MorTil2 Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Har en del møbler liggende på finn.no etter mine foreldre. Har prøvd å få solgt noe av det i 4-5 uker noe, og har holdt et ganske rimelig prisnivå (eks lenestol kr 300). Om fire uker overtar nye eiere boligen, og jeg merker at jeg får litt panikk for det som står igjen. Tenk om ikke en gang Fretex vil ha det ?? Så - når dumper dere prisen ? Evnt noen gode råd ifh til prissetting/ordlyd. F eks er det bedre å skrive "gi bud", "ønsket pris", "prisantydning", "minstepris", "kom med prisforslag" ?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Legg det på Gis bort, da forsvinner det meste. Anonymkode: 2def2...571 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Hva slags type møbler er dette? Først og fremst er gode bilder viktige. Jeg hentet spisebordmøblene våre gratis i sin tid - råtøff norsk kvalitet. Den typen selger aldri under 5000kr for et sett. Men det var ikke bilder i annonsen...så det ble et varp for meg. Anonymkode: a23a5...f52
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Å selge møbler på finn er neste umulig. Der er så mye på gis bort at folk stort sett får det de vil ha på den måten. Unntaket er dersom noen finner akkurat det de vil ha i det du selger. Legg de på gis bort og de forsvinner nok raskt. Setter du adressen i annonsen kan du til og med regne med at folk står på døren og sloss om varen dine. Anonymkode: acd76...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå