AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Tok botox for 2 uker siden på eger skin clinic. Forøvrig lite informasjon angående dette da jeg kom og ingen spørsmål om noe om meg og min helsetilstand. Var første gang jeg tok det. Denne uka var jeg til kontroll og kom altså med hengende øyelokk, hun hadde ikke nevnt noe om dette. Nevnte heller ingenting da jeg kom nå. Jeg trodde det var en vanlig bivirkning så jeg sa noe sånt som "det går vel over" og fikk vel et nikk av henne uten noe mer respons. Leser nå at hengende øyelokk ikke er så vanlig som jeg trodde? Kjenner jeg blir irritert. Går det bort? Hva kan jeg Gjøre? Kommer til å ta kontakt med de. Skal også begynne på antibiotika til uka, leste at det ikke bør kombineres med botox? Rotete innlegg, beklager!😨 Anonymkode: 4599d...1fb
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Det er en bivirkning av at produkter er satt feil og kommet i feile muskler. Hender fra tid til annen etter hva jeg har lest, og kan vare for noen dager til måneder, ettersom hvor mye som er satt feil. Anonymkode: 5ff7f...6c5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Ok, takk for svar. Kan jeg si noe om dette til de? Eller er det ingen vits siden det er lite de kan gjøre? Anonymkode: 4599d...1fb
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk for svar. Kan jeg si noe om dette til de? Eller er det ingen vits siden det er lite de kan gjøre? Anonymkode: 4599d...1fb Du burde si ifra, de må lære av sine feil. Men det er ikke noe de kan gjøre, du må bare vente det av. Men om du har vært der så har de sikkert sett det, ble det ikke kommentert? Anonymkode: 5ff7f...6c5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Nei, jeg som nevnte det da hun spurte hvordan det hadde gått. Hun kommenterte det heller ikke videre etter jeg sa noe om det, bare et nikk eller noe svada som "mm". Anonymkode: 4599d...1fb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Jeg har en følelse av at disse behandlerne stort sett aldri vil inrømme feil. Fikk satt teoysal i leppene mine og dessverre ble leppene skeive noe som jeg umiddelbart så etter at hevelsen hadde gått ned. Før oppfølglgingstimen så var jeg 100% sikker på at det ville bli rettet på, men neida, behandleren så ingen feil. Var fly forbannet og skikkelig skuffet når jeg gikk der i fra.. Anonymkode: bf432...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en følelse av at disse behandlerne stort sett aldri vil inrømme feil. Fikk satt teoysal i leppene mine og dessverre ble leppene skeive noe som jeg umiddelbart så etter at hevelsen hadde gått ned. Før oppfølglgingstimen så var jeg 100% sikker på at det ville bli rettet på, men neida, behandleren så ingen feil. Var fly forbannet og skikkelig skuffet når jeg gikk der i fra.. Anonymkode: bf432...cbe Sååå enig! Føler med deg. Har det ordnet seg nå da? Da jeg tok restylane(ja, er forfengelig) fikk jeg klumper i leppene. Men neida, flinke perfekte Silje Austnes nekta for det for alt det var verdt. Skulle tro jeg kjente leppene mine bedre enn henne. Kjenner jeg begynner å bli lei av alle feila de gjør. Typisk min flaks å få de "verste" bivirkningene og😡 Anonymkode: 4599d...1fb
goldenchanel Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 Dette er en av "uhellene" som kan skje, det andre er at det går motsatt vei og man får et slikt superløft av øyenbrynene slik at man konstant ser overrasket ut. Det er mye useriøse folk som ikke kan sakene sine og ikke informerer godt nok... personlig går jeg til en lege på Frogner som vet hva han gjør og informerer godt om hva som kan skje og ulempene med behandlingen
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sååå enig! Føler med deg. Har det ordnet seg nå da? Da jeg tok restylane(ja, er forfengelig) fikk jeg klumper i leppene. Men neida, flinke perfekte ****** (måtte sensurere, tror ikke det er lov til å nevne navn, bare firma) nekta for det for alt det var verdt. Skulle tro jeg kjente leppene mine bedre enn henne. Kjenner jeg begynner å bli lei av alle feila de gjør. Typisk min flaks å få de "verste" bivirkningene og😡 Anonymkode: 4599d...1fb Kjæresten min (som forøvrig ikke er særlig opptatt av hva jeg retter litt på innimellom, eller mine små skjønnhetsfeil) sa til og med at det leppene mine var skeive... Og da tenker jeg at når ikke behandleren en gang ser det, så er man rett og slett ikke villig til å innrømme feil. Jeg fikk også klumper etter teoysalen som ble sprøytet inn, hun behandleren rettet opp den største klumpen og sa til meg at jeg (!!) bare skulle massere hardt på de andre, mindre klumpene når jeg kom hjem. Altsåååå, kunne ikke behandleren bare gjort seg ferdig når jeg først var på oppfølgingstimen? Jeg turte rett og slett ikke å massere når jeg kom hjem, så lot det være. Men det verste er at når behandleren sier etter at teoysalen ble sprøytet inn at jeg bare måtte komme tilbake hvis ting ikke er som det skal eller blir skeivt osv, så skal det selvfølgelig bli rettet opp, uten (legger vekt på uten) kostnad. For det viktigste er at kunden blir fornøyd. Og hva gjorde jeg? Jo, jeg kom tilbake og sa i fra på oppfølgingstimen, men neida.. Anonymkode: bf432...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå