Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Er det flere som synes at menn med langt hår er sexy/tiltrekkende? Jeg vet ikke hva det er med langt hår og menn, men det fungerer som en magnet for øynene mine. Har vært sånn i flere år nå. Det er liksom noe vilt over de med langt hår. Jeg blir selvfølgelig ikke "forelsket" i håret deres, men jeg må liksom ta en ekstra titt på personen. Men er jo ikke det lange håret som gjør at jeg blir glad i vedkommende. Ikke så uventet så har min samboer langt hår.
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 Jeg får assosiasjoner til "Pelle og Proffen", Ingvar Ambjørnsen, raddiser og sivilarbeidere...så nei, jeg synes det er turn-off.
Kelsey Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Kommer ann på. Veldig langt hår (Ingvar Ambjørnsen er et godt eksempel på hva jeg mener) synes jeg ikke er tiltrekkende i det hele tatt, men halvlangt, gjerne mørkt og krøllete, hår er utrolig sexy!
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2004 #5 Skrevet 2. november 2004 Jeg klarer bare ikke å tenne på menn med langt hår...
Hu i Svingen Skrevet 2. november 2004 #6 Skrevet 2. november 2004 Det er sexy fordi det er dyrisk! Men må så klart sitte på rett mann!
Fiona Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Jeg er motsatt av deg der jeg, jeg finner langt hår på menn som en stor turnoff.
Gjest ikke innlogget *Fiona* Skrevet 2. november 2004 #8 Skrevet 2. november 2004 Hvorfor har du rappet nicket mitt? Jeg har vært med her i tre år nå. Hadde vært kult om du kunne finne ditt eget nick. *Fiona*
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #9 Skrevet 2. november 2004 Nei, syns ikke det er spesielt sexy med menn med langt hår gitt...
Olse Skrevet 2. november 2004 #11 Skrevet 2. november 2004 Jo, menn med langt hår er sexy! Men det er jo en selvfølge at det er velstelt da!!!
*Lene* Skrevet 2. november 2004 #12 Skrevet 2. november 2004 Kommer helt an på...Men må si jeg ble mer tiltrukket av de på begynnelsen av 90-tallet, da det virkelig var "in" med langt hår. Min daværende samboer hadde langt tykt hår!
Gjest *Fiona* Skrevet 2. november 2004 #13 Skrevet 2. november 2004 Kommer helt an på typen. De fleste kler det ikke, men noen er bare skikkelig sånn langt hår typen. Og da er de ikke min type. Vet ikke hva det kommer av. Liker bare den kortklipte streite typen. Kan godt ha litt "sveis" da, nå har de jo ofte sånn hockey sveis, og er han litt typete og velstelt er det jo kult. Men oftest ikke. Synes det er harry og femi om hverandre, det er iallfall ikke mandig. Han lyse krølltoppen i Ungkarskvinnen for eksempel - jeg mener, jeg vil jo ikke våkne med en forvokst Lano unge heller...
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #15 Skrevet 2. november 2004 kjæresten min hadde ganske langt hår da vi ble sammen... men jeg hadde sett han før, med kort hår. Hår på vei ut, dvs halvlangt vokse-hår er ikke så fint -da ser man egentlig litt slakk ut, jeg har glemt å klippe meg, liksom. Og kjæresten min er helt klart kjekkest med kort hår. Og når jeg tenker meg om har jeg vel nesten bare falt for relativt korthårede (unntatt en på videregående, men han så kjeeeedelig ut med kort hår). kommer an på typen, ja, mange korthårede menn ser jo skikkelig kjedelige og streite ut (lego-menn). Men de ville kanskje sett like kjedelige ut med langt hår - kommer jo litt an på hvordan de ER...
Gjest Ethereal Skrevet 2. november 2004 #16 Skrevet 2. november 2004 Det er noe av det minst tiltrekkende jeg vet om, uansett! Menn med langt hår signaliserer verdier som sannsynligvis kræsjer med det jeg står for (ikke dermed sagt at jeg liker solariumsbrune boletyper, for de er like out!); jeg ser for meg kjederøykende usporty menn som henger på kafé dagen lang og later som de er intellektuelle (men når de absolutt må signalisere det så sterkt, tyder det ikke på noen særlig trygghet/integritet, så da blir jeg skeptisk). Nope, de mannfolka kan dere ha i fred!
Gjest Chrizzy Skrevet 2. november 2004 #17 Skrevet 2. november 2004 Det rette håret på den rette mannen er sååååå sexy! Blir vanskelig å forklare, men akkurat den rette typen av disse med langt hår er så fint!!!!!!!! Å da tenker jeg ikke på de med pistrete, tynt, alt for langt, Ambjørnsen osv osv........................ Det finnes kun få av akkurat de jeg tenker på
Amber Skrevet 2. november 2004 #18 Skrevet 2. november 2004 TURN OFF! Hjelper ikke hvor kjekk og trivelig han er, har han langt hår ødelegger det alt!
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #19 Skrevet 2. november 2004 (skrev nest siste innlegg) jeg er enig og uenig med Ethereal - jeg har ikke noe i mot usporty raddismenn på kafe, men kjæresten min klipte håret sitt delvis fordi han følte at folk så på han som en bestemt type person da det var langt. Og selv om det sikkert delvis stemte syntes han det var bedre å bli sett som den han ER, ikke utfra fordommer. Hårrasisme?
Gjest *Fiona* Skrevet 2. november 2004 #20 Skrevet 2. november 2004 Selvfølgelig - "rasisme" som du kaller det ligger i bunnen for alt vi synes om mennesker - blondiner f.eks. Uten at jeg hører de store forsvarstalene for dem. Alt med vår fremtreden, enten det er klær, mengden sminke, ganglag, stemme, hår osv er med på å gi oss tusen signaler vi lager oss meninger om ubevisst, basert på tidligere erfaringer blant annet. Sånn sett er alt vi gjør basert på følelser, rasisme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå