Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Fikk sms kl 10:12 der det står: "Det er idag levert en pakke fra (*sett inn navn på butikk*) med kolliID (*sett inn kolliID*) i din postkasse. Mvh Postnord." Jaha, så flott da. Jeg går og sjekker postkassen. Nei, ingenting i postkassen! Ser hos naboene, nei, ingenting hos dem heller. Ingenting på døren. Sporer pakken på Postnord sin hjemmeside, og der står det: 02.06: EDI informasjon mottatt 02.06: Sendingen er mottatt terminal og blir videresendt (OSLO) 03.06: Sendingen er lastet opp for videre transport (OSLO) 04.06: Sendingen er levert mottaker (OSLO) 04.06: Melding om levert varebrev sendt til mottaker pr sms JEG BOR IKKE I OSLO, og jeg har IKKE mottatt noen pakke. Hva f. er det de tuller med, da? Hvem har fått pakken min? Noen som heter det samme som meg, som bor i Oslo? Kommer pakken senere idag? "Serviceinnstilte" som de er, har de selvsagt stengt alle telefonene idag, det er kun åpent man-fre.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 5 minutter siden, Badebuksa skrev: Fikk sms kl 10:12 der det står: "Det er idag levert en pakke fra (*sett inn navn på butikk*) med kolliID (*sett inn kolliID*) i din postkasse. Mvh Postnord." Jaha, så flott da. Jeg går og sjekker postkassen. Nei, ingenting i postkassen! Ser hos naboene, nei, ingenting hos dem heller. Ingenting på døren. Sporer pakken på Postnord sin hjemmeside, og der står det: 02.06: EDI informasjon mottatt 02.06: Sendingen er mottatt terminal og blir videresendt (OSLO) 03.06: Sendingen er lastet opp for videre transport (OSLO) 04.06: Sendingen er levert mottaker (OSLO) 04.06: Melding om levert varebrev sendt til mottaker pr sms JEG BOR IKKE I OSLO, og jeg har IKKE mottatt noen pakke. Hva f. er det de tuller med, da? Hvem har fått pakken min? Noen som heter det samme som meg, som bor i Oslo? Kommer pakken senere idag? "Serviceinnstilte" som de er, har de selvsagt stengt alle telefonene idag, det er kun åpent man-fre. Hva er navnet ditt? Anonymkode: c7e5a...631
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva er navnet ditt? Anonymkode: c7e5a...631 Ola Nordmann
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Et øyeblikk siden, Badebuksa skrev: Ola Nordmann Ok, det er ikke mitt navn, så da gidder jeg ikke sjekke postkassen min enda. Anonymkode: c7e5a...631 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #6 Skrevet 4. juni 2016 Jeg tror du får større hell ved å kontakte dem, enn her inne. Spesielt om det har skjedd en forveksling. Anonymkode: c5c33...6cf 6
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2016 #7 Skrevet 4. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du får større hell ved å kontakte dem, enn her inne. Spesielt om det har skjedd en forveksling. Anonymkode: c5c33...6cf Da må jeg vente helt til mandag. Hender jo noen har opplevd det samme og kan si "min pakke kom samme dag, litt senere" eller noe. Ikke det at pakken er så verdifull, men jeg blir bare forbannet.
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2016 #8 Skrevet 4. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ok, det er ikke mitt navn, så da gidder jeg ikke sjekke postkassen min enda. Anonymkode: c7e5a...631 Kanskje naboen din heter det, og du kan sjekke hans?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #9 Skrevet 4. juni 2016 2 minutter siden, Badebuksa skrev: Kanskje naboen din heter det, og du kan sjekke hans? Det krever nøkler... Anonymkode: c7e5a...631
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #11 Skrevet 4. juni 2016 Det skjedde med meg for en stund siden og. Ei med samme navn som meg hadde bestilt noe, samtidig som meg, fra samme sted, men da var det avsender som hadde byttet adresse på våre pakker, så hun fikk min pakke og jeg fikk hennes. Kanskje det har skjedd noe av det samme med deg?! Anonymkode: 19dc2...c86
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2016 #12 Skrevet 4. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjedde med meg for en stund siden og. Ei med samme navn som meg hadde bestilt noe, samtidig som meg, fra samme sted, men da var det avsender som hadde byttet adresse på våre pakker, så hun fikk min pakke og jeg fikk hennes. Kanskje det har skjedd noe av det samme med deg?! Anonymkode: 19dc2...c86 Det kan hende, men sannsynligheten er uhyre liten. Min navnekombinasjon er ikke så vanlig egentlig. Men folk vinner jo i lotto også, dette er nok min form for flaks! Eller, uflaks.. Vinner bare i sånt, jeg. Pakkeombytting.
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2016 #14 Skrevet 4. juni 2016 1 minutt siden, H.T.S skrev: Jeg fikk en pakke feilsendt en gang til Oslo, fordi den eneste i hele norge som deler samme navn som meg bor der. Heldigvis er vi i slekt og hun skjønte fort hva som hadde skjedd og bare videresendte den. Men herregud, klarer ikke postfolket å se forskjell på om det står Drammen på pakken eller Oslo ? Ikke sant. SÅ dårlig tid har de ikke. Flaks at dere var i slekt da! Jeg er ikke i slekt med noen som heter det samme som meg. Jeg skal traske ut og sjekke kassa en gang til, i tilfelle sjåføren var litt væl selvsikker og trodde han skulle komme frem før han kom frem og derfor sende SMS litt for tidlig, men, hallo, bommer du med 9 timer så er du ganske dårlig på beregning (hørt om google maps eller?), sporingen sier at pakken ble levert kl 06. Hvem er egentlig våkne kl 06 på en lørdag? Må være en skikkelig morrafugl. Synes hele greia er merkelig.. Dukker ikke pakken opp idag får de i hvertfall en sint telefon mandag morgen.
petterm Skrevet 4. juni 2016 #15 Skrevet 4. juni 2016 Hos oss er det noen butikker som leverer ut pakker for Postnor. Prøv å finne ut hvem som leverer ut pakker i ditt område og spør dem!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #16 Skrevet 4. juni 2016 Hos oss er det en butikk som leverer ut pakkene for PostNord og den utleveringen går det utrolig tregt med. Posten blir jo ikke lenger levert på lørdager og da er det litt rart om noen leverer pakker til privatpersoner kl 06.00 på en lørdags morgen uansett hvilket firma pakken kom fra. Det skjer jo ikke en gang på ukedagene. Jeg tror at pakken din er levert på en butikk. Anonymkode: 72fb1...d48
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #17 Skrevet 4. juni 2016 Vet ikke om dette hjelper noe særlig, men jeg har opplevd å få melding om at pakken er i postkassen uten at den var det. Da har postnord-folkene lagt den diverse andre steder i nærheten av der jeg bor for eksempel i garasjen til naboen omtrent under bilhjulet hans. Så det blir litt leting hver gang jeg får melding fra postnord. Anonymkode: 3ed77...c2c 2
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2016 #18 Skrevet 4. juni 2016 1 time siden, petterm skrev: Hos oss er det noen butikker som leverer ut pakker for Postnor. Prøv å finne ut hvem som leverer ut pakker i ditt område og spør dem! Det er postnord som leverer, dette var hjemlevering. De har levert i postkassen tidligere. Det er ikke post i butikk-greier, men hjemlevering på døra/i postkassa.
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2016 #19 Skrevet 4. juni 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos oss er det en butikk som leverer ut pakkene for PostNord og den utleveringen går det utrolig tregt med. Posten blir jo ikke lenger levert på lørdager og da er det litt rart om noen leverer pakker til privatpersoner kl 06.00 på en lørdags morgen uansett hvilket firma pakken kom fra. Det skjer jo ikke en gang på ukedagene. Jeg tror at pakken din er levert på en butikk. Anonymkode: 72fb1...d48 Det kan hende, men jeg pleier da å få sms med beskjed om at pakken kan hentes på den butikken jeg har valgt. Ikke beskjed om at pakken er levert mottaker (meg).
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2016 #20 Skrevet 4. juni 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette hjelper noe særlig, men jeg har opplevd å få melding om at pakken er i postkassen uten at den var det. Da har postnord-folkene lagt den diverse andre steder i nærheten av der jeg bor for eksempel i garasjen til naboen omtrent under bilhjulet hans. Så det blir litt leting hver gang jeg får melding fra postnord. Anonymkode: 3ed77...c2c Eh, garasjen til naboen? For noen tullinger Eller er det bare noe du finner på for at jeg skal ut på leit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå