Gå til innhold

.

Gjest Vause

Anbefalte innlegg

Gjest Vause
17 timer siden, KaDust skrev:

Ånei! Jeg ble oppdaget! :sjokkert:

:fnise:

17 timer siden, KittenOfDoom skrev:

Melder meg også som leser! :pasha: Heier på deg :duskedame:

Velkommen! Tusen takk! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kuleis i ett ord. :nigo:

Kjempebra mål dette her! Bilvask for hånd er mye sunnere for lakken på bilen enn maskin, så tenk heller på det. Også er tegning absolutt en god hobby. Har du sett Proko sine videoer om tegning før? Han er veldig flink til å forklare basics, og jeg lærte mye mer i løpet av et par videoer med han, enn jeg gjorde de 3 årene jeg gikk tegning på VGS. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
21 timer siden, Badass skrev:

b36a984f136777f785ac9f83d2d9e11f.jpg
^ elsker dette, fordi det treffer meg så rått. Jeg føler ofte at alle kvinner i verden er roser mens jeg er en tusenfryd. Siden de da soleklart er i overtall så er det jo ingen som ser meg heller. 

Men hvis alle andre kvinner faktisk var roser, og du den eneste tusenfryden så er det jo deg de vil se! :biggrin: 

Jeg vil følge med her! Du skriver interessant, og jeg synes det er stilig at du tar tak i ting og setter deg mål uke for uke, og aktivt jobber med deg selv. Man kan oppnå mye med å reflektere over seg selv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylphrena

Du skriver veldig fint :blomst: Jeg har også sett noen av svarene dine i andre tråder. Du skriver mye bra og fornuftig :)

Synes det er flott at du setter deg mål. Gjør ingenting om de ikke alltid blir oppnådd. Det virker som du prøver, og det er flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjotteri

👏👏👏👏👏

Så utrolig bra av deg å gå så langt utover komfortgrensen!

Jeg synes du er urettferdig mot deg selv. Du har jo gjort noe ganske stort idag, men likevel glemmer du deg bort og fokuserer på det du tror er umulig å oppnå. 

Nå er jo jeg gammel og dermed (ikke så veldig) vis- og min erfaring er at det er lurt å ta en ting av ganga. Og en har god tid. 

Jeg tror du kan komme ganske langt med angsten basert på det jeg har lest til nå: fordi graden av villighet er høy, og du bruker eksponering helt målrettet. 

Kanskje dette med å få seg kjæreste kan vente til en periode hvor ikke kreftene dine trenger å bli brukt annensteds? Og du har bedre tro på deg selv? :)

Og kanskje du kan gå ut med de vennene tidlig på kvelden, og gå når det begynner å bli for mye- to fluer i en smekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fjotteri
10 timer siden, Vause skrev:

Ok, så jeg sprakk på selvskadingen. Et halvt år siden sist. Ingenting fungerte. Jeg prøvde å trøstespise, se TV-serier, høre musikk, skrive, gjøre husarbeid, men nå kasta jeg inn håndkleet. End of story. Det positive er at jeg føler meg veldig bra nå. Forhåpentligvis blir dagen i morgen bedre. Veien til et lykkelig liv er humpete og lang... 

Men et halvt år synes jeg er utrolig bra. OK, som du sier: en hump på veien - men imorgen begynner en ny dag. 

Ei venninne av meg prøver å kutte ut alkohol fordi det ikke gjør henne bra, og tar det veldig tungt de få gangene hun har drukket en øl eller noe sånt. Men hun glemmer jo de 97 andre dagene hun lot være.

Jeg støtter selvsagt ikke at det er bra at du gjorde det, men jeg bare sier: du har faktisk vært super på å la være  i 6 måneder - og det er ganske mange dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
17 timer siden, Vause skrev:

Jeg har vært på butikken to ganger i dag mens det har vært stappfullt i mennesker. Har til og med vært på et kjøpesenter. Det var ganske jævlig egentlig, sitter igjen med følelsen av å være verdens styggeste og at jeg kommer til å ende opp alene. Når alle andre er så pene, hvordan i huleste skal jeg ha sjanse med noen? :( Så ut som ei heks når jeg var ferdig på shoppingrunden, hetetokter gange tusen resulterte i at både hår og sminke så grusomt ut. Har til og med bitt noen av neglene mine, jeg biter aldri negler. Så på trynet har dagen vært. Er veldig sliten, mest psykisk. Og har en del hodeverk, sannsynligvis på grunn av alt støyet. 

Hello! Du klarte jo målet du har satt deg, OG du var på et kjøpesenter! Da må du ikke føle at dagen har vært på trynet! :biggrin: 
Skjønner at du føler deg sliten etter den dagen, men du har vært skikkelig flink jo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...