Gå til innhold

Erfaringer med chili burn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Vurderer å prøve ut chili burn kosttilskuddet.

2 spørsmål til dere som har prøvd det:

1.Gikk dere ned i vekt?

2.Forstyrra det søvnen på noen måte? Dvs brukte dere lengre tid på å sovne, våkna flere ganger om natta og/eller sov dere kortere?

Endel andre fettforbrennere som koffein, grønn te osv påvirker jo søvnen så derfor tenkte jeg at chili også muligens kan påvirke søvnen.

Takk for svar :)

Anonymkode: 1f857...13a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. Nei, ikke mer enn jeg uansett ville gjort med de kostholdsendringene jeg gjorde. 

2. Merket ingenting på søvnen.

Anonymkode: 75630...c97

Skrevet

Det er ikke påvist at enkelte matvarer skal øke forbrenningen. Dette er salgstriks de luxe :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke reseptbelagt så funker det ikke.

Anonymkode: c7432...b81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Chili brenner fett, men bruke heller frisk chili i maten. Det er både sunnere og billigere.

Anonymkode: ceac7...506

AnonymBruker
Skrevet

IKKE start med den chilli burn. Ei kollega av meg ble skikkelig syk av den, kom på sykehus. Ble først knallgul på øynene, pga chilli konsentratet ble for sterkt for nyrene. Hun var skikkelig syk. Vet det har skjedd flere, sjekk på google. Rart den fremdeles er på markedet.

Anonymkode: b062d...66a

Skrevet

1. "Fettforbrennere" er rettet mot late, utålmodige og uvitende mennesker. For å gå ned i vekt er det bare en ting som virker - spise mindre og/eller bevege seg mer. Disse "tilskuddene" har kun en effekt på lommeboka di.

2. Ikke få chili på øynene. Unngå å gni deg i øynene de første timene etter at du har håndtert fersk chili.

Hvis du føler at jeg ikke svarer på spørsmålene dine, så er det fordi spørsmålene er meningsløse og jeg ønsker å hjelpe deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...