AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Noen som har et tips til hvordan man kan få bort lilla/blå ringer under øyene? Hvilken produkter anbefaler dere? Fra hvilket merke anbefaler dere? Anonymkode: 1c729...eb0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har et tips til hvordan man kan få bort lilla/blå ringer under øyene? Hvilken produkter anbefaler dere? Fra hvilket merke anbefaler dere? Anonymkode: 1c729...eb0 Jeg plages skikkelig av dette, og håper du får gode tips! Selv pleier jeg bare å bruke min foundation å smøre under. Dekker ikke helt, men litt Jeg bruker loreal True Match Anonymkode: 9a903...c15
novo Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Jeg sliter også med veldig mørke ringer rundt øynene, er jo mann så sminke er ikke noe jeg er helt komfortabel med, men har prøvd så mange kremer o.l, men ingenting fungerer. Håper også på noen tips her
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Hva med å ta restylane under øynene? Det koster jo litt, men skal være mer effektivt enn å bruke masse penger på diverse kremer. Anonymkode: 9027a...3c9
Marimba Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Denne er et godt tips https://www.google.no/search?q=skinfood+concealer+salmon&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwipsKnH4JPNAhVC1SwKHR-0C-UQ_AUIBigB. Men husk å "sette den" med løspudder etc, ellers forsvinner den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå