Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min lillesøster blir 18 år til uken. Hun bor på en annen kant av landet. Vi har bestemt oss for hvs hun skal få i gave. Men hva kan jeg gjøre for henne på selve dagen? Tenkte å skrive en flott tekst på fb, mmen har dere noen andre gode forslag? 

Anonymkode: c3b39...35b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring henne og få en gjeng med på å synge bursdagssang for henne. Småflaut og gøy på samme tid, men godt å vite at dere hjemme tenker på henne på dagen. Er også utrolig hyggelig å få et håndskrevet kort i posten. Bare husk å sende i god tid med et hint på konvolutten om at det ikke må åpnes før selve dagen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Reckless skrev:

Ring henne og få en gjeng med på å synge bursdagssang for henne. Småflaut og gøy på samme tid, men godt å vite at dere hjemme tenker på henne på dagen. Er også utrolig hyggelig å få et håndskrevet kort i posten. Bare husk å sende i god tid med et hint på konvolutten om at det ikke må åpnes før selve dagen. 

Takk for tipset. Det skal vi gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Nå trenger jeg virkelig gode råd. Det vi skulle gi henne går ikke alikevel, så må finne på noe nytt. Hva liker 18 år gamle jenter? Hvilken sminke, pengbøker, smykker osv.?

Skulle gjerne hatt svar fra de som faktisk er 18 år, men vet ikke om de er på kvinneguiden.

AnonymBruker
Skrevet

Er 17:) Du kan jo kanskje skrive litt om hva hun interesserer seg for? 

Anonymkode: 0c5ec...7b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rikke Harsheim ringene er jo veldig populære, de koster rundt 2700kr. Ga det til lillesøsteren min og hun ble superhappy! Ellers kan jo en fin lommebok fra mulberry, louis vuitton eller marc jacobs være noe? 

Anonymkode: 0ef2b...d92

• Liker 1
Skrevet

Michael kors veske 👌🏾 da hadde jeg som 18 åring blitt kjempe glad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den Sunday, June 05, 2016 at 15.11, AnonymBruker skrev:

Er 17:) Du kan jo kanskje skrive litt om hva hun interesserer seg for? 

Anonymkode: 0c5ec...7b6

Kjenner henne faktisk ikke så altfor godt da det er stor aldersforskjell  (over 20 år) og vi ikke har bodd sammen. 

Hun spiller fotball, er glad i dyr og ja hva mer... Er en rolig jente.

AnonymBruker
Skrevet
Den Sunday, June 05, 2016 at 15.17, AnonymBruker skrev:

Rikke Harsheim ringene er jo veldig populære, de koster rundt 2700kr. Ga det til lillesøsteren min og hun ble superhappy! Ellers kan jo en fin lommebok fra mulberry, louis vuitton eller marc jacobs være noe? 

Anonymkode: 0ef2b...d92

Den Monday, June 06, 2016 at 23.07, Ninette skrev:

Michael kors veske 👌🏾 da hadde jeg som 18 åring blitt kjempe glad

Takk for innspill ☺

Skrevet

-Treningsklær, gjerne noe dyrere enn det hun selv får til å kjøpe

-Smoothieblender, disse er veldig fine å ha, kan brukes når man flytter ut, koster gjerne litt mer enn hva en student har råd til dersom merket skal være bra

-Fjellklatringsutstyr, dykkerutstyr, sportsutstyr generelt. Eventuelt vekter dersom hun interesserer seg for trening?

-Medlemskap på treningsstudio

-Safari eller en eller annen aktivitet innenlands eller utenlands som involverer dyr 

Ville vært litt forsiktig med å kjøpe klær og vesker. Ikke alle er interessert i Michael Kors eller merkeklær. Sminke kan også være litt risky på grunn av ulike hudtyper og stil. Dersom dere tenker å kjøpe dette til henne ville jeg snakker med henne først for å vite om dette er noe hun faktisk er interessert i. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den Sunday, June 05, 2016 at 15.17, AnonymBruker skrev:

Den Monday, June 06, 2016 at 23.07, Ninette skrev:

4 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

-Treningsklær, gjerne noe dyrere enn det hun selv får til å kjøpe

-Smoothieblender, disse er veldig fine å ha, kan brukes når man flytter ut, koster gjerne litt mer enn hva en student har råd til dersom merket skal være bra

-Fjellklatringsutstyr, dykkerutstyr, sportsutstyr generelt. Eventuelt vekter dersom hun interesserer seg for trening?

-Medlemskap på treningsstudio

-Safari eller en eller annen aktivitet innenlands eller utenlands som involverer dyr 

Ville vært litt forsiktig med å kjøpe klær og vesker. Ikke alle er interessert i Michael Kors eller merkeklær. Sminke kan også være litt risky på grunn av ulike hudtyper og stil. Dersom dere tenker å kjøpe dette til henne ville jeg snakker med henne først for å vite om dette er noe hun faktisk er interessert i. 

Plages med siteringen via mobil! Men...

Klær er helt utelukket da vi tidligere har kjøpt feil størrelse og det ikke ble godt mottatt.

Tenker kanskje et armbånd og noe sminke + penger. Tenker en pengbok også legge penger i den. Eller en toalettveske, sminke og penger. Tar gjerne imot forslag på hva som er kult her.

AnonymBruker
Skrevet

Blant de jentene jeg kjenner er det veldig populært med Daniel Wellington klokke, tror det er noe de fleste jenter på 18 år ville blitt glad for. Eller kanskje Marc Jacobs pengbok? Litt vanskelig å si siden jeg ikke kjenner henne. Hvis du er usikker så kunne du kanskje gitt henne et gavekort? Coverbrands.no er veldig flott hvis hun er interessert i sminke. Eventuelt Nelly.no, der har de en del sminke + veldig fine klær! Håper du finner ut av det :-) Hun blir sikkert glad uansett.

Hilsen 18 åring

Anonymkode: 0cb53...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...