AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Del Skrevet 4. juni 2016 Det er jo mange sånne "hvem liker du"-tråder på KG. Jeg blir ikke nevnt hver gang, men jeg har blitt nevnt noen ganger og da har jeg nesten utelukkende blitt nevnt sammen med brukere jeg misliker eller av brukere jeg misliker Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 6a2d5...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg blir aldri nevnt Anonymkode: 044de...a4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 4. juni 2016 #3 Del Skrevet 4. juni 2016 Aldri blitt nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 12flo Skrevet 4. juni 2016 #4 Del Skrevet 4. juni 2016 Ikke nevnt det jeg vet. Men samtidig er det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 4. juni 2016 #5 Del Skrevet 4. juni 2016 Blitt nevnt av brukere jeg liker og er mye enig med, det er jo naturlig. Men også litt på motsatt ende, noen jeg "alltid" er uenig med. Men noen liker vel en god diskusjon og trenger ikke være enig i alt med en bruker for å like å ha dem på forumet. Og så litt ABer og folk jeg ikke vet hvem er, for jeg er dårlig på å huske nick. Ja, jeg søker på mitt eget nick her inne iblant for å sjekke om det har kommet opp i den type tråder, og liker å bli nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #6 Del Skrevet 4. juni 2016 Det er aldri noen som liker meg heller! Anonymkode: fe074...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misstealover Skrevet 4. juni 2016 #7 Del Skrevet 4. juni 2016 Har aldri sett at jeg blir nevnt, men så er jeg ikke pålogga så ofte så det gir jo mening det er mange brukere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2016 #8 Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg tror det er akseptabelt mange som tolererer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 4. juni 2016 #9 Del Skrevet 4. juni 2016 Blir aldri nevnt som betyr ingen liker meg så sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #10 Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg er aldri blitt nevnt og har vært her i flere år, men det er helt ok. Er ikke typen som driver med småprat og den slags. Anonymkode: 626bc...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 5. juni 2016 #11 Del Skrevet 5. juni 2016 (endret) Blir ikke nevnt :/, men det var noen som likte hendene mine i kroppsbilde-tråden. Kanskje jeg burde poste en håndbilde-serie for å bli bedre likt. Ellers liker jeg de som er hyggelige og som ikke skriver noe frekt til andre. Liker også de som tenker i samme baner som jeg gjør. Endret 5. juni 2016 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 5. juni 2016 #12 Del Skrevet 5. juni 2016 Blir aldri nevnt og det er nok like greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 5. juni 2016 #13 Del Skrevet 5. juni 2016 Aldri blitt nevnt. Jeg føler likevel at livet er verdt å leve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. juni 2016 #14 Del Skrevet 5. juni 2016 Den 4.6.2016 at 15.13, AnonymBruker skrev: Det er jo mange sånne "hvem liker du"-tråder på KG. Jeg blir ikke nevnt hver gang, men jeg har blitt nevnt noen ganger og da har jeg nesten utelukkende blitt nevnt sammen med brukere jeg misliker eller av brukere jeg misliker Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 6a2d5...a01 Den 4.6.2016 at 15.17, AnonymBruker skrev: Jeg blir aldri nevnt Anonymkode: 044de...a4a Den 4.6.2016 at 15.18, gundagrynte skrev: Aldri blitt nevnt Den 4.6.2016 at 15.23, Tris skrev: Ikke nevnt det jeg vet. Men samtidig er det greit. Den 4.6.2016 at 15.43, Cuntzilla skrev: Blitt nevnt av brukere jeg liker og er mye enig med, det er jo naturlig. Men også litt på motsatt ende, noen jeg "alltid" er uenig med. Men noen liker vel en god diskusjon og trenger ikke være enig i alt med en bruker for å like å ha dem på forumet. Og så litt ABer og folk jeg ikke vet hvem er, for jeg er dårlig på å huske nick. Ja, jeg søker på mitt eget nick her inne iblant for å sjekke om det har kommet opp i den type tråder, og liker å bli nevnt Den 4.6.2016 at 15.44, AnonymBruker skrev: Det er aldri noen som liker meg heller! Anonymkode: fe074...f19 Den 4.6.2016 at 16.10, misstealover skrev: Har aldri sett at jeg blir nevnt, men så er jeg ikke pålogga så ofte så det gir jo mening det er mange brukere her. 17 timer siden, Badebuksa skrev: Jeg tror det er akseptabelt mange som tolererer meg. 17 timer siden, melatonin skrev: Blir aldri nevnt som betyr ingen liker meg så sånn er det. 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er aldri blitt nevnt og har vært her i flere år, men det er helt ok. Er ikke typen som driver med småprat og den slags. Anonymkode: 626bc...17a 3 timer siden, Minesveiper skrev: Blir ikke nevnt :/, men det var noen som likte hendene mine i kroppsbilde-tråden. Kanskje jeg burde poste en håndbilde-serie for å bli bedre likt. Ellers liker jeg de som er hyggelige og som ikke skriver noe frekt til andre. Liker også de som tenker i samme baner som jeg gjør. 3 timer siden, Tasia skrev: Blir aldri nevnt og det er nok like greit 1 time siden, toothfairy skrev: Aldri blitt nevnt. Jeg føler likevel at livet er verdt å leve Liker dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 5. juni 2016 #15 Del Skrevet 5. juni 2016 5 minutter siden, Fox Mulder skrev: Liker dere alle! ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 12flo Skrevet 5. juni 2016 #16 Del Skrevet 5. juni 2016 34 minutter siden, Fox Mulder skrev: Liker dere alle! Gruppelikes! Hehe. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 5. juni 2016 #17 Del Skrevet 5. juni 2016 55 minutter siden, Fox Mulder skrev: Liker dere alle! Takk! Det er gjensidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå