AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Del Skrevet 3. juni 2016 Eller eventuelt madrasser da hehe! Anonymkode: 47180...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Del Skrevet 3. juni 2016 Tenker meg at mange der lurer på hvorfor vi må ha det så mykt 😉 Sikkert bare en vane Anonymkode: ae9cf...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 3. juni 2016 #3 Del Skrevet 3. juni 2016 Fordi feite folk drar på ferie og sex er enklere når madrassen er hard. Mindre demping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reckless Skrevet 3. juni 2016 #4 Del Skrevet 3. juni 2016 Alltid lurt på det samme! Og hvorfor er det alltid så tynne dyner, uavhengig av hvor varmt det er ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 3. juni 2016 #5 Del Skrevet 3. juni 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller eventuelt madrasser da hehe! Anonymkode: 47180...a33 Myke madrasser koster mere. Ikke nødvendigvis i innkjøp men i levetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 4. juni 2016 #6 Del Skrevet 4. juni 2016 Kommer vel an på standarden på hotellet. Min erfaring er at på "enklere" hoteller har de ofte harde madrasser og mange steder bruker de laken og teppe i stedet for dyner. Når vi har bodd på femstjerners hotell har vi stort sett hatt gode senger med dyne og puter i dun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #7 Del Skrevet 4. juni 2016 Hvis du alltid er ute og reiser og dette alltid skjer så hadde jeg reagert, ja. Jeg har aldri opplevd det, men jeg er ikke alltid der, da. Jeg har opplev alt i fra harde til myke til mellommykesenger. Så rart at du ofte opplever dette. Har du forsøkt å ta det opp med noen av hotellene du er på? Anonymkode: 410a5...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 4. juni 2016 #8 Del Skrevet 4. juni 2016 Få ting slår sengene i Sør-Korea. Husker første kvelden; jeg var sliten og slang meg ned på den tilsynelatende myke dobbeltsenga - og endte opp med et blåmerke! Slet litt med å sovne i min egen seng i perioden før den turen pga jeg syntes den var litt ubehagelig, men to uker i Busan fikk meg til å innse at jeg egentlig hadde verdens deiligste seng - sov som en stokk da jeg kom hjem igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 4. juni 2016 #9 Del Skrevet 4. juni 2016 Har ikke samme erfaringen. Madrasser av ulike kvaliteter alle steder. En av favorittene er bambus overmadrasser i Kina. Litt merkelig til å begynne med. Men når natten er 30+ er bambus kjølig og tørt å ligge på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #10 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 4. juni 2016 at 16.31, AnonymBruker skrev: Hvis du alltid er ute og reiser og dette alltid skjer så hadde jeg reagert, ja. Jeg har aldri opplevd det, men jeg er ikke alltid der, da. Jeg har opplev alt i fra harde til myke til mellommykesenger. Så rart at du ofte opplever dette. Har du forsøkt å ta det opp med noen av hotellene du er på? Anonymkode: 410a5...f6d Nei jeg har egentlig aldri tenkt over det ! slo meg bare plutselig hehe Anonymkode: 47180...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whoops Skrevet 7. juni 2016 #11 Del Skrevet 7. juni 2016 Det er heller sånn at det er i Norge vi har ekstremt myke senger. Harde senger er vanlig i hele syd-Europa i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå