Charmina Skrevet 18. juli 2002 #1 Skrevet 18. juli 2002 Hei Jeg ble tatt for butikktyveri da jeg var liten jente og ikke klarte motstå fristelsen på noe godis. Mamma var ikke særlig stolt da de ringte hjem nei........sukk! Ellers fant jeg på en historie om en skoletur engang - og dro alene til en by for å treffe kjæresten min som jeg hadde hatt en stund som skulle der og spille håndball. Da var jeg 16 år gammel. Og i en alder av 33 har jeg ennå ikke fortalt mamma hva jeg har gjort (dårlig samvittighet ennå) Dette er det eneste ulovlige jeg har gjort (snill pike?) Hva med dere? -Charmina
Kid-a Skrevet 18. juli 2002 #2 Skrevet 18. juli 2002 Har stjålet småtteri i butikker og sånt... noen ganger bare står jeg der med sjokoladen... uff. Dette er en side ved meg selv jeg absolutt ikke liker. Dessuten hender det jeg stikker fra regninga på resturant. Dette er flaut... Også har jeg røyka litt hasj et par ganger.... Løyet litt til mor og far, kanskje... Stjålet skolebøker på ungdomsskolen... glemt å levere de tilbake, men det er vel like ulovlig uansett om det er bevisst eller ikke. Ojojoj. Kanskje jeg skal gå inn i meg selv. Begynne å bli ærlig. *dårlig samvittighet*
Olivia Skrevet 19. juli 2002 #3 Skrevet 19. juli 2002 Stakk fra skolen et par ganger på ungdomsskolen. En gang fikk jeg melding, da var mamma sur. Venninna mi og jeg sa at vi bare hadde sitti i gymgarderoben, at vi ike visste at vi måtte komme opp i gymsalen selv om vi ikke skulle ha gym (selvsagt gjorde vi det da) men sannheten var at vi gikk og rusla nede i sentrum. Så var vi på sykkeltur med skolen og til feldigvis gikk ruta forbi huset til venninna mi, vi hang langt bak og dro bare hjem til henne. Sa vi hadde rota oss bort og lett og lett, men til slutt hadde gitt opp. De syns synd på oss som hadde lett sånn etter de andre og skjønte at vi hadde gitt opp Har gjort noe annet da? hmm..har vel alltid vært sånn snill pike jeg, men jo jeg satt så vidt på en gutt en gang som ikke hadde lappen
Rioja Skrevet 19. juli 2002 #4 Skrevet 19. juli 2002 Første ulovlige jeg gjorde, var på barnehagen da jeg stjal den "røde diamanten" (fra spillet). Jeg syntes den var så fin... Mamma fant den, og jeg måtte gå til den ene tanten og fortelle hva jeg hadde gjort. Husker det kjempe-godt fremdeles... Har kjørt i fylla en gang, uten å bli tatt... (var ung, hadde ikke lappen enda) Vært med å stjålet en kasse øl... -var bare med... :oops: Stjålet sprit fra faren til ei venninne... -flere ganger. Fylte etter med vann... Kjørt for fort!!! -Flere ganger, men aldri blitt tatt for det heller... Hm, for ei ungdomstid... -Snill pike nå da :blunke:
Henna Skrevet 19. juli 2002 #5 Skrevet 19. juli 2002 Tja...hvor skal jeg begynne her... Venninna mi og jeg brukte å stjele en masse godteri hver dag etter skoletid når vi gikk på barneskolen. Endte med at jeg ble tatt da venninna mi tok en boks med grønt slim og putta i skolesekken min. Vi ble oppdaget og venninna mi stakk av. Med noen krokodilletårer fikk jeg gå og min tyverikarriære var over... Når jeg var 16 rømte jeg og ei venninne med toget til Oslo og ble etterlyst over hele landet. Det varte ei uke før vi ble arrestert i hovedstaden og sendt hjem med fly. Mine stakkars foreldre var jo helt ødelagt. Angrer jo i ettertid, men gjort er gjort. Litt artig var det jo også... Også har jeg røyket hasj noen ganger.. Også har det jo blitt endel lyving når jeg bodde hjemme om ting jeg gjorde/ikke gjorde, men dette er jo ikke akkurat ulovlig i ordets forstand. Også "øvelseskjører" jeg iblandt, selv om typen ikke har hatt førerkortet lenge nok
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. juli 2002 #6 Skrevet 19. juli 2002 Er sikkert noe jeg glemmer, og kommer på etterpå.. Men skal prøve å få med det meste! * Hatt sex under den seksuelle lavalderen * Begynte å drikke da jeg var 14 år * Røyket i to år, fra jeg var 11-14 år * Stjålet klær og annet stæsj for 2000 kr på H&M * Rømt med en venninne kl fem på natta * Skulket skolen i en hel måned i strekk * Badet i vannet som kommer til springen Tja.. Heldigvis er jeg snill pike nå! :blunke:
Gjest Nathalie Skrevet 19. juli 2002 #7 Skrevet 19. juli 2002 Har vært gansek vill av meg, men ikke med sånne kjempe-ulovlige greier, faktisk... * røyka før jeg var 18 (begynte da jeg var 15) * hatt sex før jeg fylte 16 * røyka hasj (ikke mer enn et par ganger, men..) * drukket før jeg var 18 * øvelseskjørt med folk som ikke egentlig har lov til det * sittet på med fyllekjørere (er det ulovlig??) ikke så svære greiene, heldigvis!
Barbie Skrevet 19. juli 2002 #8 Skrevet 19. juli 2002 Tja.... Kjørt i fylla... røyka hasj på fest et par ganger... rappa blomster i parken en sen nattetime... smugla sprit og røyk over grensa... Bølla Ismen
Gjest Verdande Skrevet 19. juli 2002 #9 Skrevet 19. juli 2002 * Hatt sex under den seksuelle lavalderen * Begynte å drikke da jeg var 14 år * Røyket i to år, fra jeg var 11-14 år * Rømt med en venninne kl fem på natta Kanskje ikke verdens mest veloppdragne ting å gjøre, men ingen av dem er ulovlige. * Skulket skolen i en hel måned i strekk Dette er svjv straffbart dersom det er snakk om grunnskolen, men bare for foreldrene dine. ... jeg tror jeg står over egne bidrag til denne tråden jeg
Gjest Duchess Skrevet 19. juli 2002 #10 Skrevet 19. juli 2002 Jada det har jeg nok gjort, det tror jeg de fleste har en eller annen gang uten å nødvendigvis tenke så hardt over at det faktisk er ulovlig (mye som er ulovlig i dette landet) Føler ikke for å utbrodere nøyaktig HVA jeg har gjort, that's personal & only my business
Cilla Skrevet 19. juli 2002 #12 Skrevet 19. juli 2002 Har stort sett vært snill pike, men et og annet innfall har jeg fått, som å "tyvlåne" en bil en lørdagsnatt da jeg var seksten år, og kjørte meg en tur. Han som eide bilen ble rasende og truet meg med det ene og det andre. han ser fremdeles surt på meg, etter snart sju år........Men til mitt forsvar var jeg i hvertfall edru............
ElleVille Skrevet 19. juli 2002 #13 Skrevet 19. juli 2002 Nei, ikke noe direkte kriminelt. Tror jeg. Som jeg kan huske. Bortsett fra sånt småtteri med alkohol, skulk og sånt. Men det er jo ikke kriminelt. Har aldri hatt trang til å hverken ta ting som ikke er mitt, eller gå over grensene. Jeg tøyer grenser (av og til lengre enn akseptert, kanskje), men tråkker sjelden over.
Majken Skrevet 20. juli 2002 #14 Skrevet 20. juli 2002 Var en periode på ungdomsskolen jeg gikk og smånasket i godtehylla i butikken. Varte vel et par år trur jeg. Så ble jeg nesten tatt en gang, og det skremte meg fra å fortsette med naskingen heldigvis. Ellers kjører jeg for fort rett som det er....
Gjest care Skrevet 20. juli 2002 #15 Skrevet 20. juli 2002 Uff, jeg må vel skrive her jeg også. Jeg tenker med grøss og gru tilbake den natten jeg var 16 år gammel. Jeg og en venninne hadde møtt noen eldre gutter som vi hang en del sammen med. Men disse guttene var på diskotek, var det en gutt igjen nede i bilen. Han var vist forelska i meg så det forklarere vel endel hvorfor han lot meg kjære bilen. Jeg var 16 år Hadde aldri kjørt bil før Og var full :oops: Dette syntes jeg var knallgøy, helt til jeg mistet kontrollen og havnet i en snødyngge (den eneste som var heldigvis) som stod rett forann en kai. Hadde ikke den stått der hadde vi kjørt ut. :oops: Herregud - jeg blir helt sjelven når jeg tenker på konsekvensene. Javist kan man være både ung og dum på samme tid
@lfa Skrevet 20. juli 2002 #16 Skrevet 20. juli 2002 Jada, men føler ikke akkurat for å utdype noe mer enn det...
froskeprinsesse Skrevet 21. juli 2002 #17 Skrevet 21. juli 2002 Hmmm.... *Sex på offentlige steder *Røyket masse hasj i mange år *Solgt hasj og E *Stjålet fra jobben *røyket "ulovlig" i fire år *Jugd til foreldre *Øvelseskjørt med person uten sertifikat *Smuglet kasser med øl, cider, sprit og sigaretter i russetiden, to hele russebiler fulle *Jugd meg bort fra en inkasso sak hmmm.. var det jeg kom på i farta.. usj! froskeprinsesse
Gjest eminel Skrevet 21. juli 2002 #18 Skrevet 21. juli 2002 Jeg fant plutselig ut at jeg er snill pike jeg Har bare vært med folk som har brukt og solgt narkotika, fyllekjørt og stjålet ting. Har ikke en gang røykt hasj! Selv har jeg bare fått innkasso på tre cd'er og en bok fra biblioteket (men har flyttet fra det stedet, så ingen vet hvor jeg bor nå). Så har jeg drukket på offentlig sted, kjørt for fort, stjålet snop fra butikken (da jeg var liten), hatt sex på offentlig sted, skulket så mye at jeg ikke fikk bestått på vitnemålet (ikke ulovlig da, bare umoralsk..) og hatt falskt bevis sånn at jeg kom inn på utestedene.
Klips Skrevet 22. juli 2002 #19 Skrevet 22. juli 2002 Smuglet sprit i soveposen da jeg var på sykkeltur i Danmark med venninner, 17 år gamle Stjal en grønn sprettball da jeg gikk på barneskolen. Den spratt ut i veien og ble overkjørt av en lastebil på veien hjem Stjal et par svarte lakk-pumps på videregående. Hadde akkurat kjøpt juleballkjole, trengte et par sko, ekspeditrisen kom aldri, så jeg måtte bare sjekke om det gikk. Det gjorde det Og så snek jeg på trikken da jeg var veldig ung, og begynte å røyke før jeg var gammel nok Men nå er jeg 100% ærlig og redelig, for det føles mye bedre. Ingen ting å skjule = ingen ting å bekymre seg over. (Nesten, da.) :D
Klips Skrevet 22. juli 2002 #20 Skrevet 22. juli 2002 Hm. Og jo, sex utenfor hjemmets fire vegger, men mest i skogen og slikt :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå