AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Jeg tatoverte lepper på ferie i går. Det ble veldig fint. Men det er vanskelig å holde seg unna klorvann og sol. Noen som har gjort det før og vil dele erfaringer? Hvor krise er det? Fikk med en slags vaselin med e-vitamin. Og så har jeg hatt på litt leppepomade med faktor 30. Hvor lang tid tar det før jeg får skorpe og den faller av? Anonymkode: 45be7...5b8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 er bare å google, står mye om det på nettet, - og tryggere info på sol sin blogg/side, enn tips fra fremmede på en forum. Men du skal ofc ikke bade, buke sminke eller sole deg i starten, må ca lik måte med vanlig tattoo. Individuelt for alle men det er bare å se ann, ikke noe fasit. Men vær forsiktig i minst noen uker. Soling uten solkrem skal heller aldri skje uansett, så alltid bruk sunblock på leppene/tattooene dersom du vil bevare de lengst mulig.m Anonymkode: d2e60...199
Rosaprosa20 Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Det er nok veldig individuelt, men generelt skal du ikke utsette tatoveringer for sol/vann de første ukene. Dette er fordi tatoveringen må få tid til å gro, og hvis du ikke er forsiktig kan den bli infisert. Har ikke tatovering på leppa selv, men vil anbefale deg å bruke faktor 50 på leppene og holde dem i skyggen hele dagen (så godt det lar seg gjøre). Bad med hodet over vannet og for all del ikke få leppene i kontakt med klorvann eller saltvann. Du burde også vaske og ta på ny krem 3-5 ganger om dagen, slik som med vanlige tatoveringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå