AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Langst stranda i Spania en sommerkveld... Eller blir man overfalt av spanjoler som vil "kose"? Anonymkode: 76bf5...744
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Prøvde det på Mauritius, selv om det ikke er sammenlignbart. Det var ikke en god idè. Jeg ville ikke "ruslet" alene noen steder etter det egentlig. Har skjønt at enten må man befinne seg et sted der man blir sett av mange, eller et sted der man blir sett av ingen. Om man blir sett av "noen" og ingen andre er i nærheten, er dette risikabelt om kvelden overalt, ihverfall om man ikke spesielt kjenner området. Har også opplevd å bli antastet på et øde sted på Vestlandet av en veiarbeider da jeg badet, og å bli blottet for på en badestrand i Oslo fordi jeg trakk meg litt bort fra mengden. Men Spania vet jeg ikke noe om egentlig. Anonymkode: f93fe...7be 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 For å si det enkelt det er like trygt som i Norge, så kan du tolke det slik du vil. Anonymkode: 3734e...416 2
Whoops Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Som regel rusler du sjelden alene på stranda i Spania en sommerkveld. Belag deg heller på å gå i kø. Det beste stedet å bli overfalt av folk som vil "kose"er vannhullene til skandinaver og briter. Men ja. Like trygt som noe annet sted. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Jeg har ihvertfall aldri opplevd noe ekkelt. Men så er jeg stygg og feit, kanskje derfor. Tror det er verre hvis du er blodine. Anonymkode: 7d7d1...2fd
Nuith Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 jeg har ruslet mange turer alene på stranda i Spania. aldri opplevd å bli så mye som snakket til av en spanjol. derimot finner du gjenger av utrolig innpåslitne afrikanere omtrent overalt. de mister normalt interessen når/hvis de finner du at du snakker spansk, siden de jakter på lettlurte utlendinger.
Gjest lizard queen Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Spørs vell litt hvor i Spania men ville ikke stressa for mye med det, altså prat litt med de lokale, ikke drikk deg drita full og bruk sunn fornuft så går det nok bra
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ihvertfall aldri opplevd noe ekkelt. Men så er jeg stygg og feit, kanskje derfor. Tror det er verre hvis du er blodine. Anonymkode: 7d7d1...2fd Puh, jeg er brunblond. Mørk blond? Aner ikke. Så da gjelder det ikke meg :D Anonymkode: 76bf5...744
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Da rusler jeg alene Takk. Anonymkode: 76bf5...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå