samboeren min :fnise: Hver gang jeg har klaget på noe eller nevnt noe her inne, så endrer han seg plutselig eller gjør det som er snakket om. Men jeg har bare skrevet som anonym bruker, gjort om historiene osv, og aldri startet tråder om det. I tillegg syntes han kg er skikkelig tåpelig, så kan ikke se for meg at han leter rundt etter ting som kanskje kan omhandle man, men som også passer til mange andre, så er nok bare tilfeldig :P

Anonymkode: d5aa3...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Ambador skrev:

Du er nok bare veldig bevisst på det akkurat etter du har skrevet om det. Når det ikke skjer rett etterpå tror du det er borte. Du irriterer deg nok litt for lett over ting..

enig.

Anonymkode: 11874...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, Ambador skrev:

Kanskje, men nei jeg tror ikke det. Jeg satt og så en film da det plutselig gikk opp for meg, sammenhengen. Vi snakker ett år her.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme skjer med samboeren min :fnise: Hver gang jeg har klaget på noe eller nevnt noe her inne, så endrer han seg plutselig eller gjør det som er snakket om. Men jeg har bare skrevet som anonym bruker, gjort om historiene osv, og aldri startet tråder om det. I tillegg syntes han kg er skikkelig tåpelig, så kan ikke se for meg at han leter rundt etter ting som kanskje kan omhandle man, men som også passer til mange andre, så er nok bare tilfeldig :P

Anonymkode: d5aa3...6f2

😀

6 minutter siden, Ole Brumm skrev:

Jeg mistenker at noen på nærbutikken er her. 

Jeg klager på at jeg aldri får riktig snus i 2 år. BAM problemet løst :bond:

Det tok litt lang tid syns du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er het sikker på at en nær slektning er på kg.............

Anonymkode: 5f306...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er het sikker på at en nær slektning er på kg.............

Anonymkode: 5f306...6d5

Det har jeg også, tre stykker faktisk. Pluss to venninner og en dust.

Anonymkode: a0c62...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjenkjent flere venner på KG. Skulle kanskje begynt å skrive noen passiv-aggressive innlegg her i håp om at de leste dem? :P  

Det verste er vel at pappa er her inne :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12flo
57 minutter siden, satan skrev:

Har gjenkjent flere venner på KG. Skulle kanskje begynt å skrive noen passiv-aggressive innlegg her i håp om at de leste dem? :P  

Det verste er vel at pappa er her inne :icon_lol:

Nei? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skulle ønske min nabo var på kg, så han kunne fått med seg at MAN BORRER IKKE I VEGGENE FRA MORGEN TIL KVELD PÅ SØNDAGER! :angry:

Anonymkode: 13ad6...5b8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, Tris skrev:

Din far? Hvordan vet du det evt?

Hahaha, det er rimelig komisk! :icon_lol: Han har en måte å skrive på som jeg lett gjenkjenner, og diskuterer veldig mye om ting jeg vet han er veldig opphengt i, og bruker argumenter i de diskusjonene som han alltid bruker i virkeligheten. Litt vanskelig å forklare uten å på samme tid avsløre hvem det er, men jeg er overhodet ikke i tvil :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12flo
3 minutter siden, satan skrev:

Hahaha, det er rimelig komisk! :icon_lol: Han har en måte å skrive på som jeg lett gjenkjenner, og diskuterer veldig mye om ting jeg vet han er veldig opphengt i, og bruker argumenter i de diskusjonene som han alltid bruker i virkeligheten. Litt vanskelig å forklare uten å på samme tid avsløre hvem det er, men jeg er overhodet ikke i tvil :P 

Da så 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, satan skrev:

Tror jeg vet hvem det er. En som er mye på aktuelle saker-forumet, har døtre som kaller seg satan er ingen overraskelse.

Anonymkode: 7fbca...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg vet hvem det er. En som er mye på aktuelle saker-forumet, har døtre som kaller seg satan er ingen overraskelse.

Anonymkode: 7fbca...7a2

Vet ikke hvem du sikter til, men det er sannsynligvis ikke han du tenker på. Han henger ikke på aktuelle saker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...