Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er den som alltid blir glemt bilder. Men én tradisjonel grå mus er jeg ikke. Elsker farger. Alltid den som ikke blir tatt med på Facebook grupper. Og den som oftest sitter alene.  Er ikke det at de gjør det men vilje men jeg har en egen evne tydeligvis til å bli usynlig.  Jeg er snill og blid.  Men ender opp oftest med  ' obs deg glemte vi jo" . Men har skjønt at sånn er det vist. Prøver vel å lære å leve med der.  Flere som har  det sånn. 

Anonymkode: 4ee08...9fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men skjønte lite av det der.....

Anonymkode: 66efc...d49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som er det viktigste er at du er deg selv, det handler om integritet og å ikke prøve å strebe etter oppmerksomhet. Så hold fast med den du er. Noen mennesker higer etter oppmerksomhet, de vil bli sett av andre, og da kan det virke som om de ofte "kommer foran i køen". Ikke gidd å ta den kampen. Vær den du er. Du er bra nok. Jeg har alltid vært den som ikke synes så godt, men jeg har alltid vært fornøyd med det da.

Anonymkode: ba9af...645

• Liker 1
Gjest 12flo
Skrevet

Gidder ikke slike folk som kommer med "oi vi glemte deg!" Virkelige venner glemmer deg ikke så jeg tror ikke det har noe som helst med å være grå mus.

AnonymBruker
Skrevet

Handler en del om å ta initiativ selv. Personer som ikke gjør det opplever seg selv som glemt, fordi de ofte venter at andre skal ta initiativ til ting. 

Anonymkode: bac0d...b15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...